Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2020

@mom_89 Kamalaa. Oon niin pahoillani enkä voi edes kuvitella miltä tuntuu...:cry: En tiedä mitä sanoa... voimia!:(
  2. K

Haaveena vauva 2020

@SwanDeSol kp 27/26-28 testasin. Tsemppiä sinne viimeisiin piinapäiviin!(y) Toivotaan plussaa!
  3. K

Huhtikuiset 2020

Moi! Täällä huutelee varovasti yksi uusi plussannut... Tänään oli aika vahvat viivat PC-testissä ja alkuviikosta ajattelin ostaa vielä viikkonäytöllisen digin. Nyt on varmaan menossa rv 3+6 ja LA olisi näillä näkymin 24.4. ja esikoinen olisi kyseessä eli kaikki on uutta ja ihmeellistä. En tiedä...
  4. K

Haaveena vauva 2020

Omaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...
  5. K

Haaveena vauva 2020

@mom_89 tuu kertoo miten kävi tän aamun testillä. :love: Mä en oo uskaltanut testata vielä sen ke aamun haamun jälkeen, vaikka edelleen oireina alavatsan repäisykivut ja vihlonnat. Tänään pitäis menkkojen alkaa. Jännittävää kyllä. Tsemppiä kaikille piinailijoille ja viivojen vahvistumista!!
  6. K

Haaveena vauva 2020

Apua.... testasin tänä aamuna rfsun herkällä. Dpo taitaa olla 11... eli hyvin aikaista mut...onko tää se kuuluisa viivanpaikka vai haamu? En uskalla luottaa ton testin maineella... ja silti tuntuu tosi vahvasti että se on sitä itseään. Oireita ei tosin hirveesti oo. Välillä vähän vihloo oikeelta...
  7. K

Haaveena vauva 2020

Viime viikolla täällä kirjottelin, että harmittaa, kun mies jarruttelee lapsentekopuuhia, ja keskusteltiinkin sitten aiheesta parina päivänä ja kuinka kävikään! Asia sai vihdoin vihreää valoa:love::love::love: Piinailen tosin jo nyt, sillä menkkojen jälkeen kp 10 ja 11 oltiin ilman ehkäisyä ja...
  8. K

Haaveena vauva 2020

Kiitos paljon! Tsemppiä sullekin, toivottavasti tärppää pian!:love:
  9. K

Haaveena vauva 2020

@StellaMom Mä oonkin miettinyt mitä sulle kuuluu kun en oo nähnyt sun kirjoittelevan pitkään aikaan. Mä ainakin näen tossa heikon haamun! Toivottavasti lähtee vahvistumaan:love: Mitä sulle kuuluu muutoin? Tää keskustelupalsta on aivan sairaan hyvä paikka kun ei oikein kellekkään voi (halua)...
  10. K

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Töppönen. pahoittelut menkoista ja uuteen kiertoon joutumisesta.:(Kysyit mun ja mieheni ikää, niin mä olen 25 ja mies jo päälle 40 ja hänellä jo lapsia edellisestä liitosta, joten hänelle lapsen saaminen ei enää ole sama, kuin mitä se mulle on. Hän on jo kokenut asiat niin hyvässä kuin...
  11. K

@Töppönen. Joo, sama täällä, menkat alkoi tänään. En voi ymmärtää, miten pahalta tämä yksipuoleinen kuumeilu tuntuu. Olin eilen niin ahdistunut, että mieskin huomasi, että jokin on vialla. En vaan halunnut puhua hänelle mitään koko aiheesta, koska vasta pari viikkoa sitten kävimme tästä...
  12. K

Ihania uutisia @peanut_butter :love:! Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy mukana loppuun asti. @Töppönen. mikä Dpo sulla on nyt? Mäkin täällä piinailen kp 26/27-30. Alavatsan nippailuja, rintojen arkuutta ja pms-fiiliksiä siis ilmassa. Ei siis yritetä miehen halusta vielä, mutta...
  13. K

Haaveena vauva 2020

Kiitos paljon viesteistänne @Helmiina1978 ja @Mymmeli38
  14. K

Haaveena vauva 2020

Hei, uutena kirjoittelen tänne nyt ensimmäistä kertaa, koska tuntuu, että pakko päästä purkamaan johonkin omaa tilannetta ja tätä (+haaveena vauva 2019) palstaa ja teidän kaikkien kuulumisia ja tilanteita olen lukenut taustalla marraskuusta 2018 lähtien. Toivottavasti joku jaksaa lukea ja olisi...
  15. K

@Owlet ihana kuulla, että noinkin pian olette alkaneet yrityspuuhiin. Tosin siinäpä se nähdään, että ei niitä lapsia noin vain hankita... toivottavasti teillä tärppäisi pian pitkän yrittämisen jälkeen.
  16. K

@Pomelon jätin siis vasta 3viikkoa sitten pillerit pois ja sen jälkeen ollut vai kerran käytössä kortsu, muutoin keskeytetty tai ”varmat päivät”. Ja juuri kuten säkin arvelit, niin kyllä se tuntuu varmasti pahalta joka kerta, kun sitä kortsua otetaan käyttöön, mutta yhtä pahalta tuntuu, kun...
  17. K

@Karvakorvat kiitos oman kokemuksesi jakamisesta, ihanan tsemppaavaa ajatella, että jotkut muutkin ovat käyneet samoja tunteita ja vaiheita läpi. Olen samanikäisen kun sä, mutta mua vauvakuume on alkanut vaivata vasta nyt oikean ja täydellisen miehen astuttua kuvioihin ja haluaisin sen lapsen...
  18. K

@Pomelon Mä tuskailen ihan samojen ajatusten parissa... Me mennään jo miehen kanssa varmoilla päivillä ilman ehkäisyä, tosin hän välillä välttelee sisälle tulemista silloinkin, mutta salaa haaveilen itse, että jokin ihme kävisi. Toki haluaisin kyllä, että mies itse haluaa lasta, enkä toivoisi...
  19. K

Mitä tää on??! Just kun päätin näiden kaikkien kuukausien jälkeen tätä ketjua seuranneena ja nyt monta päivää tätä omaa tilannetta pähkäiltyä laittaa ton kysymyksen ja oman tilanteen, niin eikös ne menkat päätä alkaa juuri nyt???:LOL: Ihmeellistä. En kyllä voi mitään, mutta kyllä mua vähän...
  20. K

Minuakin kiinnostaisi, että missä vaiheessa sitten tutkimuksiin/hankkimaan terolut kuuria, jos ei kuukautisia kuulu? Ja hyvä kun laitoit @Pomelon nuo kiertosi pituudet, olenkin kuullut, että voi mennä pitkäänkin pillereiden jälkeen, kun kropan hormoonitoiminta tasaantuu... Sitä odotellessa. Ja...

Yhteistyössä