Hakutulokset

1. L

Toukokuiset 2021

En oikein tiedä, et mitä mieltä olisin tästä melkein kokonaan oireettomuudesta, pitäiskö olla huolissaan vai ei? :unsure: Oon siis kolme kertaa aiemmin ollut raskaana, eka oli keskenmeno, joka todettu rv9 ultrassa, kehitys lakannut sitä noin viikkoa aiemmin. Siinä raskaudessa ei ollut oireita...
  2. L

Toukokuiset 2021

Mä kans imetän, eikä tosiaan oo ainakaan nyt vähentynyt. Elättelin vähän toiveita, että alkais itse vähentämään, mutta ei todellakaan:rolleyes::ROFLMAO:
  3. L

Toukokuiset 2021

Siis mulla ei oo muuta oiretta, kun leposykkeen nousu ja iltaisin uni tulee aiemmin. Ens viikolla soittelen neuvolaan ja toivon saavani varhaisultran sitä kautta, kun ei tosiaan varmuutta raskausviikoista. Meidän nuorempi on syntynyt toukokuun lopulla ja se oli aivan ihana aika saada vauva❤️...
  4. L

Toukokuiset 2021

Siis mulla ei oo juurikaan mitään oireita! En yhtään muista, et missä vaiheessa on aiemmin alkanut ja silloinkaan ei siis kovin paljoa ole ollut oireita, mutta se jatkuva krapulaolo kyllä, jota ei nyt oo. Välillä ihan unohtaa olevansa raskaana:ROFLMAO:
  5. L

Toukokuiset 2021

Olikos täällä joku muukin, joka vielä imettää? :unsure: Meidän nuorempi lapsi on 1v3kk ja imetän edelleen, esikoista imetin n.2-vuotiaaksi. Yhtään ei ole vielä ainakaan plussan jälkeen vieroksunut tissiä, ihan samanlailla maistuu ja itse tuskin sitä lopettaa. Tässä nyt pohdin, et milloinkohan...
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Joo, mulla on ollut just tota alapään särkyä ja plussa tosiaan tuli! (y)Normaalisti mullakin sitä siis vaan menkkojen parina ekana päivänä:)
  7. L

Toukokuiset 2021

Mun mielestä ainakin tosi hyvältä! Tosi yksilöllistähän se on, et kuinka vahvoja viivoja ylipäänsä tulee, mulle ei esim. oo ikinä tullut mitään tasavahvoja, vaikka oon selkeästi menkkojen ollessa myöhässä testannut. Ja kaikki siis mennyt raskaudessa hyvin. Mikään himotestailija en oo, viime...
  8. L

Toukokuiset 2021

Mä kans päätin, etten osta yhtään digiä, turhaa päänvaivaa ja rahanmenoa vaan, jos ei tuliskaan toivottua tulosta. Toivottavasti sit tosiaan pääsisin neuvolan kautta varhaisultraan, kun oli niin pitkä kierto(y)
  9. L

Toukokuiset 2021

Mulla on toi sama oire, että maistuu suussa ihan tosi pahalle jatkuvasti! Ja tää alkoi jo ennen plussaa eikä tosiaan mikään metallinmaku vaan lähinnä p***an:ROFLMAO: Testasin äsken PC:n liuskan, hyvin on vahvistunut, nyt omien laskujen mukaan jotain väliltä 4+1-4+5. Vielä en oo miehelle...
  10. L

Toiveissa vauva 2021

Mut voi poistaa kiertopäivälistalta ja siirtää plussanneisiin❤️ Päivällä testattu lyhyellä pidätyksellä pc:n liuska, hyvin on vahvistunut torstai-illasta, jolloin just ja just näkyi. Raskausviikot epävarmat, mutta saanut alkunsa joko kaks tai kolme viikkoa sitten sunnuntaina olleesta...
  11. L

Toukokuiset 2021

@LaTiLa musta toi ainakin näyttää oikein hyvälle viivalle! Ite kans pohdin, et ostanko enää testejä ollenkaan vai en:unsure:
  12. L

Toukokuiset 2021

@Mohan en olis huolissani digistä, esikoisen raskaudessa niillä testailin ja joskus rv 6+ ei tullut kuin raskaana 2-3! Sen jälkeen en sit testaillut ja kaikki meni hyvin.(y) Mä en oo joutunut kummassakaan loppuunmenneessä raskaudessa oleen päivääkään saikulla ja esikoisen raskaudessa opiskelin...
  13. L

Toukokuiset 2021

Loistavaa @Mimpsu93 ❤️ Ihan en vielä uskalla ryhmään liittyä, mutta vaikka neuvolaan soittamisen jälkeen voisin liittyäkin, jos vaan tehdään ryhmässä selväks, ettei kukaan juoruile, jos sinne sattuis tuttuja:censored:
  14. L

Toukokuiset 2021

Haluaisko joku tänne nimimerkillä kirjoittava tehdä toukokuisille oman ryhmän? Mä haluaisin kyllä liittyä siihen, mutta vasta vähän myöhemmin, ehkä parin viikon päästä, jos kaikki vaan menee siihen asti ainakin hyvin. En oo vielä siis kenellekään kertonut, joten en mihinkään ryhmään viitsi...
  15. L

Toukokuiset 2021

Mä ajattelin soitella ens viikon lopulla neuvolaan, jos vaan ei mitään vuotoa ala ennen sitä. Varhaisultraan en omakustanteisesti aio mennä, ehkä pääsen neuvolan kautta, kun niin epäselvää raskausviikot. Ihan ekassa raskaudessa kävin varhaisultrassa rv8+, jolloin näkyi keskenmeno 7+4 eli jos...
  16. L

Toukokuiset 2021

Mulla on aika sama tilanne! Kierrot ollut pillereiden lopetuksen jälkeen 35-45 päivää, normaalisti ollut 28 päivää, nyt imetys sotkee sitä. Päösisköhän neuvolan kautta varhaisultraan, kun raskausviikot heittää varmasti sen pari viikkoa niiden laskutavasta? :unsure: Mulla oireena hiukan huonoa...
  17. L

Toukokuiset 2021

Taidan kanssa liittyä tänne keskustelemaan, kävi miten kävi!❤️ Eilen päivällä haaleasti plussattu ja aamulla clearbluella saatu plussa testiin. Menkoista laskettuna olis jo 6+0, mutta todellisuudessa luultavasti jotakuinkin 4+0, ei ainakaan paljoa enempää. Neuvolaan ehkä ens viikon lopulla...
  18. L

Toiveissa vauva 2021

Huomenta naiset! :love:Kyllä tämän aamun testi plussaa näytti, vaikka oireita ei oikeastaan olekaan ja ovulaation ajankohdasta ei tietoakaan. Menkoista laskettunahan olis 6+0, todellisuus on varmaan aika lähellä 4+0. Vielä en tosin neuvolaan aio soitella, testaan jonain päivänä ens viikolla...
  19. L

Toiveissa vauva 2021

Limakeskusteluun: mulla tulee yleensä pari kertaa päivässä ovulaation aikaan limoja, tässä kierrossa kahteen otteeseen aina kahden päivän ajan ja välissä oli 4 päivää väliä, sen takia ovulaation ajankohta epäselväkin. Pakkohan mun oli nyt illallakin tikkua uittaa, pc:n halpisliuska ja jotain...
  20. L

Toiveissa vauva 2021

Mähän oon siis testannut joka raskaudessa vasta menkkojen ollessa myöhässä, enkä muuta kuin kerran tai kaks aina enkä ikinä oo edes tasavahvaa viivaa saanut, vaikka testannut kohtuu myöhään:) Nyt ei oo tietoa ovulaation ajankohdasta paitsi että kp26 jälkeen, koska silloin lopetin testailut. No...

Yhteistyössä