Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiitos Roxanne listan päivityksestä. Ihanaa olla vihdoin maaliin päässeissä! Siirryn sun seuraksi sinne synnyttäneiden ketjuun jos vain löydän sen... Evangelinan uutisia täälläkin odotellaan. Voi kun kaikki olisi hyvin! Olen käynyt pikaisesti lueskelemassa muidenkin kuulumiset, mutta juuri nyt...
  2. K

@Evangelina kävin nyt vasta palstalla ja huomasin kysymyksesi, joten tästä ei enää liene hyötyä, mutta tässä lyhyesti: Mentiin 38+2 päivystykseen vähäisten liikkeiden vuoksi, jossa huomattiin että vauva ei ole kasvanut yhtään kolmen viikon takaisesta. Painoarvio 2400 g. Istukka, virtaukset...
  3. K

Pikapäivitys: Meidän pikkuruinen prinsessa syntyi aikaisin tänä aamuna! Jouduttiin käynnistykseen vauvan pysähtyneen kasvun vuoksi, mutta kaikki meni paremmin kuin hyvin, eikä pieni lopulta ollutkaan ihan niin pieni kuin etukäteen pelättiin. Vauva ja tuoreet vanhemmat voivat erinomaisesti...
  4. K

Marrasmai kyllä mua kehotettiin klinikalla (Dextralla myös) ottamaan rauhallisesti silloin niiden vuotojen kanssa. Kiellettiin liikunta ja seksi ja sauna ym. Otin toki kiellon tapani mukaan kirjaimellisesti eli makasin tyyliin sohvalla :D. Mutta mulla oli kohdussa havaittu parin, kolmen sentin...
  5. K

Marrasmaille ja Zoonalle toivotan oikein kylmiä hermoja! Vuodot on tosi yleisiä, erityisesti näissä hoitoalkuisissa raskauksissa, joten todennäköisesti kaikki on ihan hyvin. Toisaalta ymmärrän myös huolen, itsellä kun on kokemusta sekä harmittomista vuodoista että niistä ikävemmistä. Ja Zoonalle...
  6. K

Marrasmai mulla oli ruskeaa tuhruvuotoa päivittäin rv 6-10 ja välillä ihan punaisia holahduksiakin. Erilaisia vatsakipujakin oli ihan alkuviikoista lähtien. Ei siis välttämättä tarkoita mitään pahaa. Mulla vuotojen syyksi paljastui hematooma, joka oli sitten nt-ultraan mennessä poistunut. Mulla...
  7. K

Voi Evangelina, paljon halauksia! Kurja kuulla, että teillä on vastoinkäymisiä, mutta täällä pidetään kovasti peukkuja, että kaikki menisi lopulta hyvin. Onneksi raskautta seurataan ja olet hyvässä hoidossa. Ja viikkoja on jo varsin hyvin. Itse ainakin silloin ennenaikaisuuden uhan takia...
  8. K

Tännehän on tullut taas paljon juttua, kivaa kun on vilkasta! Paljon on hyviä ultra- ja muita uutisia, ja uusiakin on tullut, tervetuloa! Uskaltauduin nyt kuitenkin lukemaan Roxannen synnytyskertomuksen, eikä se pahalta kuulostanut, vaikka pitkä puristus olikin! Kiva myös kuulla että yhteiselo...
  9. K

Marrasmai mä käytän säännöllisesti Pegorionia 1-2 kertaa päivässä, se pitää suolen toiminnan tasaisen hyvänä. Mulla aloitettiin tää sairaalassa kun olin osastohoidossa ja olen jatkanut sen jälkeen. Söin tätä myös aikanaan endoleikkauksen jälkeen. Ennen osastolla oloa käytin Vi-Sibliniä ja...
  10. K

Ihanaa Roxanne, sylintäydeltä onnea koko perheelle! :love::love::love: Varmasti aika uskomaton tunne kun piiiitkän odotuksen jälkeen oma pikkuinen on vihdoin sylissä :love:. Mä en tosin ehkä uskalla lukea synnytyskertomuksia ennen kuin oma koettelemus on ohi :D. SalamaT:llä oli hienoja...
  11. K

Iiik, Roxannella alkaa olla tositoimet käsillä! Tsemppiä! Pian on vauva sylissä :love: Evangelinalla on taas vähän turhan jännät paikat. Onneks oot hyvässä seurannassa, toivotaan että lapsiveden niukkuus ei tarkoita mitään sen ihmeellisempää. Onneksi vauva voi hyvin. Marrasmaille tsemppiä...
  12. K

Täällä on kaikki oikein hyvin! Olen käynyt päivittäin seurailemassa palstaa, mutta tuo kännykällä kommenttien näpyttely on niin hankalaa, että on jäänyt kommentoimatta… Mun edellisen viestin jälkeen on tapahtunut tosi paljon, mutta onnittelut kaikille yhteisesti iloisista tapahtumista ja...
  13. K

En mäkään ole tehnyt liikelaskentaa muuta kuin sellaisina päivinä, joina liikkeitä on tuntunut normaalia vähemmän. Eikä sitä kai neuvotakaan tekemään mitenkään säännölliseti, jos liikkeitä tuntuu normaalisti. Ja liikelaskentahan kannattaisi tehdä sellaiseen aikaan kun vauva on yleensä...
  14. K

Caro87 olen kyllä samaa mieltä siitä että mieluummin matalalla kynnyksellä näytille kuin liian myöhään. Pariin otteeseen olen käynytkin käyrillä, kun mahassa on ollut selvästi hiljaisempaa kuin normaalisti ja liikelaskenta ei ole tullut täyteen, ja molemmilla kerroilla kaikki on ollut suorastaan...
  15. K

Eiköhän siis pistetä jatkoketju pystyyn kun eka vauva syntyy? Taitaa olla Roxanne seuraavaksi vuorossa :D. Ai kamala, toi Siidan (ja muidenkin) pahoinvointi kuulostaa kamalalta. Silloin alkuraskaudessa tuli toivottua kunnon pahoinvointia että olisi todella tuntenut olevansa raskaana, mutta nyt...
  16. K

Kääk! Postasin tänne viikonloppuna piiiitkän viestin, mutta nyt sitä ei näy missään... voihan nenä, sanon vaan! :eek: Monelle tuli kommentoitua, mutta en nyt muista enää mitä. (n) Marrasmaille voimia stressaavassa tilanteessa! Mulla oli ekassa siirrossa vuosia sitten sama tulos virallisena...
  17. K

Siida wau mitä uutisia! Ihan mieletöntä! Varmasti on hämmentyneet fiilikset, mutta eiköhän kaikki mene hyvin ja kohta teitä onkin sitten vähän isompi porukka! :love: Oliko muilla ultria tässä nyt lähipäivinä? Esemilalla ainakin? Ja Roxannellakin raskaus on jo täysiaikainen, kyllä aika kuluu...
  18. K

MyMa mulla on myös toi Doomoon imetystyyny, sellainen hevosenkengän mallinen, eli pidempi. Otin aikanaan Mandalan neuvosta vaarin (y). Se on muodoltaan kaareva, mutta sen saa aseteltua tosi näppärästi unikaveriksi siten, että toinen pää tulee pään alle (tai mulla tohon rinnan eteen kun en halua...
  19. K

Esemila mulla näyttää olleen alkion koko 6+4 5mm ja 7+4 13mm. Ja lääkärin mukaan on vastannut viikkoja. Mun mielestä toi sun hcg ei vaikuta eritysen alhaiselta?
  20. K

Kylläpä oudosti käyttäytyi tuo mun lauantainen viesti... Ensin ilmesty, sitten katosi ja sitten ilmestyi takaisin, ja aivan oudolla fontilla. No, nyt palsta tuntuu toimivan taas. Influenssarokotteesta vielä sen verran, että meidän neuvolan terkka sanoi, että rokotus suositellaan otettavaksi...

Yhteistyössä