Hakutulokset

1. N

Hoidot, KYS

Täällä piinaillaan, mulla vähä sattu se siirto ja pari päivää siirron jälkeen tuli pientä vuotoo. Miten sitä jaksaa odottaa viikon vielä siihen viralliseen testi päivään. Hyvä juttu, tseppiä perjantaihin!
  2. N

Hoidot, KYS

Jos oikein ymmärsin niin ne ottaa jo maanantaina sulamaan. Itekki kovasti jännitän selviääkö sulatuksesta. Mä kerron Jospa sielläkin osus päivät kohilleen.
  3. N

Hoidot, KYS

Mulla kans ovis+ sattunut väärälle päivälle ja sit on ollu koronan ja kesän takia ne sulut. Nyt sain vihdoin ekan siirto ajan tiistaille. Jospa ois sillon vielä jotain siirrettävää. Onhan tää ollu yhtä odottelua koko aika, kun tosiaan ei oo päässy ees yrittää. Välillä jo miettinyt kestääkö pää...
  4. N

Hoidot, KYS

Meillä edelleen odotellaan ekaan siirtoon pääsyä, ei oo edennyt homma mihinkään sitten helmikuun punktio jälkeen. Onkos teillä homma edennyt mihinkään?
  5. N

Hoidot, KYS

@janitainen sori kun kesti takasin kommentoiminen. Tosiaan ei tuo jännääminen näiden hoitojen kanssa taida helpottaa. Ja just kun se oma kroppa toimii tavallaan ja ei voi suunnitella elämää niin tarkasti nuiden siirtojen ja muiden käyntien suhteen. Mentävä vähä oman kropan ehdoilla. Täällä nyt...
  6. N

Hoidot, KYS

@janitainen me saatiin pakkaseen 4päiväsiä alkioita 6 kappaletta. Nyt itselläkin odottelua ku tuoresiirtoo ei tehty. Mites teillä? Millon pitäs siirron olla?
  7. N

Hoidot, KYS

Eilen oli punktio. 8 solua saatiin joista 7 hedelmöitty. Nyt sitte jännäillään taas miten jatkavat jakautumista.
  8. N

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@vauvameille pistin fyremadelia 4 päivää.
  9. N

Mulla alko pistot kp 2, ultrat oli kp 6, 10 ja 14. Tänään oli sit vihdoin punktio, saldona 8 solua. Perjantain ultrassa päädyttiin että ei tehä tuoresiirtoo, isoimmat follit oli jo 25mm. Lääkäri sano että vähä mulla tuo stimulaatio venähti. Lääkäri vaihtunu välillä. Tsemppiä teille hoitoihin
  10. N

Hoidot, KYS

Se fyremadel oli kyllä ihan kauhee, kutitti ja kirveli se aine. Maanantaina vihdoin punktio, tänään vika fyremadel ja gonal-f pisto ja huomenna sit irrotuspiikiks gonapeptyl. Nyt ei tuoresiirtoo tehä. Vaste oliki lopulta niin hyvä. Vasemmalla 15kpl 14-25mm ja oikeella 10kpl 17-23mm. Suurin osa...
  11. N

Tottahan toki ne alkiot sieltä pakkasesta käytetään. Ja joka kertahan ne kaikki alkiot käytetään mikäli pakkaseen saakka jotain saatu ennenkuin aloitetaan uudestaan hoitokierros.
  12. N

Hoidot, KYS

9.2 alotin gonalin pistot ja nyt toista päivää siihen kaveriksi pistänyt fyremadelin. Perjantaina seuraava ultra ja selviää joko vihdoin maanantaina pääsis punktioon. Toivotaan että sattus siirto semmoselle päivälle että pääsisit siihen
  13. N

Täällä eka ivf menossa lyhyellä kaavalla. Nyt perjantaina kolmas ultra ja nähään pääseekö punktioon jo alkuviikosta. Onhan tämä yhtä odottelua ja tunteiden vuoristorataa koko homma ollu.
  14. N

Hoidot, KYS

Täällä yks kysillä hoidoissa oleva Nyt eka hoito menossa. Meillä päädyttiin tutkimuksista suoraan ivf hoitoon.

Yhteistyössä