Hakutulokset

1. B

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Tervetuloa kaikille uusille mukaan :) ja vanhoille edelleen tsemppiä... itsestäni tuntuu vähän väärältä päivitellä tänne omia kuulumisiani, koska omat päivitykseni pyörivät mahamöykyn ympärillä, vaikka sanottava on, että kyllä sitä voi olla rikki paksunakin. Tänään taas ultrattu... mahamöykyn...
  2. B

Putsku: Voi ei :( Toivoin niin, että tästä kierrosta olisi tärppi osunut! Enkä itse jotenkin osaa edes varautua siihen, etteivät alkiot sulatuksesta selviä. Olen vain niin pahoillani puolestasi! Itse olin pakastuksen suhteen hyvin skeptinen, kunnes sain luennon miten jokaisella pakastetulla...
  3. B

Kiitos kaikille tsemppiviesteistä :) Tänään mahamöykkyä mahamyöykkyneen taas ultrattu... mitään syytä miksen pääsisi matkustamaan ei kuulema ole (se tosin sanottiin jo ennen ultraa), joten pääsen reissuun! Mahamöykyn möykky valitettavasti löytyi paikaltaan ja oli suurentunut muutamia millejä...
  4. B

Felidae, ja raskaus ja kilpirauhasen vajaatoiminta on tosiaan huono yhdistelmä niin pitkään, kun se ei ole tasapainossa :( Niin ainakin itseäni kanssa peloteltiin. Sain noin 7 vuotta sitten tuon kilpparidiagnoosin asuessani ulkomailla. Suomessa nuo viitearvot ovat todella korkeat, mutta...
  5. B

Henrietta77 hurjan paljon onnea! ja ThePutskulle pidetään kovasti edelleen peukkuja! Olen käynyt täällä aina välillä kurkkimassa... kovin hiljaista tuntuu tällä hetkellä olevan ;) ja itsestäni tuntuu hyvin epäreilulta ja epäkorrektilta valitella omaa elämääni, kun niin moni vaihtaisi paikkaa...
  6. B

Kiitos Susanna38 ja ThePutsku! Nyt on ultrattu mahamakkaroita ja möykkyä urakalla yksityisellä ja julkisella. Kaikki muut osat ja elimet ovat paikallaan, mutta mahamöykyn suolistossa on ylimääräinen möykky. Kuulema möykyn alkuperää on vaikea tietää. Ensimmäinen yksityinen ultraaja veikkasi...
  7. B

Se tunne kun maailma romahtee sen jälkeen kun kerrankin uskaltaa hengähtää ja luottaa, että kohta sylissä on "terve" poika... odotushuoneessa katsoin kun yhteen huoneista haettiin erikseen lääkäri ja ajattelin, voi toisia. Saman koin sitten minäkin vuorollaan. Mahamöykyltä löytyi kanssa...
  8. B

Oma "takarajani" oli 35 vuotta ;) Toivoin kyllä salaa jatkoaikaa, mutta kun lääkäri pelotteli kuinka ei kannata enää odottaa hedelmällisyys kääntyy tilastojen mukaan laskuun tämän jälkeen, kävin keräämässä solut talteen viimeisestä mahdollisesta 35-vuotis kierrosta. Tulin siis 35-vuotiaana...
  9. B

Kiitos viestistä ja tsemppiä piinailuun lullaby (toivotaan, että tarraa kiinni!) :) Ja poikatsempeistä ;) Jotenkin ajattelin, että tytön kanssa olisi helpompaa tulevaisuudessakin, mutta taitaahan se olla ihan yksilöstä kiinni. Lisäksi ne tyttöjen hepeneet vain on niin nättejä ja "tyttöjen"...
  10. B

Ihanaa, taas lukea vauvauutisista! Ja onneksi olkoon UusiElämä2016! Pakko kysyä, että minkä verran tuolle projektille tuli hintaa ja laittoivatko yksi vai kaksi alkiota kasvamaan? Käsittääkseni Tsekeissä ei ainakaan sivujen mukaan hoitoihin ole sinkkunaisilla asiaa, mutta ilmeisesti senkin voi...
  11. B

Minä luulen, että puhumme samasta klinikasta ;) koska klinikoissa on pääkaupunkiseudulla valinnanvaraa. Tämä on oikeasti on rikkaus, oska jos jossain ei synkkaa, aina voi etsiä jotain muuta (kaikilla ei ole tätä vaihtoehtoa). Eli Helsingin Fertinovasta itse puhuin. Kiitos myös mimosa16 omasta...
  12. B

No kai minunkin sitten pitää tähän reagoida ;) Itselleni oli selvää mitä halusin jo ennen hoitoihin lähtemistä, joten lähinnä tarvitsin klinikan toteuttamaan visiotani ;) Kävin Fertinovassa (nyt syksyllä) ja sain mielestäni kyllä asiallista ja hyvää hoitoa. Plussasin ekasta yrityksestä ja nyt...
  13. B

Yksi kysymys niille joilla jo lapsi on ja ne joita niistä haaveilevat, puhutteko/suunnitteletteko puhuvanne lapselle millä nimikkeellä tästä tuntemattomasta toisesta? Onko hän luovuttava vai biologinen isä vai jotain siltä väliltä? Törmäsin ensimmäistä kertaa nimittäin lapseen, jonka äiti...
  14. B

Olen aloittanut tämän viestin kirjoittamisen tosi monta kertaa ja aina jättänyt puolitiehen. Minä tosiaan olen aina halunnut lapsia ja lähdin hoitoihin vahvana itsellisenä naisena, joka selviytyy ilman muuta ihan mistä vaan. Osaani en pois vaihtaisi, enkä mahamöykystä luopuisi ja siksi minusta...
  15. B

Onnea Jolana nyytistä! Ja edelleen tsemppiä kaikille hoitojen aloitukseen/jatkoon :) Täällä tuli tänään täyteen mahamöykkyä 8 viikkoa. Toissapäivänä ihmeteltiin ruudulta jelly beania, jolla sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Nyt on kuulema 96.4% mahdollisuus saada mahamöykky elokuussa syliin...
  16. B

Nyt heitit pahan ;) Ilmeisesti olen autuaasti laittanut itseni unohtamaan moiset yksityiskohdat ;) Enkä ole vielä saanut loppulaskua klinikalta. Noin karkeasti kuitenkin... ensikäynti/suunnittelukäynti, ekasta käynnistä tuli suunnittelukäynti: noin 160 euroa infektioverinäytteet: 105 euroa...
  17. B

Itse kannatan kyllä lämpimästi IVF:ää. Tosin vertailupohja minulta puuttuu kokonaan ;) mutta olen myös ajatellut teoriassa minulla pitäisi olla pakkasessa potentiaaliset sisarukset myös valmiina (jos tarttuvat kiinni ja selviävät sulatuksesta), jolloin kypsemmälläkin iälläkin teoriassa perheen...
  18. B

Kiitos, kiitos :) Minulle ei siis tehty yhtään inseminaatiota, vaan lähdin suoraan kokeilemaan IVF:ää (tämä oli yksi syy miksi tälle klinikalle menin, monet muut olisivat tahtoneet aloittaa inseminaatiolla). Halusin tietää onko näistä munistani ylipäätänsä mihinkään, enkä hukkaa rahojani turhiin...
  19. B

Kiitos kaikille! Katsotaan ja ihmetellään miten tässä lopulta käy... edellen toivotaan parasta. Itseäni kuitenkin helpottaa väliaikatiedot ja varsinkin se, etten ole puhellut ja taputellut pari päivää tyhjälle kohdulle ;) Odottaminen ei ole valttini. Tiedän, etten itse kuulu vielä lapsen...
  20. B

Kuten aikaisemmin jo totesin: minusta ei ole piinailuun! Kehittelen päivien edetessä itselleni liudan pahenevia raskausoireita ja sitten luen nettiä ja ahdistun lisää. Työkaveri totesi tänään, että ihmeen kauan "tauti" (sen varjolla kävin punktiossa) pesii minussa ja näytän aina vain...

Yhteistyössä