Hakutulokset

1. K

~Elokuiset 2020~

@La Mer tervetuloa mukaan! Uskon että pyöräily sopii ihan hyvin jos pyörä on sellainen jossa hyvä asento polkea (y) Mä oon lähes joka päivä lenkkeillyt sen 3-5km, toissapäivänä meni ensin päivällä 5km taaperoa kärryissä työnnellen noin 30 asteen lukemissa ja sitten illan viiletessä vielä...
  2. K

~Elokuiset 2020~

Moikka kaikki! Täällä oon käynyt lueksimassa kuulumisia mutta mukamas en oo ehtinyt mitään kirjoitella. Eipä mulla mitään erikoista omassa olossa ole, ruokavalio toimii hyvin ja kaikki kotimittaustulokset olleet ok. Liikuntaa tulee harrastettua vähintäänkin lenkkeilyn muodossa joka päivä (tai...
  3. K

~Elokuiset 2020~

Diagnoosihan sieltä sokerirasituksesta napsahti. Paastoarvo koholla, johtuu varmasti siitä edellisen raskauden radista, uusii ilmeisen herkästi. Ruokavalio- ja liikunta-asiat on kunnossa ja mä noudatan nyt tota ohjeruokavaliota kyllä ihan 100%, en salli itselleni poikkeuksia koska mun mielestä...
  4. K

~Elokuiset 2020~

Täällä kun istun sokerirasituksessa niin ehdin kirjoitella. Kiva kun oon paastonnut ja ensin näytteenottaja oli myöhässä ja sitten kun vihdoin kutsui mut sisään niin ylläri että lähete puuttui! :mad:Siinäpä sai odotella sitten vielä lisää kun soitteli neuvolaan ja pyysi niitä, neuvolastakaan kun...
  5. K

~Elokuiset 2020~

Onpas sulla ollut kummallinen terkkari kotikäynnillä @merin! Toivotaan että seuraava tarkastus on tosiaan siellä neuvolassa. (y) Meillä meni eskarilainen eskariin ja kasiluokkalainen kouluun torstaina. Lukiolainen jatkaa etänä ja pienet kotona kuten muutenkin. Mä oon yrittänyt harrastaa...
  6. K

~Elokuiset 2020~

Heippa ja hauskaa vappua vaan tänne kaikille! Täällä on juhlittu lasten kanssa kera ilmapallojen, saippuakuplien ja erilaisten pihapelien. Munkkeja paistettu ja syöty ja simaa maisteltu. :) Vajaa 2 vuotta sitten leikattu napatyrä (tai lähinnä siis se arpi) on alkanut vihoitella, nyt oon...
  7. K

~Elokuiset 2020~

Tsempit kaikille sitä tarvitseville! @Hedvig tää korona-aika on muutenkin kuormittavaa ja siihen vielä lisäksi huolta perheestä, muutto ja lääkityksen alasajoa niin ei ihme että tuntuu! Vauva kyllä varmasti pärjäilee hyvin, ethän ota lisästressiä siitä ❤️ toivon että sulla helpottaa pian olo:)...
  8. K

~Elokuiset 2020~

Moikka moi! Kävin tänään neuvolassa ja siellä oli joku sijainen joka oli tosi tarkka kaikesta ja kyseli vaikka mitä ja mulla meni melkein 1,5h! Kysyi tosta edellisestä synnytyksestä kun oli niin nopea että miten ollaan miehen kanssa asiaa käsitelty vai ollaanko mitenkään... Tässä raskaudessa...
  9. K

~Elokuiset 2020~

@merin Nyt menee jo paremmin täällä! Kuurin vika päivä menossa ja oireet asettui silloin oisko ollut toisena päivänä. Sitä osaa taas kummasti eri tavalla arvostaa omaa terveyttään kun ensin sairastaa (y) Tosi harmi toi sun kestoflunssa, nuha, mikälie nyt onkaan! Kun just tää että normaalisti...
  10. K

~Elokuiset 2020~

Oh shit! Oireet pahenikin iltaa kohden ja aloin pissata verta. Panadol ei auttanut kipuun enää ollenkaan ja farmaseutin siunauksella nappasin yhden buranan joka auttoi jonkun hetken, samoin kuin kuuma suihku. Huomenna jos ei oo selkeesti jo helpottanut niin soiteltava että mitäs sitten... Tänään...

Yhteistyössä