Hakutulokset

1. zammakko

40+ so what wol.13

Molly täällon molemmat peukut pystyssä, yks kummalleki sun kaksosista :love::rolleyes: Roxanne, en voi käsittää, että sulla on jo noin pitkällä, on vaan tää klassinen tunne "justhan sää plussasit" :confused: Iid@lle tsemppiä ja parempaa mieltä :) Ja kaikille muillekin voimaa näissä...
  2. zammakko

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Heips, mää kirjoittelin tänne pari kertaa joskus aiemmin, kun oltiin hoitoa vasta suunnittelemassa. Sitten kirjoittelu jäi, jonkun verran enemmän olen ollut tuolla 40+ -kuumeilijoitten ketjussa. Nyt on joka tapauksessa hoitokierros käyty, ja olen raskaana 8+4. Niin ajattelin kirjoittaa, että...
  3. zammakko

40+ so what wol.13

Nopeat ultrakuulumiset tähän, siellä oli kaikki niinkuin pitikin. Eli päivä 7+3, mitta oli oikea, syke näkyi ja muutenkin kuulemma kaikki oli "just peachy" :D Musta ei vaan edelleenkään tunnu, että oon raskaana :cautious:
  4. zammakko

40+ so what wol.13

Nyt on varattuna varhaisultra ens maanantaille. Sittenpä sen totuuden näkee, että mitä siellä on :confused: Oireet on jatkuneet vähäisinä, mutta jotain kuitenkin on. Lievää ajoittaista etomista, tissikipua ja väsymystä. Tosin oon niin kauhee päivätorkuttaja ettei sitä tiijä jos muuten vaan...
  5. zammakko

40+ so what wol.13

Onnea Esteri! (y) Virkki, joskus parin viikon päästä vois mennä ultraan kunhan on 7vkoa täynnä.
  6. zammakko

40+ so what wol.13

Molly tosi kurjaa :( Oispa vielä toivoa ja vaan joku muu tuhru kyseessä. Jähmettynyt valehymy naamalla on niin raskasta olla, se lisää kokonaisen ylimääräisen paskuuden tason paskaan tilanteeseen. Voimaa sinne.
  7. zammakko

40+ so what wol.13

Kasenja, älä ihan vielä laita plussalistalle, kun on niin alussa. Vielä ehtii stressata runsaastikin :confused:
  8. zammakko

40+ so what wol.13

Kiitos onnitteluista kaikki ihanat :love: Nythän tässä voi tosin siirtyä suoraan kaikkiin muihin hermoilun aiheisiin... Karhuemo, ikävä uutinen sulla :unsure: Mutta jospa se ERA-tutkimus toisi toivotun täsmennyksen prosessiin ja sitä myöten lopputuloksen :) Virkki, onneksi vuoto sentään alkoi...
  9. zammakko

40+ so what wol.13

Oon ihan shokissa. En halunnut testata aiemmin, kun olin varma negasta enkä halunnut pilata odottamaani viikonloppua siskon kanssa. Tänään virallisena testipäivänä uitin sitten heti 3 testiä. Kaksi selkeää plussaviivaa, digitesti sen sijaan ei toiminut ollenkaan eli vissiin viallinen kappale...
  10. zammakko

40+ so what wol.13

Virkki, no höh (n) ehdin jo toivoa sullekin vaikka mitä. Karhuemo, vielä ehtii muuttua plussaksi hyvinkin :) Oma napa: Ei jaksa pitkiä kirjotella, kun oon jatkuvasti puhelimella tässä. En oo testannut vielä, huomenna pp10 ajattelin. Maanantaina käskettiin mennä verikokeeseen. Mulla ei ole...
  11. zammakko

40+ so what wol.13

Mun lääketörttöilyistä huolimatta päästiin kuitenkin siirtoon tässä kierrossa. Ilmeisesti ei aivan parhaana ajankohtana, mutta lääkäri oli sillä kannalla, että mahdollisuudet ovat riittävän hyvät. Toivottavasti näin on, sillä kaksi muuta hedelmöittynyttä solua ei jakautunut normaalisti...
  12. zammakko

40+ so what wol.13

Paitsi eipä tullut siirtoa; koska mää oon ihan itse sössinyt lääkkeenotot. Ei oo kyllä sanaa tälle tunnetilalle. Mies on aivan raivona. Odotellaan soittoa, että milloin on mahdollista yrittää, alkiot nyt joka tapauksessa menevät pakkaseen :cry:
  13. zammakko

40+ so what wol.13

Pitkästä aikaa täälläkin katselemassa, ei ole pariin kuukauteen tullut käytyä koko palstalla. Helou kaikille :) Meillä ois sit huomenna alkionsiirto o_O Lahjamunasoluilla mennään; 7kpl oli alkujaan, niistä (vain (n)) 3 hedelmöittyi ja yks on selkeästi parempi kuin muut. Eli toivon mukaan...
  14. zammakko

40+ so what wol.13

Luppana, tosi ikävää kuulla miten sulla meni :cry: Kyllä voikin olla paska tuuri :unsure: Kovasti voimaa ja toipumisia sinne!
  15. zammakko

40+ so what wol.13

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Jimima :love: Samoin onnea plussasta yöeläjä! Toivottavasti Virkillä ois kans kaikki hyvin ja oikein (y) Me on nyt oltu yhteyksissä Ovumia-klinikkaan Tampereella, oli skype-tapaaminen lääkärin kanssa ja kätilön kanssa järjestellään jatkoa. Elo-syyskuussa olis...
  16. zammakko

@karhuemo75 olit näköjään kysynyt multa aiemmin, sori en huomannu. 7-10 munasolua on siis se satsi mikä saadaan munasolupankista. Niistä sitten hedelmöityy se määrä mikä hedelmöityy, ei näissä vissiin anneta mitään takuita, eikä oikein voidakaan :unsure: Tuorekeruulla ois mahikset saada enemmän...
  17. zammakko

Nyt on sitten hoitoprosessi aloitettu; ensikäynti oli skype-tapaaminen lääkärin kanssa. Klinikaksi valittiin Ovumia Tampereella. Kesän lopulla/syksyllä pitäis päästä hoitoihin, jos kaikki menee hyvin. Täysin omakustanteisesti mennään mekin, enkä itse osaa edes ajatella, että se olisi jotenkin...
  18. zammakko

@vongole, meillä syy hoitoon hakeutumiseen on mun matala AMH-arvo 0,3 sekä se, että suvussa on periytyvä kehitysvamma. Alkuperäinen suunnitelma oli IVF-hoito alkioiden seulonnalla, mutta tuolla arvolla olis aika epätoivoista saada tarvittava määrä hyviä alkioita. Ja kun ikää on jo 43 niin ei oo...
  19. zammakko

40+ so what wol.13

Kirjotellaanpa pitkästä aikaa näin äitienpäivän kunniaksi, ehe ehe. Roxanne, kyllä mää täällä kurkin ajoittain :) Pitäähän mun esim nähdä mitä sulle kuuluu :love: Mahtavaa kun kaikki menee hyvin siellä! Paljon uutta ja uusia kirjottelijoitakin, oon kyllä ihan tippunu kärryiltä, että mitä...
  20. zammakko

40+ so what wol.13

Sunnuntai 14.5.2017 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Uusiomamma (45)...........6................... 42/26 InMyDreams (41) ............2................... 31/28 Kasenja (40) ..................2.................... 30/26-29 Karoliina74 (42)...

Yhteistyössä