Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Mulla tulee kaksi päivää ennen ovista limat.
  2. M

Haaveena vauva 2024

Mulla ainakin muuttuu kierron pituus jos ovis aikaistuu tai on myöhemmin. Nyt ollaankin menty eri synkassa kun mulla yhtäkkii se ovis tulikin myöhemmin ja nyt muutaman kierron jälkeen tulikin taas aikaisemmin 😅
  3. M

Haaveena vauva 2024

Meidän tallettelut jäi dpo-4 ja dpo 0, joista jälkimmäinen ei tullut edes suoraan kohteeseen 😞 Siinä sitä yritin rääppiä mitä kykenin ja asettelin mahdollisimman lähelle oikeaa osoitetta. Tuli melko onneton olo. Mies oli pahoillaan, oli muutenkin vaikeuksia saada loppuun asti joten siinä pääsi...
  4. M

Haaveena vauva 2024

Pitäiskö sit kumminkin huomenna vielä testaa 😇
  5. M

Haaveena vauva 2024

Meille lääkäri sanoi että jokatoinen päivä on hyvä ja kuulemma ovisplussa päivänä olis hyvä. Aina ei vaan mene just niin ja esim eilen jäi plussapäivänö tallettelamatta kun mies niin väsy ja kokeillaan tänään sit.
  6. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Meidän b lausunto on hyväksytty! Samointein lähti sähköposti lääkärille jos kirjoittaa sen fsh boostaavaan lääkkeen. Itku tuli kun näin sen olevan myönnetty😭 miehen testoarvot tuli tänään ja ne oli kyl ihan paskat, hieman noussu mutta paskat silti. ja ylläriks tuli ovisplussa jo tänään. Eikun...
  7. M

Haaveena vauva 2024

No mä voisin nyt hypätä listoille piinailemaa kun tänään dpo -1, ja voi laittaa kans siihen koko listaan. nut kp 12/30 elikkä meillä yritys alkanu 2/2022 ja neljättä yritellään. Tänään siis yllätyin kun tulikin jo ovisplussa. En kerennyt katsoo tikkua kun heitin sen piiloon kaappiin ja nyt...
  8. M

Haaveena vauva 2024

Onko kellään samoja oireita että kun limat tulee ennen ovista niin jst samaan aikaan on vatsa sekaisin. Oon huomannut tän nyt tosi monena kiertoNa että yhtäkkiä menee vatsa ihan sekasin ja samalla käynnillä huomaan että on tullut ovislimatkin. Nyt on vasta kp 10 ja limat tuli jo. Ovis ollut...
  9. M

Haaveena vauva 2024

Kp9 meneillään ja kohta pitäisi aloitella talletteluja. Mietin jättäiskö ovistestit ostamatta. Ostin meinaan itselleni tulkinnan vauvahaaveeseen ja talohaaveseen liittyen ja hän sanoi että mun pitäisi pitäö pieni tauko tähän liittyen jotta saisin energiat muuttumaan. Mä uskon kaikenlaisiin...
  10. M

Haaveena vauva 2024

Okei siinä ajassa ei varmasti vielä ole loppunutkaan. Meillä on vuodesta 14 jo käyttänyt niin voi mennä parikin vuotta että siittiöt palautuu. Olispa toukokuussa jo jotain nähtävillä kun me seuraavan kerran mennään ottaa näytettä.

Yhteistyössä