Hakutulokset

1. L

~Elokuiset 2020~

Mä soitin tiistaina neuvolaan mutta en varannut aikaa kun sovittiin että puhun vielä miehen kanssa. Mulla on kahdesta edellisestä ollut eka neuvola rv 10+ joten ei nuo 9+ eka neuvolat kovin myöhäisiltä kuulosta. Siellä ekalla kerralla kun ei tapahdu vielä mitään. Tarkka oli sitä mieltä että...
  2. L

~Elokuiset 2020~

Mun piti tänään soittaa neuvolaan ja kysyä että voisko päästä ultraan varmistamaan raskauden kesto kun ne viime kuukautiset oli niin erikoiset. Epäilen siis että olis kuitenki pitemmällä. Mutta enhän mä tänään ehtinyt soittaa kun soittoaika on aamulla klo 8-9 ja vein lapsia yhdeksältä hoitoon...
  3. L

~Elokuiset 2020~

Me ei olla kahdesta aikaisemmastakaan lapsesta käyty varhaisultrassa eikä käydä nytkään. Mua alkoi jo ahdistaa raskausdiabetes ja kaikki siihen liittyvä! Mulla oli viime raskaudessa se ja varmasti nytkin. Muuten siinä ei ole mitään ongelmaa, iltaan pääsee monta kertaa, mittaus on ok ja viimeks...
  4. L

~Elokuiset 2020~

Saa lisätä listalle 10.8. Linne19/31v/3.lapsi/tyks
  5. L

~Elokuiset 2020~

Me ollaan miehen kanssa vaihdettu laseja aina välillä niin että mies on oikeasti juonut kaiken ja mä en mitään, jos ollaan siis istuttu vastapäätä tai vierekkäin. Ehkä ihan pienellä porukalla kyllä hankalaa! Joskus esikoista odottaessa mentiin festareille ja mulla oli omia juomia mukana. Mies...
  6. L

~Elokuiset 2020~

Ja mies on siis menossa steriin. Pakko lohdutella kaikkia oireettomia että ei se välttämättä mitään tarkoita mulla on kaksi hyvin oirertonta raskautta takana. Alkuraskaudessa ei ollut mitään oireita, eikä kyllä oikeastaan myöhemminkään. Ainut mikä on ollut niin sellaiset repäisykivut on ollut...
  7. L

~Elokuiset 2020~

Heippa hei, täällä myös yksi elokuinen! Mulla on tänään kp 37 ja tein testin jonka testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva! Mun edelliset kuukautiset alkoi jo 36 ja silloin ehdin myös tehdä pari testiä (normaalikierto 27-33pvä) ja ne näytti negaa. Edelliset kuukautiset oli kuitenkin todella...

Yhteistyössä