Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2020

Jaaha, nyt näkyy olevan kahdesti sama kuva :D
  2. V

Haaveena vauva 2020

Jes, nyt onnistu. Kiitos vinkistä @Wintersun
  3. V

Haaveena vauva 2020

Äh, olisin liittänyt kuvan mutta en onnistunut. Raskaustestin positiivinen tulos vahvistuu :) Olen aika onnellinen, mutta en silti uskalla vielä innostua liikaa :D
  4. V

Haaveena vauva 2020

Uuden raskaustestin tein tänään. Viimeksi keskiviikkona tuli haalea viiva. Toinen viiva tuli tänäänkin, mutta ei ollut vahvistunut oikein yhtään edellisestä. Mitähän tämä sitten tarkoittaa, onko muilla jäänyt haaleiksi viivoiksi ja ollut silti raskaana?
  5. V

Haaveena vauva 2020

Joo, ihan semmosta alamahakipua. Joskin se on jopa hiukan suurempaa kuin yleensä. Turvotusta ei ole. Hauska, että täällä on saman dpon omaavia :)
  6. V

Haaveena vauva 2020

Tein äsken raskaustestin. Nyt dpo 10. Haalea viiva tuli, mieskin sen näki, en ottanut kuvaa. Yritän nyt olla silti innostumatta liikaa. Menkkakipuja tälläkin hetkellä, kuinkahan yleisiä ne on vaikka olisikin raskaana? Viikonloppuna testaan uudestaan ellei menkat ala ennen sitä. :)
  7. V

Haaveena vauva 2020

Ovulaatioajankohdasta tässä kierrossa ei ole oikeen tarkkaa tietoa. Kalenteri näytti että ois ollut eilen, mutta minkäänlaisia oireita ei ollut. Oikeastaan ei oo koko kierron aikana mitään hirveitä ovulaatioon viittaavia oireita ollut. Vain valkovuotoa hieman enemmän. Ehkä mulle vois silti...
  8. V

Haaveena vauva 2020

Mä oon näköjään vielä piinailijoiden listalta. Sieltä mut vois poistaa :) kp4 tänään
  9. V

Haaveena vauva 2020

Tänään kp1/30. Surettaa tosi paljon, vaikka jotenkin tiesin että tuskin ekasta kerrasta tärppäis :(
  10. V

Haaveena vauva 2020

Inhottaa olla epätietoisuudessa. Yöllä minulla oli menkkamaista juilimista edelleen. Tänään ei ole vielä ollut. Mulla tulee välillä aika paljon valkovuotoa. Menkat pitäusu alkaa pe-su, toivon kyllä että ei ala. Aikaisintaan testaan lauantaina.
  11. V

Haaveena vauva 2020

Nyt dpo 8 ja alamaha juilinut niinkuin ennen menkkoja ja menkkojen aikaan. Ehkä ne sit noin viikon päästä alkaa.. heti meni mieli matalaksi tästä, vaikka eihän sitä vielä tiedä, voihan nämä olla raskausoireitakin. En halua liikaa uskoa raskauteen vaikka sitä tosi paljon toivonkin. Äh, sori...
  12. V

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moikka! Minä voisin tännekin liittyä, esikoinen haaveissa :) Vaniljapulla, 26v (mies 29v), ya 9/19, yk1 Nyt on menneillään ehkä dpo 4 ja jotain pienen pieniä oireita havaittavissa ehkä.
  13. V

Haaveena vauva 2020

Minut vois lisätä myös tuohon kiertopäivä-listalle :) Tänään kp 18/30-32
  14. V

Haaveena vauva 2020

Heips! Luulen että ovulaatiopäivä on tänään. Makkarissa on peitto aika ahkeraan heilunutkin, josko vielä tänäänkin;) ovulaatiotestejä en ole siis tehnyt, omien tuntemusten ja kuukautissovelluksen mukaan menty. Eikös minulla ole siis dpo0? Voin kai liittyä siis piinailijoihin :)
  15. V

Haaveena vauva 2020

Täällä vihdoin ehkäisy jätetty pois, mutta kerran ollaan vaan oltu ilman kumia. Outoa tää silti on. Nyt on menossa vasta kp 10 ja ilmeisesti kuvittelen raskausoireita. Vaikka tosi on että ovulaation aika on vasta tulossa. Oireina mm. alamahan kipuilu ja runsaampi valkovuoto mitä yleensä...
  16. V

Haaveena vauva 2020

Taas tulen päivittämään tilannetta. Poikaystävän kanssa tänään aiemmin oli oikein mukava ja antoisa keskustelu :) Tähän päivään asti olemme puhuneet, että yritys aloitetaan syksyn/talven taitteessa. Nyt kuitenkin päätimme, että yritya alkaa ensi kierrossa 9/19! Olen niin iloinen. Odotan jo että...
  17. V

Haaveena vauva 2020

Onneksi löytyy muitakin kuvittelijoita, enkä ole "oireiden" kanssa yksin :D
  18. V

Haaveena vauva 2020

Onnea plussista, ihana että niitä tulee :) Omaa tilannetta päivitän. Tai no, ei tässä vielä mitään uutta ole. Tilanne on se, että kuvittelen itselläni raskausoireita :D Ehkäsyä ei ole edes jätetty vielä pois, joten raskaus ei pitäisi olla mahdollinen. Oireina muka silti turvotus, huono olo...
  19. V

Haaveena vauva 2020

Äh, en tiedä miten päin täällä olla. Sori jo alkuun, pakko päästä ajatukset jollekin kertomaan. Mies rupes nimittäin jarruttelemaan. Ei haluakaan vielä tässä tai ensi kuussa ruveta yrittämään vauvaa. Vaan vasta syksymmällä kun on valmistumispaperit kourassa (vaikkakin valmistuminen on jo nyt...
  20. V

Haaveena vauva 2020

Moimoii! Olen aika tietämätön vielä kaikesta raskauteen liittyvistä asioista. Niin miten on, mitä vitamiinilisiä kannattaa aloittaa jo raskautta suunniteltaessa? Ainakin foolihappo? Vai olisiko hyvä jos alottaisi monivitamiimin jo nyt vai vasta kun on plussannut? Tästä on varmaan täällä jo...

Yhteistyössä