Hakutulokset

1. U

Toukokuiset 2020

Kaikenlaisesta paineen tunnusta tms. Ollut tässä puhettakin, mutta miltä semmoinen harjoitussupistus tuntuu vatsan päältä? Ihmettelin kun tänään raskaan työpäivän jälkeen menin pötköttämään sohvalle ja tunnustelin vatsaa, niin häpyluun päältä noin kämmenen verran ylöspäin oli aivan semmoinen...
  2. U

Toukokuiset 2020

Mimmistiina: Älähän nyt, varmaan suurin osa käy monta kertaa kurkkaa tuleeko uusia viestejä (esim. Minä!) Mutta harvemmin kirjoittelee itse. Itse kun tällä kännykällä operoin ja uusi foorumi noin muutenkin niin tuntuu että ihan untamona olen, enkä osannut nyt edes tuolleen tägätä oikeasti sinua...
  3. U

Toukokuiset 2020

Hyvää isänpäivää kaikkien tuleville isille! Täälläkin odotellaan milloinka ensimmäisiä liikkeitä rupeisi tuntumaan.. Äitini sanoi että viikoilla 17-18 muistelisi ensimmäisten liikkeiden tuntuneen, itsellä siis nyt vko 14+4. Saattaakohan tuohon muuten vaikuttaa jos kohtu on taaksepäin...
  4. U

Toukokuiset 2020

Itse vihreän teen aiempana suurkuluttajana (2-3l/pv) ei ole tee yllättäen maistunut ollenkaan koko raskauden aikana. Vähän olen puolisolta saattanut hörpätä ja testailla, mutta ei kun ei maistu. Vissiin vihreässä teessä (ja mustassa, valkoisessa jne.) rajoitus liitty kofeiiniin, teessäkin kun...
  5. U

Toukokuiset 2020

Neuvolahöpinöihin kommenttia; kävin juuri ensimmäisellä neuvolalääkärivastaanotolla, viikkoja siis nyt 13+6. Otettiin paino, verenpaine ja tehtiin eka sisätutkimus (saattoi olla myös sen takia tuo tutkimus kun hieman rusehtavaa vuotoa tuli tuossa pari vko sitten, kaikki nyt ok), lisäksi lääkäri...
  6. U

Toukokuiset 2020

Hei täällä kanssa uusi toukokuinen liittyy mukaan! Uusi kaksplussalainen myös, joten toivotaan että kännykällä operointi onnistuu järkevästi tälle foorumille Meille tulossa esikoinen, viikkoja tänään 12+6, ikää minulla 25. Kaikki on uutta ja jännittävää, ja siitäkin syystä ajattelin nyt liittyä...

Yhteistyössä