Hakutulokset

1. AuliMari

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Onnea @TT1 ja tervetuloa uudet! @Wintersun kyseli vitamiineista. Meillä yksityinen lääkäri sanoi, kun kysyin et suositteleeko jotain vitskuja, niin miehelle e-vitamiinia, sinkkiä ja seleeniä..en muista sanoiko mulle jotain. Julkinen sitten mulle sanoi että d-vitaamini ja foolihappoa pitää...
  2. AuliMari

Inseminaatio 2017

Eipä täälläkään plussaa tullut huomenna pääsee taas piikittelemään ja kohti kolmatta inssiä... @janitainen
  3. AuliMari

@maximus , etelä-suomessa, pienemmällä kaupungissa. Helsingissä tosiaan voikin syy olla ruuhkat..harmillista ja piinaavaa. Mutta jos alat itse makselemaan sen 700-900 eur inssistä niin voin sanoa että kyllä se kirpasee aivan helvetitisti jos ei tärppää. Ei siinä jos on rahaa sukanvarressa mutta...
  4. AuliMari

@maximus itse en ole kuullutkaan että olisi välikiertoa. Ollaan nyt julkisella mutta hoidot tehdään yksityisellä, sitoumus saatiin kolmeen inssiin. Meillä päin itse hoidot julkinen ostaa yksityiseltä. Nyt piinailut menossa..inssi tehty viime pe.
  5. AuliMari

Inseminaatio 2017

Moikka @janitainen , kiva kun kävit ilmiantautumassa vaikka hiljaista täällä on. Itsellä toinen inssi tulossa näillänäkymin 24.1. Sunnuntaina alkaa menopurpistokset. Itse inssi ei mussa niinkään tuntunut juuri miltään..mut sitten taas " aukitarkarkustus" oli toimenpiteen jälkeen kivulias vaikka...
  6. AuliMari

@Josia ihan juuri näillä lääkkeille voidaan boostata jos lapsia haluaa (lääkkeitä joita siis lapsettomusshoidoissa käytetään) google osaa ehkä kertoa järkevämmin : D mistä kyse mutta tätä kyseistä termiä käytti yksityinen lääkäri..ja ennenaikanen " menopaussi" mutta kyllä tässä menkat on aina...
  7. AuliMari

Simpat on ok! Itellä lähinnä jotkut hormooni arvot alhaiset, en muista enää mitkä, ja sanottiin että hiipuvat munasarjat.. mutta toivoa ainakin on ja lääkkeistä tullut toivottuja tuloksia. *muoks omakannassa määrittämätön hedelmättömyys ja sielä kyllä sanottiin et arvot normaalit...
  8. AuliMari

Inseminaatio 2017

Miten teillä inssit menneet, oletteko plussanneet?
  9. AuliMari

Ihanaa uutta vuotta kaikille! tänä vuonnahan me kaikki plussataan, vai mitä??!!:) Pitästä aikaa täällä..viimeksi kirjoitellut ennen juhannusta...eli ei plussatuulia täällä edelleenkään :( Juhannuksen jälkeen pidettiin taukoa hoidoissa ( luget, irrotuspiikki, tosin letroja söin) syyskuussa vai...
  10. AuliMari

Omaa napaa. Nega raskaustesti, menkat alkamassa näinäpäivinä. Uuteen kiertoon olisi alettu piikittää menopuria mutta päätimme nyt pitää kesäbreikin ja säästelemme rahoja. Syksyllä ajateltiin mennä inssiin ja alkaa tositoimiin. Ei jaksa enää tätä että joka kk lisäillään jotain uutta lääkettä ja...
  11. AuliMari

Heippa kaikille! En olekkaan muistanut täällä käydä tai kun eipä itsellä mitään muuta sanottavaa ole kun kp4/30 menossa...ei tullut herpesplussaa ei yllättänyt.....ensi ma ultraan..pregnyl, luget, letrot tässä kierrossa taas mukana..tai tiiä sitten tuleeko jotain muutakin. Omaa napaa nyt...
  12. AuliMari

@rosmarin nyt on menossa kp 17, dpo oletettavasti 6.. pregnylistä viikko. En ole huomannut mitää uusia oireita pregnylin jälkeen enkä lugeista..no hyvä kai. Energiaa on kyllä ollut! En ole turhaan testaillut..en ole niin himotestaaja :D ja kyllähän se herpes tarttu tallettelusta. Siis on se...
  13. AuliMari

Peukut pystyyn @rosmarin ultraan! Täällä jotenkin turhauttava olo....niin varma että tästä tallettelusta ei tullut plussaa. Ja kerrankin kuin oli niin varma mahdollisuus... Eilen alotin luget..ei ainakaan ole vielä tullu mitään sivuoireita. Pissalla käydessä pönttöön on jäänyt kalanhajua...
  14. AuliMari

Ei ollut yhtään ylimääräistä
  15. AuliMari

Pakkohan se on tulla teille kertomaan että talleteltu nyt on! Niin hyvin kuin suinkin suoriuduttiin mutta kovin syvälle ei työntynyt turvotuksen takia..ja kipeää se miehelle teki :( huhhuh.
  16. AuliMari

@Kinder_Kitty mullakin yleensä puhkeaa ennen menkkoja tai jälkeen. Lievä oli nyt tässä kierrossa. Yleensa vaivaa 1-2krt vuodessa . Olisipa niin päin että se olisi nyt vaikka minulla eikä miehellä. Sillä kalu nyt turvoksissa ja kipeä niin tekee vähän hankalaksi saada varmaan sisään :(
  17. AuliMari

@Jennipä okei, näin myös pähkäilin mitä googlettamalla löyty. Kiitos tuhannesti, tuli heti parempi fiilis että yritetään kyllä.
  18. AuliMari

Kiitos vastauksista, myös @Kinder_Kitty lle <3 aateltii joo et mies hommailis käsitöinä ja sit tuikkais. Ainut vaan et on kyl niin hellänä ja turvoksissa. Mut yritetään silti....ihan käsittämätöntä et nyt kun olis ehkä just SE kerta niin tulee vielä tälläistä ylimäärästä :(
  19. AuliMari

Tuskinka siittiötkään missään hyvässä kunnossa on. Että vituttaaa...huomenna pitäisi alottaa luget mut en tiiä mitä tehdä nyt tämän kanssa. 200 eur kankkulankaivoo...huoh.
  20. AuliMari

HELP !! Nyt on paska tilanne. Eilen otin pregnylin...tänää pitäis talletella. Miehelle puhkesi herpes....mulla se on mut ei nyt siis päällä. Pannakko vai ei??? Vaikuttaisko et jos tästä nyt hedelmöittys niin voisko sikiössä olla jotain häikkää?? Ihan paska tilanne nyt..ja tämä olis nyt meidän...

Yhteistyössä