Hakutulokset

1. P

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Pimpula76 juuri niin minäkin laskin! vaikuttaa hyvälle, tsemppiä vielä enne verikoetta! ♥️ kyllä minäkin plussasin kesäkuussa, tulin vielä kertomaan että näitä oireita on ruvennu tulemaan vasta täällä 6-7 viikoilla.. Ja kovin paljon vaihtelee, välillä ei mitään ja välillä taas kaikennäköistä..
  2. P

Helmikuiset 2021

Mulla aaltoilee oireet kyllä todella vahvasti, välillä on todella huono olla aamuisin ja rinnat on äärettömän kipeät.. Sitten taas näitä päiviä ja aamuja kun ei ole mitään juuri.. Tuntuu todella ahdistavalta odotella seuraavaa ultraa, onneksi perjantaina on eka neuvola että saa vähän jotain...
  3. P

Helmikuiset 2021

Varhsisultrassa käyty! Siellä oli syke ja vastaa viikkoja 6+6 tuntuu uskomattomalle.. nytkun kaikki menis vielä hyvin ♥️
  4. P

Helmikuiset 2021

kyllä! tulee sama :) taisi olla aina toukokuu kun vaihtuu.
  5. P

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Silmu75 kiitos paljon tsempeistä, lämmittää mieltä paljon! <3 @Jasmina20 kiva nähdä tällä puolen vihdoin! :) <3 ja kiitos tsempeistä, kuullostaa kyllä ihan samanlaiselle :) @Ellinoora38 ihana nähdä tällä puolella! :) muistan samoin myös sinut tuolta ivf keskustelun puolelta! Näinhän se on...
  6. P

kiitos teille kaikille ♥️ voisitteko rauhoittaa mun mieltä, oli tullut aivan kynnen kokoinen määrä jotain rusehtavaa housuihin ja pyyhkiessä lima oli hieman rusehtavaa.. Rintojen arkuus katosi myöskin kokonaan ☹️ meinaako tämä nyt keskenmenon alkua.. ☹️ Huomenna vaihtuu viikolle 5.. Jos ens...
  7. P

Helmikuiset 2021

Ei hemmetti, nyt oli tullut pieni ruskea läntti housuihin.. Meneeköhän tää sittenkin kesken :(
  8. P

Helmikuiset 2021

Hei ihanaa! kuulostaa ihan multa, tuntuu kans ihan uskomattomalle kirjoittaa tällaista.. Samoin tsempit sinne! ☺️ Toivottavasti menee nopsaa aika että päästään ultraan ;)
  9. P

Mä varoisesti tännekkin puolelle voisin kirjoitella, meille tosiaan tehtiin kaikki kolme punktiota ja pari tuoresiirtoa ja ei raskauksia niistä. Nyt tehtiin eka pas koronasulun jälkeen josta saatiin kauan odotettu leffaviiva plussa :) Kovasti kuumeilen täällä kun varhaisultraan on vielä 2...
  10. P

Helmikuiset 2021

moikka! Mä varovaisesti liityn mukaan.. Meidän eka pas tuotti positiivisen raskaustestin ja plussasin siis 7.6 Oletetusti olen nyt varmaankin 4+4.. Laskettu aika oli tuolla ystävänpäivän tiemoilla :) Hirveesti pelottaa että meneehän kaikki hyvn koska rankat hoidot takana ja aiemmin ollut myös...
  11. P

Mulla ei ollu aiemmin passeja mut tuoresiirroissa samat lääkkeet ja aina tuli vuoto läpi lääkkeiden.
  12. P

kiitos teille kaikille <3 tuntuu vieläkin hyvin oudolle, ei tässä todellakaan uskalla mitään juhlia vielä, toivottavasti on oikeassa paikassa ja kaikki alkaa sujumaan hyvin.. Biokemiallisia on taustalla muutama kappale joka varjostaa myös tätä.. @vauvameille kiitos <3 <3 toivon todella että...
  13. P

Täysin oireettomat melkein kaksi viikkoa takana ja.. uskomatonta mutta totta, plussa tuli en vielä itse oikein ymmärrä tai saati suostu uskomaan että voiko olla näin..
  14. P

Mun testipäivä on jo ylihuomenna.. Ei kyllä vieläkään merkkejään suuntaan tai toiseen..
  15. P

@vauvameille sama fiilis! Ei yhtään juuri mitään tuntemuksia :D päätä särkenyt ja joku yksittäinen nippaus tuntui eilen haha.. mutta joo ei auta kuin ootella.. :D ääh. Milloin sulla on virallinen testipäivä? @Lumitalvi onpa inhottavaa! Näiden hoitojen kanssa tuo on kyllä totta.. Tuntuu että...
  16. P

Meille siirettiin 4 päivän alkio! Ja siirto oli ke.. Uskon samaa että vielä ei pitäisikään olla mitään oloja. Omat fiilikset on täysin samat, todella toiveikas joten todells korkeelta tiputaan taas jos ei vieläkään... Tunteet ja ajatukset seilaavat kyllä todella paljon, välillä oon että kyllä...
  17. P

Hei ihanaa! Me ollaan taysissa, biologi vain huikkasi ennen toimenpidettä. Varmasti teillä myös huippualkio kyydissä! :) Mitään oireita ei juurikaan ole, menkkamaista vatsakipua ainoastaan välillä.. Tuntuu todella piinaavalta.. Kovat on odotukset kyllä tämän suhteen ja siksi varmaan pelottaa...
  18. P

Onko kukaan muu piinailemassa juuri nyt? :) Hirveetä piinaa... @Lina87 toivottavasti tulee pian kirje! :)
  19. P

Eka pas käyty tekemässä ja top alkio napattu kyytiin.. josko nyt kovasti taas jännittää ja ei haluaisi liikaa toivoa.. :notworthy:
  20. P

Onko täällä kukaan menossa juuri nyt siirtoon? :) Ensimmäinen pas jännittää huimasti ja se on meillö toivottavasti edessä tässä muutaman viikon sisään.. Minä kiertopäivänä teille on tehty passeja? Kyseessä on lääkkeellinen!

Yhteistyössä