Hakutulokset

1. Adalmina30

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Muutaman päivän ruskeaa tiputteluvuotoa ja vahvat fiilikset menkkojen alkamisesta. Aina menkat alkaneet kunnon vuodolla, ei tiputtelulla. Tänään flon mukaan menkkojen alkamispäivä ja tein testin. Koskaan, en koskaan ole saanut toista viivaa raskaustestiin ja tänään se viimein tuli. Vapisen...
  2. Adalmina30

Tuon uuden äitiyspakkauksen värimaailma ja kuosit on kyllä minun mieleeni:love: toivottavasti pääsisin sitä pian ihailemaan lähemmin. :) ON: menkkojen alkamisesta toivuttu ja nyt kohti uutta yritystä. tänään kp 11 ja aloitan oviksen tikuttamisen. Minä jo miehelle hehkutin, että jos tästä nyt...
  3. Adalmina30

Tänne kp 1 ja yk 8 alkoi. :( Harmittaa, itkettää ja turhauttaa. Toiveet oli todella korkealla. :cry:
  4. Adalmina30

Me ollaan oltu yhdessä yli 13 vuotta ja minä olen liki koko sen ajan vauvakuumeillut. Mies on perus ”ei puhu, ei pussaa”-tyyppiä ja aina ohittanut keskustelut lapsista. Viime vuonna sanoin suoraan, että nyt alan testaamaan ovulaatiota ja aloitetaan ihan oikeasti yrittämään lasta. Ja pam: miehen...
  5. Adalmina30

Itelläkin on ollut pelko kuukupin käytön sotkuisuudesta, niin on jäänyt vielä kauppaan. Joskohan sen nyt ”uskaltaisi” ostaa :LOL: tosin toiveenahan olisi, että tarve kuukupille tulisi vasta loppuvuodesta:whistle: ON: tänään päivemmällä olisi gyneaika varattuna. Halusin käydä tsekkauttamassa...
  6. Adalmina30

Haluan lapsia, mies ei

Meillä hieman samanlainen lähtötilanne. Yli 10 vuotta yhdessä oloa. Itse alusta lähtien haaveillut lapsesta ja mies ajatuksella ”katsellaankatsellaan”. Vasta viime vuoden puolella mies heräytyi lopulta ajatukseen lapsesta ja yritys aloitettiin. Monesti oli ajatuksissa jättää tämä suhde, koska...
  7. Adalmina30

Hei vaan kaikille:) Hetken aikaa lueskellut tätä keskustelua ja nyt kun lähdettiin uudelleen kierrolle, niin päätin tulla kirjoittelemaan. Eli esikoista toivotaan, nyt kun mies on viimein saatu innostettua asiasta:D. Itse olen 33 ja mies 36. Tänään siis kp1/25-30 ja yk 7 alkoi. Varsinainen...

Yhteistyössä