Hakutulokset

1. AivanSama

Suomea käytetään esimerkkinä Ranskan vaaleissa olevasta "uhkapelistä"

Minua kiinnosti sinun mielipiteesi. Välttelit kuitenkin hienosti kysymykseen vastaamista. Luulen, ettet oikein itsekkään tiedä mikä olisi mennyt täysin kuralle. Haluat ainoastaan olla vastaan, koska sinun näkemyksesi mukaan tämä hallitus tekee vain vääriä asioita ja edellinen teki vain hyviä...
  2. AivanSama

Seuraan. Minua kiinnostaa millaisia katastrofaalisia seurauksia tämän hallituksen päätöksillä on sinun mielestäsi ollut?
  3. AivanSama

Millä tavoin sinusta haavoittuvassa asemassa olevien tilanne on todellisuudessa heikentynyt aiemmasta?
  4. AivanSama

Tekoäly huomasi miesten aivot naisten aivoja fiksuimmiksi

On tietysti selvää, että jos taantuneet yhteisöt kasvavat ja saavat jalansijaa se vaikuttaa väistämättä yhteiskuntarakenteisiin ensisijaisesti heikentämällä tyttöjen ja naisten asemaa. Siitä syystä keskiaikaiselle ja alkeelliselle mentaliteetille ei pidä antaa piiruakaan jalansijaa. Olen samaa...
  5. AivanSama

Tekoäly huomasi miesten aivot naisten aivoja fiksuimmiksi

Täytynee todeta, ettei miesten maailma näytä olevan edullinen juuri kenellekkään, jos tarkastellaan maailman maita, joissa miehet sanelevat säännöt. Yhteiskunnat ovat sitä kehittyneempiä ja oikeudenmukaisempia, mitä tasaisempi sukupuolijakauma päättäjissä on.
  6. AivanSama

Ministeri Riikka Purra: "Rajalakia ei tulla vesittämään – ”Tarvitsemme toimivan lain suojaamaan Suomea”"

Muistuttaisin nyt kuitenkin siitä, että Vasemmisto ja SDP on eniten kytköksissä Venäjään. Vasemmisto haluaa päästää jokaisen Venäjän rajan ylitse tulevan ja samoin usea SDPläinen. PS ja Kokoomus ovat huomattavasti kriittisempiä Venäjän suhteen kuin vasemmistopuolueet.
  7. AivanSama

Ministeri Riikka Purra: "Rajalakia ei tulla vesittämään – ”Tarvitsemme toimivan lain suojaamaan Suomea”"

Oletko siis sitä mieltä, että Suomen pitää päästää rajojensa yli kenet tahansa, joka keksii anoa "turvapaikkaa"? Vaikka 500 000 venäläistä miestä?
  8. AivanSama

On hyvä, että lakeja uudistetaan sitä mukaa, kun niitä käytetään väärin. Ymmärrän toki sen, että ps ja kokoomus ei kaikkia miellytä ja se on ihan ok. Kyseessä on kuitenkin asia, jota minun mielestäni ei pitäisi vastustaa vain siksi, että sen uudistamista ajaa tämänhetkinen hallitus. On selvää...
  9. AivanSama

Asumistukiin lisää leikkauksia: Jatkossa käytössä varallisuusraja

Mutta onhan sekin vähän hassu ajatus, että omaisuutesi on sinun, eikä sinulla ole velvollisuutta käyttää sitä itsesi elättämiseen vaan vastuu sinun elättämisestäsi on muulla yhteiskunnalla?

Yhteistyössä