Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Kiitos @addison ja @Mahaotus vertaistuesta! :p Ehkä vähän turhan äkkiä turhauduin. Tänään vähän puhuttiin asiasta, niin mies vaan just selitti, että on vaan niin kovat suorituspaineet, kun ei halua että petyn jos en tulekkaan raskaaksi. Koitin rauhotella, ettei siinä tallettelussa voi oikeen...
  2. M

Haaveena vauva 2020

Onko monet tulleet täällä kerrasta raskaaksi, jos se kertatalletus on vaan osunut ovikseen? Menee niin hermo tohon mieheen.. Hirvee yhtälö tää että vain oviksen aikaan voi tulla raskaaksi, ja mun miehelle ei saa ehdottaa seksiä, taitaa olla hirveä "turn off" sille. Ei vaan taida tajuta, että...
  3. M

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 tuli ihan kauhea olo kun luin sun kertomuksen mitä sulle on viime päivinä käynyt. Vaikea edes sanoa mitään mikä lohduttaisi. Ihan hirveä tilanne. Voimia!
  4. M

Haaveena vauva 2020

Ihanaa, täällä on taas ollu pari plussannutta! Toivottavasti @Mammakatri menis kaikki hyvin. :love: @Hipposka en oo ees tullu ajatelleeks, et meilläkin varmaan paljon vaikuttaa yritykseen vuorotyöt, mies tekee 12h päiviä, eikä sen jälkeen jaksa ku rojahtaa sänkyyn tai ollaan ihan eri vuoroissa...
  5. M

Haaveena vauva 2020

Mulla on kans 24pvä kierto, kerran vaan 23. Oon käsittäny että luteaali on normaali, jos se on 10+ päivää, sen alle niin raskautuminen voi olla haasteellista, mut mitä oon lukenu niin kyl monet tulee luomuna silti raskaaksi lyhyehkölläkin luteaalilla. Ite otin ovistestit käyttöön et saan...
  6. M

Haaveena vauva 2020

@Tammityttö olen pahoillani, mutta etkös itsekkin kovasti miettinyt, että haaveilun ja yrityksen voisi lopettaa? Voisin kuvitella, et jos oltais miehen kaa vastaavassa tilanteessa, (monta km, lapsettomuus jne.), mies jo haluais mua suojellakseen panna hommalle stopin tai ei itse enää kestäisi...
  7. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viimeisiä piinailupäiviä viedään, kp22/24. Nyt taas jännittää niin paljon, vaikka raskaus on tosi epätodennäköistä, koska talletuksia tehtiin väärään aikaan kiertoa. Tilasin raskauskeijusta läjän ovistestejä ja herkkiä raskaustestejä, pitäs tulla 1-2 päivän sisällä. Ei malttais odottaa, tekis...
  8. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Me taidetaan nyt pitää talvihäät n. 6kk päästä, jos oon raskaana niin sitten olen. Eli aktiivinen yritys alkaa virallisesti tässä kuussa. Viime kuussakin oli jo pari yrityskertaa. :LOL: Onneks asiat selviskin lopulta puhumalla, mies on avoin kaikelle.
  9. M

Vauva/lapsikammoinen perustanu perheen?

Monet varmasti kokee paljon ristiriitaisia fiiliksiä lasten saamisesta, yrittämisestä ja raskaudesta. Mulla lapsen yrittäminen ihan alussa, ja fiilikset tosi ristiriitaiset. Vaikka ihan itse päätin haluta lapsia. Yksi kirja mitä voisin suositella on "olipa kerran äiti" Helmi kekkoselta, joka ei...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Menkat alko ja mun kierto oli vaan 23 päivää, viime kierrossa 24 päivää. Ei siinä mitään, mut alko just huolestuttaa, jos ovis tuleekin kauhean myöhään. :( Flo arvioi viime kierrossa oviksen kp9, mutta jälkikäteen mietin olisko mun kuvittelemat "kiinnityskivut" kp14 olleet vasta se oikea...
  11. M

Haaveena vauva 2020

Ihanaa ja onnea! Miten kauan oli yritystä?
  12. M

Haaveena vauva 2020

Tein ihan dorkana ja ihan liian aikasin tänään, ja negaa sekin näytti. :LOL: Mut jos sitä nyt rauhoittuisi, mä elelen viel jossain haavepilvissä, mut ehkä ens kierrossa jo realisoituu, et ei se ihan näin helppoa ole.
  13. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ensimmäinen yk menossa, ja tuntuu et tuun hulluks tän odottamisen kanssa. :D Niin hulluks, et oli pakko tehdä raskaustesti aivan liian aikaisin, dpo 8. Ei mitään näkyny herkässä raskaustestissä. Toisaalta nyt tuntuu että sain ainakin hetkeksi mielenrauhan, ja ehkä jaksan nyt odottaa. Tuntui...
  14. M

Haaveena vauva 2020

Ostin kans ovistikut ihan vaan mielenkiinnosta. Ajattelin että seuraavan kierron tikuttelen, jos sattuis oikea ovispäivä löytymään ja sitten jättäisin tikuttelut sikseen. Alkuinnostusta havaittavissa. Dpo7. Vitsi että jännittää vaikka tiedän että on tosi epätodennäköistä tulla raskaaksi.
  15. M

Haaveena vauva 2020

Dpo 4 flon mukaan ja tänään tuntunut kipua oikealla alavatsalla ja vähän tiputtelua. Jospa liittyisi kiinnityskipuun ja vuotoon, mutta tuskin. Ennenkin kyllä ollut vastaavia oireita, et voi ihan hyvin olla vasta nyt ovis tai pahimmassa tapauksessa jotain häikkää. On tää kyl jännää kun on eka...
  16. M

Haaveena vauva 2020

Onko täällä ketään kun jaksaa odottaa raskaustestin tekemistä niin kauan, että menkat on myöhässä? Mietin että tekisinkö testin vasta kun oletan, että kuukautisten olis pitäny alkaa vai herkällä testillä esim 6 pvä ennen. :love: mietin tuntuuko tosi pahalle jos menkat alkaakin yllättäen vaiko se...
  17. M

Haaveena vauva 2020

Tänään ensimmäinen oikea yrityskerta tulla raskaaksi, ovulaatio flon mukaan olis huomenna. Kuitenkin nyt kauhean ristiriitaisia fiiliksiä. Teinkö oikean päätöksen, haluanko tätä jne. Vauvakuumeiltu on ja olen koittanut järjellä asiaa miettiä, että nyt ei ole mitään estettä lapsille. Kerran...
  18. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mies antoi "luvan" aloittaa lapsen yrittäminen, kun ymmärsi miten kovasti haluan jo lapsia. Ikää mulla tulee tänä vuonna 28. Me mentiin vähän aikaa sitten kihloihin ja tarkoitus olis pitää suht perinteiset häät. Mietittiin vasta ensi kesää. Mitä te tekisitte? Jaksaisitteko odottaa vielä vuoden...
  19. M

Haaveena vauva 2020

Olen lukenut paljon keskustelua ja elänyt teidän fiiliksissä mukana. <3 Olen 27v. Ja mulla ei ole vielä lapsia, mutta vauvakuume nostanut pahasti päätään. Voimakas tunne on että haluaisin heti alkaa yrittämään tulla raskaaksi, mutta entäs häät ja remontit sanoo oma ns. Järki ja kihlattuni...

Yhteistyössä