Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Siis oikeesti!??! Wau ihanaa! Näin rfsu testissä jotain mutta tästä ei ole epäilystäkään 😍😍😍 Ihanaa!!! Liimaa sinne tuhansia litroja 🥰
  2. M

Haaveena vauva 2024

Dpo9 nega testi, sorruin eilen tekemään kaksi vaikka on niin pienet päivät. Höh, oon jotenkin niin innoissaan että meillä on siittiöitä ja vaikka saatiinkin vain yksi oikein hyvä talletus niin sekin oli hyvällä päivällä joteen mahikset on aina. Tää on meidän 18yk , ajatella että kertaakaan ei...
  3. M

Haaveena vauva 2024

Joo aika menee huomattavasti paremmin kun saa touhuilla pihalla. Kaikenlaista visiota on, saa nähdä mitä ehtii toteuttaa 😁
  4. M

Haaveena vauva 2024

Ensimmäinen testi oikeasti piinaillen , dpo8 ja nega oli. Kovasti oon käännelty eri valossa ja kyllä se viivanpaikka siinä näkyy. Voi kunpa siihen saisi jotain väriä tulevina päivinä 😍 Oireita on itkuherkkyys, vatsa sekaisin, mielialan heitto älyttömän onnellisesta joka sitten itkettää niin...
  5. M

Haaveena vauva 2024

Oliko tää eka kerta vai oliko ennenkin sulle tullu näin räikeä? Tää meinaan on tosi ärsyttävän räikeä 😳
  6. M

Haaveena vauva 2024

Oisko niitä liuskatestejä pcltä saatavilla?
  7. M

Haaveena vauva 2024

Ymmärrän, onko hänellä korvattavuus testoon? Hän saattaisi saada esim gonal f 100% korvattavuudella. Ovitrellesta joutuu maksamaan täyden hinnan mutta ei ole niin kallis jos annos maltillinen. Tavallaan tämäkin hoito verrattavissa testosteronin korvaushoitoon. Jos saisit sen puhuttua noin...
  8. M

Haaveena vauva 2024

Kannattaisi kysyä lääkäriltä jos kirjoittaa ovitrellea tmv miehelle. Boostaa omaa testotuotantoa. Niinkuin mun miehellä.
  9. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Voi onnea kovasti 😍
  10. M

Haaveena vauva 2024

Ihana plussa aalto täällä 🥰 Kaikille paljon onnea ja tuhat litraa sitkeetä liimaa ❤️ Voi kun pääsis samaan aaltoon mukaan. Todellakin aion aloittaa ajoissa jännittämisen ja saan testata jo keskiviikkona Dpo8 🥳
  11. M

Haaveena vauva 2024

Ompa jännää, onko mitään oireita ollut? Nyt en muista mutta oliko tää teidän ensimmäinen kerta? Täällä piinaillaan myös ja eka kerta kun yli vuoteen kun tiedetään että nyt löytyy vähän siittiöitä . Ihan eri fiilis piinailla joskin tää yli vuosi on tehnyt sen että hieman rauhallisempi olo...
  12. M

Haaveena vauva 2024

Aivan ihanaa, onnea paljon ja vahvistumista viivalle 😍 hyvin näkyy ❤️❤️❤️
  13. M

Haaveena vauva 2024

Hei , täällä olis ovisplussa saatu ja jos joku näkee tän ni mulle voi päivittää huomiselle Dpo 0. En saa punaista väriä valitettavsti.
  14. M

On ihan eri fiilis päästä nyt yrittämään kun tietää että on mahdollisuus oikeasti onnistua. Täällä on kuulkaas ihan eri energiat päällä 🥰
  15. M

Niinkö? No lääkäri oli innoissaan että näinkin paljon tullut viime marraskuussa tehdyn nollan jälkeen mutta sanoi että saisi vielä lisää tulla mutta on jo erittäin toiveikas kun sanoi että siellä saattaa Joku oikein laadukas joukossa joka loppuu. Asti pääsee 😍 Eka keskustelu hänen kanssaan, hän...
  16. M

Kyllä voi tässä tapauksessa ja kiitos 😃❤️
  17. M

Meillä on siittiöitä! meillä on niitä 😭😭😭 Vuoden ja 4kk jälkeen niitä nyt on 🥰🥰🥰 Oon tuskissani odottanut keskiviikosta asti, kun toiveet nousi siksi että aikaisemmin ovat soittaneet jo parin tunnin päästä analyysista että nolla tulos. Ja nyt torstaina ei olku valmis vielä. Ja tänään tuli...
  18. M

Haaveena vauva 2024

Meillä on siittiöitä! meillä on niitä 😭😭😭 Vuoden ja 4kk jälkeen niitä nyt on 🥰🥰🥰 Oon tuskissani odottanut keskiviikosta asti, kun toiveet nousi siksi että aikaisemmin ovat soittaneet jo parin tunnin päästä analyysista että nolla tulos. Ja nyt torstaina ei olku valmis vielä. Ja tänään tuli...
  19. M

Haaveena vauva 2024

Voi ei 😞 onnistuisiko kuppihommat? Me ollaan kipeenä tehty niin jos vaan suinkin pystyy.
  20. M

Haaveena vauva 2024

Onnea tuhannesti ! ❤️

Yhteistyössä