Hakutulokset

1. Siida

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Pikaiset kuulumiset. Vedet meni eilen aamuyöstä, eli synnytys käynmistyi.i tsekseen. Olin 3cm auki ku tultiin sairaalaan, mutta kunnon säännöllisiä suppareita odoteltiin 5-6h, ennenku ne oikeesti alkoi. Pärjäsin ilman lääkkeitä 7cm saakka, sitten kätilö oli sitä mieltä, että kun kohdun pitäis...
  2. Siida

SalamaT, Joko teillä on pikkunen sylissä? Minäkin synnärillä. Vedet meni aamuyöllä ja nyt pötköttelen osastolla ja odottelen kunnon suppareita. 3cm oon auki ja kohdun kaulaa oli vöhän jäljellä. Kuulemma hyvä tilanne!! Vauvat raivotarjonnassa molemmat. Lullaby, noi krampit kielii kyllä...
  3. Siida

Nyt täällä taas poraan:cry:...ootte kyllä ihania tsemppareitanaan❤ Kiuski, mää niin yritän ajatella noin, kovasti yritän. Olen vain matkustaja, joku toinen ohjaa laivaa ja minä teen mitä käsketään. Täällä on meitä nyt monta, joilla h-hetki ihan käsillä. Kovasti ONNEA meille kaikille!!
  4. Siida

Moi kaikille! Mun kontrolli sanoi, että kaikki muuten kunnossa, mutta noi vauvojen painoarviot nyt oli muka lähes samat kuin viikko sitten. Lääkäri epäili, että viime viikon ultraaja olisi mitannut yläkanttiin tai hän nyt alakantttiin. Ja kun joks viheliäisen kerta on eri mittaaja, niin onpa...
  5. Siida

MyMa, Ei ihan yhtään haittaa, vaikka täällä kysellään. Ei todellakaan, päinvastoin tuntuu ihanalta kun minusta välitetään❤❤❤
  6. Siida

MyMa, Ei, ei täällä mitään konkreettista ole tapahtunut vieläkään. Muutamia kipeähköjä suppareita tulee, muttei mitään säännöllistä todellakaan. Kyllä tää varmaan sinne tiistain kontrolliin menee ja sitte katotaan mitä tehdään. Marrasmai, mää laidasta vähän luulen ymmärtäväni sun hädän. Olen...
  7. Siida

Kiitos MyMa❤ Kyllä se ittestäkin ihan uskomattomalta tuntuu että siellä on kaksi. Uskon kun näen:love: Ja mun kaveri laittoi myös omasta kaksoismahastaan kuvan kun kuuli mun odotuksesta ja hänen maha oli kyllä aikamoinen loppuajasta, mutta nämä on niin yksilöllisiä juttuja. Jokaisella...
  8. Siida

Toi mun maha on tipahtanu alaspäin, ei oo niin pysty enää...siksi varmaan näyttää pienentyneen:love:
  9. Siida

MyMa, Tänään juuri oli kontrolli ja kaikki näyttää tosi hyvälle. Vauvojen kasvut menee samaa rataa kuin tähänkin saakka. Se vartsanuympäryksen pienuuskin oli ilmeisesti mittavirhettä, kun nyt omppas ihan keskikätyrälleyrälle takaisin. Olin kyllä varma, ettei kasvua oo tullut kun mun maha tuntuu...

Yhteistyössä