Hakutulokset

1. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Voiko täällä jutella oireista? Mä en oo vielä testaillut ja ajattelin yrittää odottaa ihan sinne lähelle mahd kuukautisten alkamispäivää.. Mutta oon kirjotellu tällä kertaa oireita ylös joka pvä koska niitä on ollut aika paljon :D nyt on menossa siis kp25/30 ja dpo9. Tässä oireita: Dpo6 ...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Todellakin saa ja pitää! Paljon onnea :love:
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Kierukka poistettiin lokakuun alussa ja joulukuussa oli sitten jo normaali 30pv kierto, tosin nyt helmikuu olikin yllättäen 27pv, saa nähä mitä on tämä kierto sitten. luteaalivaihe ollut melkein kokoajan sama 14pv. Menkkojen kesto on vaihdellut tosi paljon, välillä on ollut 1 tai 2 päivää ja...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Voimia todella paljon ja toivotan onnea uuteen yritykseen! ❤️
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Siis omia oireita kirjotellu, en teidän :ROFLMAO:
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Me just tuossa kateltiin leffaa miehen kans sohvalla ja nenään tuli kauhea pissanhaju yhtäkkiä, koirahan siinä kans makasi sohvan vieressä. :LOL:Haisi ihan kokoajan sitten mun nenääni On siis muutenki ollu tarkempi hajuaisti viime päivinä, nyt on dpo8. Kiitos kaikille jotka kerroitte oireista...
  7. L

Toiveissa vauva 2021

Flo mulla ja ilmainen on :) Kertoisitteko mitä oireita teillä, jotka ootte plussanneet, on ollut kiinnittymisen aikaan ja sen jälkeen? Ja mitä eroa menkkoja edeltäviin oireisiin? :D mulla nyt just viikko ovulaatiosta niin täällä mietiskelen ihan kaikkia tuntemuksia. Ilmaa on ainakin mahassa...
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Selkeä viiva! Onnea :love:
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Ihana kuulla etten oo ainoo joka aina käy kattomassa mahdollisen lasketun ajan :ROFLMAO:
  10. L

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä ja voimia kovasti vastoinkäymisiin!! ❤️ Tulee aina jännän kiristävä tunne mahaan kun lukee tätä keskustelua ja raskausjuttuja :D sama jos lukee esim jostain kivusta, niin itselläkin alkaa tuntua kipua. Hitto miten hitaasti tällä hetkellä menee aika! 1,5 viikkoa pitäis muka jaksaa...

Yhteistyössä