Hakutulokset

1. Y

.

@rust harmin paikka. Ootko bongannut ovulaatiota? Mun on ollut hankalaa tunnistaa varmaksi.. @Santrana ei siis kauaa enää! Kohta sitten odottelet plussaa eikä aloittamista :whistle: @midoo Hyvä että kaikki kunnossa! @Lilje, tiedän niin tunteen, täällä oli kanssa viimeksi toodella pitkä...
  2. Y

.

Onnea @SandraB :love: Täällä merkit voisi viitata siihen että ovulaatio on ohi ja että viikon sisään kierron pitäisi loppua - jos kehoa on uskominen. Ensi viikolla jännäillään että minä päivänä uskaltaisi tehdä testiä jos ei uutta kiertoa kuulu :)
  3. Y

.

Esim. täältä voit seurata milloin teoriassa pitäisi lukemien nousta raskaustestissä näkyviksi: https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php
  4. Y

.

@Alinah92 pidetään peukkuja et on pian hoidoista apua! @Sennay joo meillä on nyt yk2. Eka luomukierto venyi reilusti yli 40-päiväiseksi ja en halua laskea päiviä täällä niin tarkkaan jos se ei tuosta tasoitukaan heti :confused: ainakin tuo eka kuukausi oli henkisesti aika vuoristorataa ja...
  5. Y

.

@tylleröinen_21 eikö tonnikalaakaan saa syödä! Oon kanssa nyt jo yrittäessä yrittänyt jättää noita ei-suositeltuja pois mut ei oo kyllä näköjään helppoa, joudun keksimään ihan uusia ruokia arkeen kun mikään normaali ei tunnu kelpaavan :D
  6. Y

.

Onnea plussanneille! :love: @Wintersun mut voisi siirtää taustalle, näyttää siltä että kroppa ei tosiaan ole ihan kunnossa hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Liekö tässä edes vielä voi raskautua.. Katsotaan josko jossain kohtaa uskaltaisi aktiivisemmin lueskella ja kommentoida :(
  7. Y

.

Hauskaa vappua täältäkin! @Miina- En oo testaillut, luulen että oloista tunnistin mut nyt on tullut uskon puute, että olikohan sittenkään silloin. Että ihan epätietoisuudessa nyt eletään :D
  8. Y

.

Onnea @Nelliida! :love: ja @Noups ihanaa, onnea odotukseen! @Miina- uutta kiertoa odotellessa, testeissä ei plussasta tietoakaan mut nyt on jo kp36... ennen hormonaalista ehkäisyä en muista et koskaan olis ollut näin pitkää kiertoa. :unsure: ehkä kroppa on nyt vaan palautuessa sit sekaisin.
  9. Y

.

Voi ihanaa onnea plussanneille :love: @Eppis27 @Kertsi @Noups @miniminimini kyllä ainakin mulla viimeks gyne sanoi missä vaiheessa kiertoa ollaan hyvinkin selkeästi, ovulaation jälkivaihe on tunnistettavissa (keltarauhanen). Täällä menkat myöhässä ja viikolla tein (taas) testinkin, negaa...
  10. Y

.

Oi onnea kaikille plussanneille! Ihana plussa-aalto :love::love::love: Täällä vielä jännäillään miten tämän kierron käy.. ihan syystä piinapäivät! @miniminimini en tiedä mut kiinnostais myös tietää, oon kanssa enemmän verigreipin kuin tavallisen ystävä :D
  11. Y

.

@Wintersun tsemppiä! Toivotaan että pian tulisi tietoa (y)
  12. Y

.

@Lilja<3 kuulostaa kyllä niin lupaavalta! Pidetään peukkuja (y):love: @Wintersun mitä huomenna siis tapahtuu? Tullut niin paljon viestejä että on ihan pudonnut kärryiltä :unsure: @DiiDii Mun näytöllä ei kyllä valitettavasti näy mut johtunee huonoista asetuksista jos muilla näkynyt! Pidetään...
  13. Y

.

Joku kyseli piinailijoiden kuulumisia.. tein 5pv ennen uuden kierron oletettua alkua testin ja ei haamusta tietoakaan. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi uuden kierron alkaa, olo on ihan normaali eli en kyllä jaksa uskoa että olisi tärppiä tällä kertaa. Katsellaan ensi viikolla uutta testiä jos ei...
  14. Y

.

Onnea @Not alone :love: Mites muilla loppukierron piinailijoilla, onko oireita, mitkä fiilikset? Täällä aletaan lähestyä testailupäiviä, tän viikon lopuilla pitäisi varmaan testailla.. Kääk!! :cautious::geek:
  15. Y

.

Kiitokset! kp21, kierron pituudesta ei ole tietoa.
  16. Y

.

Voisin liittyä seuraan, täällä yrityskierron 1 piinailut menossa, minä 26, mies 30. Menkkojen alkuun flo'n mukaan 8pv, muttei ole luomumenkoista kokemusta kuin yksien verran, eli saa nähdä mihin kierto asettuu. Mennään yrityskiertojen määrällä siis :) Epämääräisiä raskausoireita on ollut tässä...
  17. Y

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos molemmille! Siirsin kysymyksen juuri tuonne Esikoisesta haaveilijat -ketjuun kun tajusin että meidän haaveilut taitaa olla enemmän tuolla 2019 puolella jo :) Ehdittekin vastata nopeasti ;) Toiveikas92, sinne myös onnea siis :whistle: pitääkin lueskella Flo:sta lisää, kuulostaa tosi...
  18. Y

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Jännittävin tunnelmin ollaan piakkoin jättämässä ehkäisyä pois. Esikoinen olisi toiveissa :) Olen seuraillut keskustelua jo jonkin aikaa, ja ajattelin että teiltä voisi saada vinkkejä muutamaan juttuun jotka on askarruttaneet mieltä.. Mitä appeja olette käyttäneet yrityksen tukemiseen? Näitä on...

Yhteistyössä