Hakutulokset

1. F

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Se kyllä selkeesti sano noin, kun vielä varmistin et ai ne kolmepäiväisetkin vasta vklpna? :( Eikö siinä sunkin viestissä ollut niin kun kattelit sitä taulukkoa? Oma sairaala on Kanta-Hämeessä, pitää sinne soitella keskiviikkona. Taysissa tehdään vaan toimenpiteet. Ei voi nyt minkään...
  2. F

Ei kuulemma, 3pvä siirretään 5pvänä ja 4-5pväset kuudentena :( Niinpä! Ens kierrossa sitten. Ei näistä vaan usko ennenku itte läpi käy, kuinka henkisesti rasittaa. Oli pakko lähteä töistä kotiin kun kuuli ton uutisen et ei siirtoa vieläkään. ❤️ Kaikille
  3. F

Ei oo, meillä ei oo kun 3,4 ja 5 pväsiä :( Mut mahtavaa, että sä pääset siirtoon!
  4. F

Nonnii, sieltä se ovis sitten tuli tänään ja mahikset siirtoon meni, kun siirto ois osunu just vklplle. Ei siis päästä vieläkään siirtoon :( @atvk87 , samassa veneessä ollaan siis. Ääh. toivottavasti kerkeis yhden edes tekemään ennen kesätaukoa. Jos kierto pysyy samana, seuraava ovis osuu myös...
  5. F

@atvk87 tein just digitestin ja se näytti et ei ovulaatiota. Ääh. Toivottavasti se ei nyt kerinny mennä ohi :( tosin perjantaina kun kävin ultrassa, lääkäri sanoi et ei usko et mulle vielä vklpna tulee ovulaatiota, kun johtofolli oli perjantaina vasta 13-14mm. Eli toivotaan nyt, että se ei vaan...
  6. F

@-dino- ja @Miitta37 joo, harmittaa ettei mulle sanottu mitään ultran jälkeen, että kannattaa ostaa digitaalisia, tai ei sanottu että onko väliä (kun ei kauheesti aikasempaa kokemusta ittellä näistä oo) No onneks päivystävä apteekki oli vielä auki ja hurautin äsken sinne ostamaan, teen tossa...
  7. F

Nyt sitten stressataan noitten ovulaatiotestien kanssa. Mulla oli valmiina raskauskeijusta tilattuja onestep liuskoja ja tikkuja, liuskoilla testailin la iltaan saakka, ei vielä näyttäny ovista. Tänään aamulla rupes noi puikot/tikut mitkä lie jotenkin epäilyttämään ja kävin apteekista ostamassa...
  8. F

Jihaa, johtofolli oli kasvanut sen verran, että ovulaatio taitaapi tulla sittenkin. Tästä illasta alkaen ruvetaan tekemään ovistestejä, sitten vaan soittoa Taysiin kun näyttää plussaa :) nyt vaan stressaa, ettei vaan osu niin, että siirto sitten osuisi viikonlopulle. Meillä tosin on pakkasessa...
  9. F

@-dino- huomenna on vielä uusintaultra, katotaan sitten uusiks. Toisaalta, kun joskus oon ovista tikutellut, se on ollut aina vasta noin kiertopäivällä 17, ja viime kierto oli vielä tavallista pidempi punktion takia joka vähän sekoitti. Toivotaan, että se ovis vielä tulee :) @justhope Tsemppiä...
  10. F

@atvk87 tiedän harmituksesi. En osaa vastata kysymykseen, mutta mulla vähän samantapanen tilanne, aattelin et kerkeis pari siirtoa tekemään ennen kesätaukoa tai ainakin yhden. Mulla yritetään siis luonnolliseen kiertoon, tänään kävin just ultrassa kp13, eikä näyttänyt kovin lupaavalta ovulaation...

Yhteistyössä