Hakutulokset

1. ijomeo

Marraskuiset 2018

Mulla oli tänään eka neuvola ja sielläkin oli mahdollisuus nopsaa ultrata. Nyt näkyi sikiö jo vatsan päältä ja siellä se sydän läpätti. 8+4 menossa nyt. Paljon tuli asiaa, kaikki tuntuu uudelta, kun esikoinen on jo kohta 7v. Jotenkin alkaa pikkuhiljaa tuntumaan todemmalta kaikki. Sikiön koosta...
  2. ijomeo

Marraskuiset 2018

@Idrisni täällä parin viikon tauon jälkeen salitreeni kulkee taas jotenkuten. Lisäksi joogaa, joka auttaa hallitseen sykettä ja hengitystä. Ens viikolla alkaa pilates. Pahoinvointi helpotti, niin jaksaa taas harrastaa.
  3. ijomeo

Marraskuiset 2018

Minä luovutin ja aktivoin sen facebookin. Mites sinne ryhmään nyt pääsikään. Laittakaa mulle yv?
  4. ijomeo

Marraskuiset 2018

Ensimmäinen aamu pitkään aikaan kun kaikki ei okseta! Oon vaan aivan järjettömän turvonnut koko ajan. Ystävät jo alkaa arvaileen ja kyseleen.
  5. ijomeo

Marraskuiset 2018

@Sonde täällä samaa vaivaa. Turvottaa ja ummettaa. Jos syö, närästää, jos ei syö, oksettaa. Mutta ruokahalu on aivan hukassa ja olo todella tukala lähes koko ajan. Ystävät jo kyselee.
  6. ijomeo

Marraskuiset 2018

@Sonde keskiverto taitaa olla rv15-20, mutta joka raskaus on erinlainen :)
  7. ijomeo

Marraskuiset 2018

Mua ahdistaa ihan suunnattomasti, kun en jaksa harrastaa yhtään mitään. Ekan lapsen odotus oli niin oireetonta, että oon tavallaan järkyttynyt tästä. Koko ajan huono olla ja kroppa ihan sekaisin, mut kai se tästä tasoittuu
  8. ijomeo

Marraskuiset 2018

Ultrassa käyty ja syke löytyi, joten kaikki hyvin. 6+6
  9. ijomeo

Marraskuiset 2018

Itkin tänään aamulla, kun mies tuli viikon reissulta kotiin ja sanoi, että mulla on tissit kasvanu. Jotenki ajattelin, että se haukkui mua lihavaksi (n):ROFLMAO:
  10. ijomeo

Marraskuiset 2018

Joko muilla heittelee mielialat hormonien takia? Ite en pysty lopettaan itkemistä :ROFLMAO:
  11. ijomeo

Marraskuiset 2018

0 kokonaista viikkoa + kolme päivää ois 0+3 ja ensimmäinen viikko. 6+3 olisi siis seitsemäs viikko
  12. ijomeo

Marraskuiset 2018

Onneksi seksiä voi harrastaa myös ilman perinteistä yhdyntää ;)
  13. ijomeo

Marraskuiset 2018

Mun voimakkain oire on väsymys ja jonkunlainen alakulo. En oo viikkoon jaksanut harrastaa minkäänlaista liikuntaa ja jotenkin tosi huono omatunto ja paha mieli siitä. Tuntuu, etten muutenkaan saa mitään aikaiseksi. Ahdistaa (n):confused:
  14. ijomeo

Marraskuiset 2018

@Päppyrä alkuraskauden vuoto on yleistä ja jos ei oo kipuja eikä vuoto ole kuukautisvuotoa runsaampaa, ei yleensä ole syytä huoleen. Pidän peukkuja, että se on sulla ihan harmitonta ❤
  15. ijomeo

Marraskuiset 2018

Oliko kukaan muu Oulusta? Kaipaan kipeästi lenkkeily- ja juoruiluseuraa
  16. ijomeo

Marraskuiset 2018

Nenäsuihke on niin paikallinen hoito, ettei sillä ole juurikaan merkitystä sikiölle. Hyödyt voittaa haitat jos sen avulla saa nukuttua. Eräs ystävä jotunut kaikkien neljän raskauksien aikana alusta loppuun asti käyttämään nenäsuihketta eikä siitä ollut mitään haittaa. Hänellä limakalvot reagoi...
  17. ijomeo

Marraskuiset 2018

Mulla sekoaa pää ton miehen kanssa. Senki mielialat vaihtelee, niinkuin ois raskaana. Ihan jo alkuaikoina keskusteltiin, että ei mennä ikinä naimisiin. No nyt se on eri mieltä. Huomenna taas eri mieltä. En pysy mukana :D
  18. ijomeo

Marraskuiset 2018

Kaikki oireet ilmenee aaltoillen ainakin täällä
  19. ijomeo

Marraskuiset 2018

Joo, turvotus ja ummetus kulkee käsikädessä. Onneki etova olo ja närästys meni ohi. Silti toi turvotus tekee jotenki kireäksi. Ärsyttää, ku ei jotenkin osaa nauttia raskaudesta vaikka todella toivottu vauva olisi :unsure:
  20. ijomeo

Marraskuiset 2018

Mun turvotus on ihan hillitöntä eikä edes johdu siitä, että söisin huonosti. Koko ajan tekee mieli kaikkea raikasta. Salaattia, hedelmiä, mehua, smoothieita jne jne. Näytän siltä niinku oisin jo kuudennella kuulla.

Yhteistyössä