Hakutulokset

1. C

~Elokuiset 2020~

Mulla ei mahdu työhousut jalkaan enää.. Ei mene nappi kiinni.. kiva. Tässä vaiheessa jo!
  2. C

~Elokuiset 2020~

mulla ei mennyt tänään vihkisormus sormeen kun olen niin turvoksissa.. ja rintsikat kiristää ja puristaa.. huh.
  3. C

~Elokuiset 2020~

mulla vähän sama että oireita ei oikein ole.. paitsi väsymys ja TURVOTUS! niin ja välillä alavatsassa pieniä tuntemuksia. Rinnat ei mitenkään arat mutta kasvaneet ne on pirusti :ROFLMAO:
  4. C

~Elokuiset 2020~

huh! Onneks en ole ainut mokaaja! :LOL:
  5. C

~Elokuiset 2020~

Nyt on kuulkaas naiset sellainen tilanne että mä keksin itselleni uuden stressin aiheen! Mä söin tänään ja eilen MEETWURSTIA!! Mulla on vielä vähän pimennossa mitä saa tehdä ja syödä.. nyt on todella huono omatunto! Apua.. eikai tämä niin vakavaa ole..?
  6. C

~Elokuiset 2020~

:love: Hei @Hedvig ja tervetuloa mukaan! Ja onnittelut tietenkin plussasta! Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukana :love:
  7. C

~Elokuiset 2020~

Mä olen pariin raskausappiin saanut elokuun alun LA mutta neuvolan omat sivut näytti heinäkuun loppua?? Et en mäkään tiedä vielä mihin ketjuun kuulun lopullisesti :ROFLMAO: Mut kiva kun oot täällä meitä moikkaamassa :love:
  8. C

~Elokuiset 2020~

mä olen kanssa yleensä todella rauhallisesti testien kanssa. Ensimmäinen testi tehdään silloin kun on käsketty, veritesti ja se on siinä. No näin mentiin taas mutta nyt on pissattu ovulaatiotesteihin, uuteen digiin ja vaikka mitä :ROFLMAO:
  9. C

~Elokuiset 2020~

ai neuvolakin sattui samalle päivälle?! Hauskaa! Mä olin tänään aivan paineessa kun testasin töiden jälkeen! Ajattelin että viikot tulee olemaan liian pienet ja pissakin ollut vaan 2,5h rakossa ja vaikka mitä! Tuuletin tätä testiä enemmän kuin ekaa :LOL: Mulla on edelleen 3 digiä kaapissa! Huh...
  10. C

~Elokuiset 2020~

Jospa sittenkin on vielä toivoa?! Ihan mahtavaa! Nyt oikeasti sormet ja varpaat ja kaikki pystyyn! :love: @Helema Mulla on varhaisultra 16.12 ja olen ajatellut et jospa mä soittelen sen jälkeen sitten vasta neuvolaan.. et jos kuitenkin tämä menee kesken, on tuulimuna tai muuta. Noh, havahduin...
  11. C

~Elokuiset 2020~

mulla on TÄYSIN samat fiilikset! Ja tosiaan samaan aikaan se ultra. CB:n digitkään eivät ole vieläkään saapuneet! Näkis onko viikot edes noussut..
  12. C

~Elokuiset 2020~

@Helema voi ei.. hyytymät eivät kuulosta hyvältä.. jaksamista ihan hirmuisesti sinulle! :love:
  13. C

~Elokuiset 2020~

@Helema Onko sulla kuinka pahaa vuotoa? Onko siis varmasti menossa kesken..? Täällä elättelen toivoa että kaikki vielä jotenkin kääntyisi parempaan..
  14. C

~Elokuiset 2020~

Voi ei @Helema :cry: Mä olen todella pahoillani..
  15. C

~Elokuiset 2020~

@rosemarie Mulla on myös todella paha keskenmenon pelko niinkuin eilen kirjoittelin.. Tyksistä vastattiin että mun pitäisi vaan yrittää rauhoittua. Ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa. Kun aikaisemmin ei kuulemma edes oikein voi pois sulkea esimerkiksi tuulimunaa. Kaksi piinaavaa viikkoa vielä...
  16. C

~Elokuiset 2020~

Ei ole helppoa siis teilläkään.. hirmuisesti tsemppiä ja toivotaan että meillä molemmilla olisi nyt tosi kyseessä ja kaikki menee hyvin! :love: @odotuksenodotus
  17. C

~Elokuiset 2020~

Pitää nyt odottaa mitä Tyksistä vastataan.. ehkä mä pääsen uusinta verikokeeseen. Myös CB:tä odotan. Katson mitä se näyttää. Helpottaa myös vähän kun saa jakaa täällä teidän kanssa fiiliksiä :love:
  18. C

~Elokuiset 2020~

@odotuksenodotus hcg:n mittaus voisi tietty vähän helpottaa.. tilasin myös lisää CB:n digejä. Näkee olisko viikot noussut. @Helema kaikesta toki selviää mutta kun on takana monta vuotta lapsettomuutta, pari kohdunulkopuolista raskautta joissa poistettu munanjohtimet, alkiot pakastimesta loppu...
  19. C

~Elokuiset 2020~

Mä olen todella huolissani tästä raskaudesta.. joka päivä googlaan oireita, oireettomuutta, tuulimunaraskauksia ym. Mun oli pakko laittaa äsken viestiä Tyksiin että tulen hulluksi tämän epätietoisuuden kanssa! Tämä raskaus ei taida taaskaan olla normaali.. mä en enää jaksa.
  20. C

~Elokuiset 2020~

Me ollaan saatu tämä lapsi hoidoilla alkuun joten vanhemmat tietää jo missä mennään. Muut eivät tiedä mutta jouluna olisi kiva kertoa sisaruksille jos kaikki on hyvin :)

Yhteistyössä