Hakutulokset

1. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pregcheck vahvistumista. Tänään menkkojen ois pitäny alkaa. Dpo ehkä 14. Digi 2-3. Tuossa sisältä liuskat myös.
  2. P

Laitan tänne tota Pcn kehitystä. Jos vaikka joskus niistä olisi iloa jollekin muulle. Minun silmään testi on vahvistunut eilisestä, ja mun kokemuksen mukaan sen vahvenemisen vähän niinku pitäisi edes hitusen näkyä.
  3. P

40 + so what, wol 14 (2019)

@Mammakatri Sinuna silti eläisin niin, että olen raskaana. Tiedän useamman tapauksen jossa testit olleet plussaa ja miinusta vuorotellen, ja lopulta on hengenlähtö ollut lähellä kohdunulkoisen vuoksi. En tarkoita pelotella missään nimessä, mutta huoli heräsi minulla sinusta ehdottomasti...
  4. P

@Mullekkin Mulla ei oo kokemusta noista lääkityksistä. Sitä vaan halusin sanoa, että joidenkin tutkimuksien mukaan kiinnittyminen tapahtuu yleisimmin dpo9. Näin ollen dpo10-11 ei juuri mitään voisi näkyäkään. Nämä varhaiset testit ei aina ole niin varhaisia, riippuu paljolti kiinnittymisen...
  5. P

@Tammityttö Ihan tarkkaan en tiedä. Ovisplussa tuli puskista la 27.4., oireet alkoi sunnuntaina, mutta kunnon kivut ja limat maanantaina jatkuen tiistaihin 30.4. Asti. Epäilen dpo12
  6. P

@Mammakatri Jospa sullakin aamuliru on laimeaa? Sanoisin aamutestiä vialliseksi. Ja minusta tämän päiväinen on vahvempi kuin eilen. Kuivista tikuista mielestäni hyvin pystyy vertailemaan. Veikkaan että kyllä siellä masussa vaan kasvua on.
  7. P

No ni. Tässä nyt siitä samasta paketista toinen liuska. Aamuinen oli hädin tuskin edes haamu. Ja aamuisesta samasta pisusta Ultra selkeä plussa. Uskon et se aamun liuska sattui olemaan jotenkin viallinen. On tämä kuulkaa melkoista jännitysnäytelmää. Eikä mikään tikku kuitenkaan nyyttiä syliin...
  8. P

@Mammakatri Kyllähän tuossa haamu on. Oisko kuitenkin vaan huonolaatuinen testi? Periaatteessa hcg puoliintuu samaan tahtiin ku tuplaantuu, et eilisestä hyvästä ja selvästä viivasta puoliintuminem vuorokaudessa ois mun mielestä liian nopeeta. Ja sit toki veressä eri arvo kun pissassa ja joskus...
  9. P

Ei siihen mun käsittääkseni vielä vahvaa pitäis tulla, dpo 12 on kans viel aikaista. Countdowntopregnancy-sivustolla on mielenkiintoinen diagrammi aiheesta, et millä dpolla minkäkin vahvuinen viiva. Kandee käydä kattoo.
  10. P

Mulla on Pc antanut eilen ihan selvän plussan kyllä, että siks mä veikkaan et toi aamunen oli jotenkin viallinen. Tossa kun ei ollu nimekskään, ja sit kuitenkin se Ultra oli eilisestä vahvistunu. Oli siis tarkoitus vahvistumista Pcllä vähän seurata. Ja tuo aamunen lannisti ihan täysin. Sit tein...
  11. P

Eli tässä nää
  12. P

@Mammakatri Mulla aamulla Pc melkein nega, mut tein ultran myös niin se oli reilusti vahvistunu eiliseltä. Pcn erä viimeinen kp. 06/20... Epäilen et erässä vois olla vikaa.
  13. P

Pakko nyt hieman jakaa teille havaintojani. Tähän saakka Pregcheck on ollut luottotestini. Testi on tuntunut riittävän herkältä. Vahvistuminen on ollut joka toinen päivä havaittavissa. Nyt kuitenkin tuntuu, ettei vahvistu millään. Tai kovin selkeästi ainakaan. Oikeastaan edes sellaista hädin...
  14. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Huomenta! Täällä toissailtana plussattu. 4.kierto kkm jälkeen. Rv 3+2 oli silloin. Olo on ehkä eniten pelokas ja epäuskoinen, mutta toiveikas. Nyt 3+4 ja ihan hyvään tahtiin vahvistuva viiva on. Oireeton olen, kuten yleensä. Ai niin, mun kohtu taisi olla kokonaan tyhjä ja toipunut vasta 03/19...
  15. P

@ellperiina Plussa!!!!!!
  16. P

@Mammakatri Onhan tuo nyt plussa!!!
  17. P

Meillä mä en kertonut muissa kierrossa miekkoselle ovulaatiosta, tässä kierrossa kerroin että lähetymässä varmaankin on kun kovin alkoi tekemään mieli, ja mieshän vallan innostui. Meillä oli lempeä monena iltana ja aamuna oviksen ympärillä. Nähtävästi ajoitus meni kohdilleen, vaikka ovispäivä ja...
  18. P

Ei se haamu ollut kadonnut. Se on siinä vieläkin. :cry::love:
  19. P

Tältä aamulta vielä uusintayritys. On se siinä vieläkin. :cry::love:
  20. P

Pikainen omanapa. Dpo 10 ehkis, maanantaina vasta menkkojen pitäis alkaa. Mä haamuilen, punavärillä. Liitän kuvan, oli pakko muokata ina kontrastia kun tää Kaksplus syö viivat...

Yhteistyössä