Hakutulokset

1. P

Maaliskuiset 2021

Voi ei :( Kovasti voimia toipumiseen!
  2. P

Maaliskuiset 2021

Korona toi kuntosaleiluun tauon, mutta sen ajattelin nyt aloitella takaisin, kun nautin siitä niin kovin ja luulen et sovellettuna sitä voisi tehdä pidempäänkin. Kahvakuulaan taidan ilmoittautua myös. Juoksu vaihtui väkisin nyt kävelyyn, koska mitkään urheilurintsikat ei oikein mahdu päälle ja...
  3. P

Maaliskuiset 2021

Oi ihanaa! Kiva kuulla <3 Meillä olisi jokunen päivä vielä odoteltavana ultraa, mutta torstaina se vihdoin on ja onneksi ihan aamusta silloin. Jännittävää! Tervetuloa ja onnea uusille plussanneille! :)
  4. P

Maaliskuiset 2021

Oi ihania uutisia! Nyt päivä kerrallaan ja testit sivuun :) Esikoista odottaessani muistan yhden vanhemman työkaverin todenneen, että "ennen lapsia en oikeasti pelännyt mitään". Ja esikoisen erilaisen alkutaipaleen jälkeen olen samaa mieltä ja tuo on ehdottoman totta! Vaikka olen yllättänyt...
  5. P

Maaliskuiset 2021

Ikävä tilanne varmasti olla epävarmuudessa :( Voisiko kuitenkin olla et oli liian laimeeta pissa, oletko juonut paljon tai teitkö ihan aamun ekasta testin pidätyksen jälkeen? Voikos hcg määrä vaihdella alkuraskauden aikana, en tiedä tai muista mutta hmm. Mulle itselleni eri testit ei ole niin...
  6. P

****Plussanneiden raskausoireketju****

Oireet ennen r-testiä - yksittäinen isompi vihlaisu alavatsassa - rinnat turvonneet ja arat, eri tavalla kipeät ja pidempään kuin menkkoja ennen - vatsa kovalla, ei tyypillistä - leposyke noussut n. 15-20 normaalista (alhainen luonnostaan) - jatkuva jano, vesi maistui taivaalliselta (sama 1...
  7. P

Maaliskuiset 2021

^ Kiva, että järjestyi neuvolan kautta :) Itse en olisi mitenkään pystynyt pitämään tätä mieheltä, olis voinut olla kiva jotenkin rauhassa kertoa, mutta minähän tyyliin aamuyöllä juoksin testin kanssa herättämään et kato nyt, onko siinä kaks viivaa vai yks :D Täällä sama et neuvolan kautta...
  8. P

Maaliskuiset 2021

Joo, täällä myös järkyttävä turvotus ollut. Jo jonkin aikaa. Iltaa kohden erityisesti pahenee ja ruuan jälkeen. Onneksi oon lomalla, niin ei tarvi työvaatteissa kiristellä... saas nähdä vaan jos tää ei helpota, että mitkä työvaatteet sit mahtuu päälle 1kk lomailun jälkeen :D Samoin taidan...
  9. P

Maaliskuiset 2021

@Mirella92 olipa ihana kuulla hyviä varhaisultrakuulumisia!
  10. P

Maaliskuiset 2021

Kiitos, mutta en ainakaan vielä koe fb-ryhmää itselleni sopivaksi :) Vaikka levollisin mielin olenkin onnistunut olemaan, niin voipi olla että odottelen varhaisultraan tai jopa nt-ultraankin asti. Tai voi siltikin jäädä... esikoisen aikaan vastaavassa olin, mutta sitten meidän tie kulki rv25...
  11. P

Maaliskuiset 2021

Kiva kuulla iloisia varhaisultrakuulumisia! :) Täällä myös vv oireena. Ja oli varmaan toiveajattelua se pahoinvoinnin väistyminen, sillä iskipä uudelleen. Tuntuu kuvottavan aamulla heti herättyä ennenkuin nousen ja iltapäivällä toinen pahempi kuvotus - kun tarkemmin mietin, niin toistunut sama...
  12. P

Maaliskuiset 2021

Täällä on vaihtelua eri päivien välillä! Tai no rinnat on tasaisesti enemmä tai jonkin verran kipeät kokoajan :D Mutta väsymys/etova olo ja nippailut tuntuu vaihtelevan eri päivinä ja joinain päivänä niitä ei ollenkaan. Eilen oli koko päivän etova olo. Pidin työssä vielä yhtä kokousta ja oli...
  13. P

Maaliskuiset 2021

Täällä on myös etovaa oloa ollut useamman päivän (tänään 5+0)! Samoin vatsa turpoaa normaalia herkemmin, erityisesti iltaisin (ruuasta). Rinnat on melkoisen turvoksissa myös, melkein pitäisi jostain uudet liivit hommata... Ja todella arat, kosketusherkät ovat myös, olleet jo parisen viikkoa...
  14. P

Maaliskuiset 2021

Fb-ryhmään en itse vielä uskalla. Soitin tänään sinne neuvolaan ja olin vähän jotenkin pöllämystynyt onnitteluista :D Vaikka onhan tässä oireita ja oli testi, niin jotenkin vaikea uskoa... vaikka ihana iloinen ja toivottu asia on tämä raskaus <3 Ehkäpä se on jokin mielen suojelumekanismi, kun...
  15. P

Maaliskuiset 2021

Varovaisesti tänne ketjuun kurkin minäkin :) Kuukautiset 8pv myöhässä, oireita on pitkä lista. Perjantaina sain Apteekkarin testiin haalean viivan. Tänään testatessa viiva oli jo tummempi ja erottui selkeästi, tuli "testiajan" sisällä. Onnistuin jotenkin vähän sohlaamaan aamu-unisena testin...

Yhteistyössä