Hakutulokset

1. Babyfever1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

No voihan Venäjä...mie en kestä jos tää oikeasti venyy viikkoihin :cry:
  2. Babyfever1

@Alinna86 minä niin pidän peukkuja, että tämä olis se kierto!! ❤ @sabs kiva kun tulit mukaan jakamaan kokemukseksi ❤️ todella ikävää, kun teidän aika siirtyy noin paljon, aivan älytöntä. Kyllä nää on kaikille kuitenkin niin isoja juttuja, että luulis, että olisivat nuo ajat voineet säilyttää...
  3. Babyfever1

@Annu83 ihan superia, onnea tuhannesti ❤️ lähetän sinne tarrasukkia roppakaupalla ❤️
  4. Babyfever1

@mimmi92 mun vuoto kesti 1,5vk, kun sikiö m menehtyi 6+3. Nää kaikki korona uutiset on kyllä huomaamattaan jättäneet kaikki raskaus/km ajatukset ihan taka-alalle, mut ihan hyvä vaan niin... välillä taukoa niihinkin Tsemppiä piinailijoille ❤️
  5. Babyfever1

Pahoittelut uusille km saaneille ❤:cry: Mulla ollut taukoa täältä kirjoittelemaan, kun olen vaan hetken halunnut ajatella jotain muuta kun vuotoja, km:a, raskautumista... Siinä olen ihan hyvin onnistunutkin... Mutta nyt kun tullut pari pv valkovuotoa runsaammin, niin heti mielessä, et onko...
  6. Babyfever1

Miekin ostin pregcheckin, että saan nyt varmasti oikean tuloksen, niin puhdas nega tuli mullekin(y):) hienoa @Korallikala että säkin sait! (y) @Zennuli joo, on tää kyllä ryhmä, ainut jossa fiilistellään negat.tuloksista :ROFLMAO: eiköhän sullekin pian tule ❤️
  7. Babyfever1

Olen kovin pahoillani että tänne jouduit ❤️ Mulla 4 hyvää ystävää tuli raskaaksi ennen minua viime vuonna, kaikki yritettiin yhtä aikaa...me kyllä aloitettiin yrittämään vasta viimeisenä, kesähäiden jälkeen. Mun yksi niistä kavereista sai myös km vähän ennen mun raskautumista, joten silleen on...
  8. Babyfever1

Mulle sanottiin, että on hyvinkin tavallista, että ne ensimmäiset kk on normaalia runsaammat...et voihan se olla myös niin ❤ @Toiveikas__ olen kovin pahoillani :cry: mullakin ollut yllättävän tasainen mieli kahden ensimmäisen päivän jälkeen..itseänikin oikein yllätti, etteikö tää muka "tän...
  9. Babyfever1

Okei, hyvä tietää (y) kyllä se mun vuoto näyttäisi nyt loppuneen kokonaan, eli 10vrk yhteensä. Aamulla tein rask.testin ja yhdessä vaiheessa näytti aivan hippusen viivaa, mutta hävisi. Yritinkin muistella et tekikö toi Onestepin testi sitä, että näytti lähes aina sitä haaleaakin viivaa, vaikka...
  10. Babyfever1

Tsemppiä teille @Korallikala ja @Zennuli yritykseen, toivottavasti tuntemukset ja sovellukset pitää kutinsa (y) Eli voiko tulla ovis, vaikka vielä vähän tuhruttelisi ja rask.testi näyttäisi haaleaa plussaa? :giggle: Mulla ei oo tänään enään vuotanut yhtään...mut aiemminkin kun vaan tuhrutteli...

Yhteistyössä