Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Isot onnittelut kaikille plussanneille! Toivottavasti kaikilla pysyy pienet mukana loppuun asti :) Ja tsemppiä uuteen kiertoon taas joutuville, pitäisi muistaa ajatella, että se on aina myös uusi mahdollisuus! Mä huomaan itestäni sen, että alkukierrosta koitan aina vähentää täällä...
  2. S

1,5 kk pillereiden lopettamisesta

Mä ehdin syödä viime syksynä kuukauden ajan Slindoja ennen kun jätettiin ehkäisy pois. Menkat tuli aiempiin kiertoihin (jotka toki olleet yhdistelmäpillereiden vuoksi lähes kellontarkat jo usean vuoden ajan) nähden normaaliin aikaan ja seuraava kierto olikin sitten jo viikolla pidempi, mihin on...
  3. S

Haaveena vauva 2022

Mut sais ottaa pois piinailulistalta, kun tänään vihdoin kp1! En oo varmaan koskaan ollut yhtä onnellinen menkkojen alkamisesta kun tänään aamulla :D Mä toivoisin ehkä enemmän poikaa esikoiseksi, kun oon ite aina haaveillu, että mulla olis isoveli ni haluaisin sit, että mun lapsella edes olis...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille <3 Ja tsemppiä meille muille! Menkat edelleen antaa odottaa itseään ja oon nyt vaan ihan varma, että ovulaatio oli viikon myöhässä ja menkat pärähtää loppuviikosta alulle. Jos olis kovin toiveikas, niin vois ajatella, että onkin raskaana, mutta ei vaan vielä eilen näkynyt...
  5. S

Haaveena vauva 2022

Ei mulla erityistä syytä ollut, etten testannut aiemmin. Tai ehkä se, että oli vaan yks testi kaapissa odottamassa, niin en halunnut käyttää sitä liian aikaisin :D Tänään sen kuitenkin aamulla käytin ja niin puhdas negatiivinen tulos, että ei voinu edes hyvällä mielikuvituksella saada siihen...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Täällä edelleen odotellaan menkkoja, menossa jo kp39 ja dpo16 tai dpo17. Nivusissa tuntuu ajoittain vihlontaa esim. aivastaessa ja menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia ollut, toki vähenevissä määrin verrattuna torstaihin ja perjantaihin. Huomenna aamulla aion testata, vaikka tekis mieli vielä...
  7. S

Haaveena vauva 2022

Täällä on viimeiset piinapäivät meneillään ja oon taas kerran tuntenu niin paljon oireita, että varmasti alkaa menkat vaan tälläkin kertaa. Parina päivänä tuntunut, että tulee kovin helposti heikko olo, jos ei syö säännöllisesti ja väsymys ollut myös tällä viikolla tosi kova. Tänään aamulla...
  8. S

Haaveena vauva 2022

Onpa kivaa, kun täällä on näin vilkasta keskustelua! Oppii koko ajan uutta, kun meillä vasta ensimmäinen yrityksessä :) Täällä on menossa Flon mukaan dpo7, oireiden mukaan dpo6. Valkkaria tuntuu olevan reilummanpuoleisesti ja yhtäkkiä näin keskellä päivää iski hirveä väsymys, vaikka nukuin...
  9. S

Haaveena vauva 2022

Täällä ei oo mitään tuntemuksia, jos ei lasketa että nännit tuntuu vähän aroilta jos oikein painelee ja pissahätä tuntuu olevan vähän normaalia useammin :D Pääsiäinen oltiin mun vanhempien luona ja tulevana viikonloppuna lähden kavereiden kanssa rentoutumaan mökille, niin ehkä stressi ei olisi...
  10. S

Haaveena vauva 2022

@minttuni Mut saa laittaa piinailijoihin, dpo3 :) Oltiin eilen mun kummitytön syntymäpäiväkahvilla illalla ja kummitytön äiti eli mun sisko kertoi nähneensä unta, että meillä oli mun miehen kanssa ollut pieni vauva. Heräsi pieni taikausko, että mitä jos se olikin enneuni ja meidän pieni olis...
  11. S

Haaveena vauva 2022

Täällä olis piinapäivät käsillä, Flon mukaan dpo2, mutta luulen oviksen tuntemusten perusteella kyllä olleen vasta eilen eli listalle saisi päivittää dpo1 :) Olin koko viikon niillä mielin, että ovista ei varmaan tulekaan, mutta eilen oli aika koviakin alavatsatuntemuksia ja pienen liman...
  12. S

Haaveena vauva 2022

Moi! Täällä ilmoittautuu mukaan yksi kovasti odotusta odottava! Ikää on elokuussa 29 vuotta, mies 28. Ensimmäinen lapsi yrityksessä ja ehkäisy jätetty pois lokakuussa. Olen seuraillut talven yli tuota Toiveissa vauva 2021-ketjua ja tätäkin niin kauan, kun on ollut. Nyt vasta rohkenin...
  13. S

Toiveena raskaus 2021 alle 30-vuotiaat

Ihan mahtavia uutisia @Kimbap :) Toivotaan, että toinen viiva vaan vahvistuu ja toverilla on tarrasukat matkassa!! Paljon onnea ❤ Täällä alkoi menkat viime viikon torstaina eli yrityskiertoon numero 5 lähdetään. Yritän olla positiivisin mielin siitä, että kierto oli normaali ja tunnistin...
  14. S

Täällä edelleen kuumeilemassa Menossa oletettavasti dpo5, kun keskiviikkona oli melko selkeät ovulaation oireet. Talletteluja tehtiin maanantaina ja keskiviikkona. Ja yrityskerta taitaa olla neljäs. Mielialat vaihtelee ihan hulluna, joinain päivinä on kova usko siihen, että kyllä vauvaonni...
  15. S

Ei meilläkään nyt sinällään pitkään oo vielä yritystä takana, mutta nää kyseiset kaverit kyllä tietää siitä kuitenkin. Yhtäkkiä vaan kaks ilmotusta on silti ehtiny tulla. Ja joo, tiedän kyllä, että nää tunteet on varmasti ihan normaaleja, mutta jotenkin huolettaa vaan, että mitä jos me...
  16. S

Kunpa oliskin pelkästään siitä kiinni, että ite haluaa tarpeeks tulla raskaaksi Mulla on jotenkin nyt niin ristiriitanen olo ja tunnen itteni ihan hirviöksi, kun ajattelen näin. Mulla on yhdessä läheisessä kaveripiirissä nyt kolme raskaana olevaa kaveria ja lisäks mun sisko on raskaana. Oon...
  17. S

Toi olojen tutkaileminen on jännää, mutta osaltaan tositosi stressaavaa. Mun mies käski mua olemaan miettimättä koko ajan miltä olo ja keho tuntuu eikä halunnu ymmärtää, että kun on 28 ja puoli vuotta eläny tässä samassa kropassa, niin tollanen on ihan mahdotonta. Etenkin, jos joku tuntuu...
  18. S

Ihan uutena täällä kirjoittelen, vieläkö on porukkaa kasassa ja ajatuksia vaihtamassa? Mä oon 28-vuotias ja ensimmäinen lapsi olis toiveissa, tietysti mahdollisimman pian! Mies täyttää pian myös 28 ja ollaan pari vuotta oltu yhdessä ja asuttukin melkein koko aika saman katon alla. Perheeseen...

Yhteistyössä