Hakutulokset

1. Unicorn

Närästys ja rautalääkkeet?!

Hemoglobiinihan ei kerro varastoista yhtään mitään. Eli 30 on täysi raudanpuute ja tulisi hoitaa. Neuvolaan en luottaisi noissa asioissa yhtään. Mulla on nyt rv 24 alkamassa ja ferritiini on laskenut raskauden aikana yli 80 yksikköä siitä mihin se tasoittui infuusion jälleen. Reilun kk välein...
  2. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Jos mies ei maksa, niin Kela maksaa sen noin 150 €/kk. Sitten on tietysti toimeentulotuki, jos omat tulot eivät riitä. Se on noin 300 €/kk vauvan osalta perusosaa. Noin 550 € sun osalta niin, että pakolliset laskut on maksettu. Eli suomeksi: kun vuokra, sähkö, kotivakuutus, vesi, julkisen...
  3. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Mulla on kans se Tokmannin halpis ja sit Tempurin putkilo. Auttaa kyllä omia kipuja. Joo, nukkuminen oli surkeeta viikolta kuus lähtien, kun se 24/7 oksentaminen alkoi. Vaikka se loppui muutama viikko sitten, niin yli neljää tuntia en ole nukkunut yössä putkeen koko aikana, jos yhteensä tulee 6...
  4. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Toivottavasti menee hyvin! Hurjat 500 g mulla noussut. :ROFLMAO: Edelleen osa kavereista autuaan tietämättömiä. :ROFLMAO: Eli juuri mitään ei näy, jos ei tiukempaa paitaa päällä. Paitsi rinnoissa varmaan 3 kuppikokoa lisää. o_O Miehen mielestä tietty tosi jees. Musta alkaa tuntua, että nää...
  5. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Mulla on ollut liitoskipuja jo kuukauden verran. Etenkin nivusten etupuolella ja säteilee polttavana tunteena reisiin. Vartalotyyny on auttanut hurjasti. Tuon ja suht kovien supistusten/alavatsakivun takia oli ylimääräinen lääkäri. Tutki ja lopussa painoi häpyluun päältä tuosta vatsan alta ja...
  6. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Meillä jää varmaan mies sitten pidemmille vapaille, kunnes lapsi on 3-vuotias. :) Alkaa keskiviikon rakenneultra jännittää niin, että ei meinaa mistään tulla mitään. :confused:
  7. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Se kärhön päänsärky vissiin siirtyi tänne. :ROFLMAO: Viikon nyt herännyt ennen viittä joka aamu ja se jyskyttää koko vuorokauden ja eroon pääsee nukkumisen ajaksi. Välillä tuntuu, ettei näe kunnolla. Panadol vastaa lähinnä näkkäriä, niin nyt ajattelin jättää sen. Kun ei se tosiaan tätä särkyä...
  8. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Itse otan joka vuosi. Ihan aina. Etenkin heikompien suojaksi, en niinkään itseni pelkästään. Kuulun myös riskiryhmään perussairauden takia, joten olisi senkin puolesta toivottavaa, että kanssaeläjät viitsisivät sen piikin ottaa. Monille se influenssa on vielä kohtalokkaampi. ♥️ Aika on bookattu...
  9. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Neuvolasta ei sais mitään apua? Onhan verenpaineita mittailtu?
  10. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Liikkeitä on tuntunut välillä kolmisen viikkoa. Kohta lähtee viikko 20. En muista minä päivänä. :ROFLMAO: Sellaista hentoa rummutusta, etenkin lenkin jälkeen. Päänsärkyyn mulla auttoi jonkun suosittelema hieronta ja satunnaisesti 1 g Panadolia. Nyt sitä on tosi harvoin. Lähinnä aamuisin. Syynä...
  11. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Meille ei ole hankittu mitään, eikä hankita yhtään mitään tän vuoden puolella. Meidän molempien mielestä tuntuisi ihan järjettömältä, kun niin paljon vielä edessä. Kyllä unettomuus on pahimmillaan hengenvaarallista, joten ihan pätevä syy olla saikulla. Täällä sama ongelma. Tällä viikolla ei...
  12. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Oon myös tosta dopplerista miettinyt, että ei missään olosuhteissa. :LOL: Ei ilmaiseksi edes. Se onkin kiva, kun ei kuulukaan yhdellä kertaa jotain, niin itse ainakin vetäisin totaalipaniikin. :ROFLMAO: 18. viikko lähtee täällä ja pahoinvointi jatkuu. Onkos keltään löytynyt verestä noita...
  13. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Joo. Mä en saa unta millään ennen 24-01 ja sit vessaan noin klo 3, siitä hereillä noin klo 5 saakka ja sit katkonaista unta 7 asti. Jaiks... Tuntuu päivät kuin ois kännissä... Uniongelmia on ollut tosin aina. Mutta nyt jotenkin tuntuu, että se väsymys on paljon lamaavampaa päivällä pahoinvoinnin...
  14. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Kovasti tsemppiä sinne. ❤️
  15. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Mä taas kyselen jäikö tänne ketään mun kanssa? :D Täällä mennään 15+6. Eilen oli taas neuvola. Sokerit eivät ole onneksi kertaakaan kotona olleet yli arvojen. Tai edes lähellä maksimia. Toivon ettei pahene loppua kohden ja joudu insuliinille. Tosin ruokavalio on aina ollut todella terveellinen...
  16. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Olen todella pahoillani. Toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin ja nopeasti. ❤️ Ei kannata hätäillä niiden testien kanssa (että onko nega), voi mennä useampi viikkokin. ❤️
  17. Unicorn

Itse oon kyllä sitä mieltä, ettei se 50 riitä. Dextra lapsettomuuspoli suosittelee yritykseen kai 70, sivuilla on ollut video. Ja sekään ei ole kyllä mun mielestä riittävä, kun istukka muistaakseni ottaa sen noin 50 ja sitten jääkin totaalinen puute jäljelle. Oma ferritiini oli 160, kun tulin...
  18. Unicorn

No toivottavasti joku valmiste käy pidempään ja ferritiini on kunnon seurannassa jossain. Hemoglobiinihan ei sinällään kerro välttämättä yksinään mitään. Toisille sopii paremmin ottaa iltapalan kanssa. Kunhan muistaa ne maitotuotteet jättää pois muutama tunti ennen ja jälkeen ja yleisesti...
  19. Unicorn

Mulle ei tällä planeetalla ollut yhtään rautavalmistetta, joka olisi käynyt. Eli infuusiolla hoidin. :) Onko sulla mikä syynä puutteeseen? Happosalpaajat ei tosiaan auta asiaa. Muutama ystävä onnistuu syömään Gentle ironia.
  20. Unicorn

Huhtikuiset 2020

Tervetuloa pahoinvointiklubiin. :ROFLMAO:

Yhteistyössä