Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2021

Mies ei halua tätä lasta. Päätti näin. "Abortti tai hän lähtee". Hieno mies. Sellainen stoori. Taidan lopettaa kirjoittelun täällä.. Aborttiin en suostu, mutta raskasta tulee yksin neljän kanssa. Sydän on revitty.
  2. M

Toukokuiset 2021

Mulla tuli eilen pyyhittäessä tuollaista ruskeaa tuhrua. Säikähdin kauheasti. Mulla ultra sen jälkeen ja lääkäri sen tuhrun näki ja kysyi onko ollut yhdyntä viime päivinä. Sunnuntaina oli nii sano lääkäri et normia tämä, ku limakalvot herkemmöt. Ja tosiaan sitä tuli 2pv sen yhdynnän jälkeen.
  3. M

Toukokuiset 2021

Kaikki vinkit miten liebemtää raskauspahoinvointia. Täällä aiemmin oli iltaisin vaan jäätävä olo. Nyt se on myös aamuisin. 3lasta mulla ja viimeisestä oksensin vielä synnytyksessä. En kestä jos samaa nyt, ku pakko käydä töissä eikä saikkua vois ottaa.. Voikohan ferritiini vaikuttaa? Viime...
  4. M

Toukokuiset 2021

Miten meni?❤️
  5. M

Toukokuiset 2021

Pääsin yleiselle puolelle kipujen takia ultraan. Viikko sit oli viikkoa oletettua pienempi. Nyt oli tasan sen mitä piti 8+3 ja vahva sydän löi. ❤️
  6. M

Toukokuiset 2021

Yksityisen ultrat. Haluaisin käydä tarkistaan koska ekassa ultrassa sikiö oli viikkoa pienempi mitä ajattelin oleva.. Niin miten nää yksityisten ultrat, maksetaanko paikan päällä vai saako laskun? Mulla tiukka rahatilanne, hoitovapaalta palasin töihin ja odottelen kuun loppuun tiliä. Mietin onko...
  7. M

Toukokuiset 2021

Voi kyllä, mun yksi ekoista raskausoireista on halujen lisääntyminen. Säälin mun miestä. Sillä raskas työ arkisin ja haluais nukkua vloput,mut ei voi mitään ku en pysty pitää näppejä erossa. no ehkä hän tämän nyt kestää. Mulla repii muuten tuonne alavatsaan.. muistan et viime raskaudessa...
  8. M

Toukokuiset 2021

Plussasin 14.9 haalean plussan. No mut huonosti sai lääkäri mitattua, pyöritteli siinä sitä. Pääasia et nyt syke kuitenki siellä. Katoin kirjauksia edellisestä raskaudesta. Sillon ultrattiin ku piti olla RV 6+3 ja lääkäri kirjasi "raskaus viikot 5+, kohtuun asettamassa raskaus". Eli sillon ei...
  9. M

Toukokuiset 2021

Siis joo tiedän että yhdyntä oli viimeinen pv elokuuta. Sen jälkeen mies oli reissussa 2vk
  10. M

Toukokuiset 2021

Pitääkö olla huolissaan? Menkat alkoi 15.8, kierto n 31 pv. Nyt oli sikiö 6+2. Syke näkyi. Mut viikkoa pienempi mitä pitäisi olla . Tiedän päivän millon oon tullut raskaaksi (viimeinen elokuuta). Mut ovulaatio voi olla myöhemmin. Äh ahdistaa. Mitä mieltä ootte
  11. M

Toukokuiset 2021

Onpa omituista. Pitää vielä lääkäriltä huomenna kysyä.
  12. M

Toukokuiset 2021

Arvatkaa kuule, menin varhaisultraan tänään. "Voi ei, sulle unohdettiin soittaa, ultralaite on huollossa. Tuu huomenna Ni ultrataan" Tiedättekö ku odotin sitä ku kuuta nousevaa ku viimeisin päättyi keskenmenoon ja stressaan nyt tätä. No huomenna sit. Ainoa vaan etten saa lastenvahtia näin äkkiä...
  13. M

Toukokuiset 2021

Mulla aina alkuraskauden lämpö koholla, viluttaa, selkää jonottaa ja vessassa ravaan. Ainoastaan se raskaus mikä meni kesken oli erilainen, ei mitään tuntemuksia. Joten osaa olla onnellinen näistä.☺️
  14. M

Toukokuiset 2021

Miten meni?❤️
  15. M

Toukokuiset 2021

Mä oon aina käynyt raskausaikana pelkopolilla jossa ultrataan, se on ollut hyvä. Mähän siis pelkään kaikkea niin paljon et ahdistun. Ja nyt lopetettiin lääkitys ahdistuneisuushäiriöön, joten toi pelkopoli korvaa vähä sitä. Ihan liian vähä ultraa muuten.
  16. M

Toukokuiset 2021

Pahoinvoinnista. Mulla viime raskaudesta kesti.synnytykseen asti. Yökin ponnistaessa vielä. Mut se keskiraskaus kuitenkin oli helpompaa aikaa n 2kk.. sit tuli muut kivut.
  17. M

Toukokuiset 2021

Siis ihan ku mun kirjoittamaa. En vielä ole edes miehelle kertonut raskaudesta ja maha kun raskaana ois jo pidemmällä. Ahdistavaa.
  18. M

Toukokuiset 2021

Yks neuvo, varsinkin ensimmäistä odottaville. Kun kerrot raskaudesta, tulet saamaan monenlaista kommenttia. Varsinkin toiset äidit ovat susia toisilleen usein. Mä sain kuulla ensimmäistä odottavansa, kuinka hyvin voi tulla keskenmeno tai kuinka ei kannata iloita ennen ku saa vauvan syliin (ja...
  19. M

Toukokuiset 2021

Oho, en oo kuullut et noin aikaisin.. neuvolassakaan multa ei koskaan ennen rv10 kokeiltu edes.

Yhteistyössä