Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

@Tuttelituu Paljon paljon onnea plussasta! <3 :) Ei ollutkaan ihan niin helppoa tuon listan päivitys, anteeksi jo etukäteen mahdollisista virheistä! Sanokaa jos huomaatte, niin korjaan. :) @Alinna86, @minttuni ja muut tutkimuksissa käyneet: Selvisikö teillä, missä on vika kun ei onnistu...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

V A U V A 2021 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 14.10.2020 - Keskiviikko Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi Myytta, ya 12/17, 2.lapsi Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi Malia, ya 8/18, 1...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Ja voi miten kurjaa @KirJoh89 , teille olisi kyllä jo toivonut plussaa. :(
  4. H

Toiveissa vauva 2021

@Aniaj on kyllä todella tummat ovistestit, toivottavasti lupaavat hyvää! :X3: @minttuni toivotaan, että limakalvo olisi kuitenkin ollut riittävä kiinnittymiseen!! Voihan olla, että munasolu onkin irronnut hieman myöhemmin, niin on ehtinyt paksuuntua edes vähän. :) @Mysteerio Hyvä, että nuo...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Mitäs jos vaan soittaisit johonkin yksityiseen ja selittäisit tilanteen? Osaisivat varmaan suositella sopivinta lääkäriä. :) Mä varmaan laittaisin jälkitarkistus JA raskautumistoive. Ainakin raskautta ajatellen varmaan limakalvo ja follikkelin koko. Keskenmenosta en osaa sanoa oikein mitään...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Kyllä tuossa mun mielestä jotain näkyy! Ehkä ovulaatio oli kuitenkin hieman aiemmin. :unsure: Ja piinaileminen on kyllä niin tuskaa, kun jokaista oiretta/oireettomuutta ylianalysoi. Tsemppiä, toivotaan että viiva tuosta vahvistuu! :)
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Eikö? Jotenkin kuvittelin, että jos kohtuun ruiskutetaan nestettä, niin se huuhtelee sieltä ylimääräisen pois. :D Että ne tulis tietenkin siinä mukana ulos. Ovislima ei ymmärtääkseni tule kohdusta, mutta biologia ei varsinaisesti olekaan mun vahvuus, että ehkä parempi olla hiljaa. :D Kiitti...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla on ollut niin kaamea viikko, etten ole ehtinyt tänne kommentoimaan. Lukemassa olen kyllä käynyt! Super paljon onnea @Tiukuna plussasta! :love: Ja paljon onnea ja tarrasukkia myös muille plussanneille! :) Mulla ultrassa näkyi 15mm follikkeli, ja lääkäri sanoi, että parin päivän sisään...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

@Sinisilmät kuulostaa kyllä lupaavalta, kun ei kerran vuotokaan ole alkanut! Pidetään peukkuja, että olisi vain ollut myöhäisempi kiinnittyminen ja hcg vain nousee vähän hitaammin. :X3: @Tiukuna ei kyllä jätä tuo testi enää mitään arvailujen varaan! :love:Oikein paljon onnea ja tarrasukkia <3...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

@Sinisilmät teitkö testiä? :X3: Täällä malttamattomana odottelen sun ja muiden piinailijoiden testailuita.:geek:
  11. H

Toiveissa vauva 2021

Hei mullakin on ollut nyt pari kiertoa matalammat lämmöt loppukierrossa kuin aiemmin! En ollut edes ajatellut, että voisi johtua tuosta aspiriinista :unsure: Ehkä minäkin kokeilen jättää sen nyt väliin, tai ainakin voisi kysyä mitä lääkäri on siitä mieltä. Onko muilla aspiriinista vastaavia...
  12. H

Toiveissa vauva 2021

Mä oon kokeillut parissa kierrossa. Toisessa söin siihen asti että vuoto alkoi, toisessa lopetin kun ehkä dpo 9 kun lämmöt oli selvästi jo alhaalla ja oli jo toivo mennyt koko kierron kanssa muutenkin. Olin joskus täältä lukevinani, että ei välttämättä edes tarvitsisi lopettaa plussaan? Joku...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Minullakin on ensi viikolla lääkäri! :D Meni hermo tähän jatkuvaan pettymiseen, niin varasin ajan yksityiselle. Ja otin myös ultran! :D Jospa vaikka selviäisi, missä vika, kun ei vaan tärppää.
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea @Mäyh ja @Heemilia plussista! <3 Ja @Alinna86, aivan mahtavaa!! Sulla olikin jo niin lupaavasti lämmöt :) Nyt vaan toivotaan, että vahvistuu! Teitkö nyt aamulla uudelleen? @minttuni, teitkö sä testiä aamulla? Täällä alkoi vuoto, eli eipä tarvitse testejä tehdä :( Mut voi poistaa...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love mä oon syönyt ubikinonia ihan koko kierron. Toivotaan @Iinanen, että muuttuisi vielä kuitenkin plussaksi, ja olisi vain ollut myöhäisempi kiinnittyminen, eikä siksi vielä näy. :) @minttuni, @Enerisa3 ja @Alinna86, mäkin voin niin samaistua tähän piinailun tuskallisuuteen! Mullakin...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Iso halaus ja paljon voimia! <3 Ja paljon voimia myös niille, joilla mennyt kesken <3
  17. H

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Ei vitsit miten mahtavaa, paljon onnea! Sulle näköjään palstatauko tuottaa aina tulosta ;) Ja voi @Töppönen_ , iso halaus ja todella paljon tsemppiä tilanteeseen. <3 Täällä oli keskustelua yrityksen kestosta ja elämän välitilasta. Voin samaistua ihan täysin! Tuntuu, että kohta...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa ihan kauhealta kivulta! :( Mutta peukut pystyyn, että kärsit tällä kertaa hyvästä syystä! @Kissanminttu5 Paljon tsemppiä tilanteeseen! <3 @pioni89 ja @helmikorvakoru Paljon onnea plussasta! :love:
  19. H

Toiveissa vauva 2021

@helmikorvakoru toivotaan, että mahatuntemukset ja valkkari liittyy raskauteen! :) On: Tylsä alkukierto takana. Nyt on aivan kaameat ovulaatiokivut, ja ekaa kertaa ikinä oikealla puolella :O Ehkä gelee onnistui saamaan ovulaation tältäkin puolelta, kun aina ennen on tuntunut vain vasemmalla...
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Kyllä tuolla selvästi jotain näkyy! :love: Mulla ei ainakaan näy noissa testeissä yhtään mitään, vaikka miten olen käännellyt ja väännellyt eri valoissa. Ei häivähdystäkään, vaikka kuinka koittaisi taskulampunkin avulla tihrustaa :D

Yhteistyössä