Hakutulokset

1. R

Huhtikuiset 2020

Samaa huonoa oloa ja pinkeyttä täälä:D
  2. R

Huhtikuiset 2020

Huh no hyvä en ole ainoa:D
  3. R

Huhtikuiset 2020

Onko muilla ns menkkamaista nippailua? Välillä se on aika voimakastakin. Itse koen sellaisia pitkin päivää:ROFLMAO: pissattaa koko ajan isoja määriä... :p
  4. R

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille vielä onnitteluista!:love: paljon plussatuulia kaikklle ryhmäläisille<3
  5. R

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Se on suljettu ryhmä. Eli kaikki voi hakea sen facesta mutta ainoastaan siihen liittynyt voi nähdä ketä siellä on tai sinne julkaistut asiat, eli esim jos et nyt ole siinä et voi nähdä ketä ryhmässä on tai julkaisuja. Tai jos julkaiset sinne jotain liityttyäsi ryhmään niin se ei näy seinälläsi...
  6. R

@Ehka2020 kiitos!:love: olen käyttänyt edellisen ja tämän kierron kohdalla lugesteronia suun kautta 200mg. Olen kokenut kemiallisia muutaman(pillereitä syödessä eli silloin ei ollut tarkoitus raskautua ja ehkä viime kierrossa, tuli haamu)ja sen selvän spontaanin keskenmenon huhtikuussa kun...
  7. R

@hanba kiitos!:love: niinhän se on. Itsekin kaikki mahdolliset plussa uutiset olen yrittänyt kalastaa keskenmenon kokeneilta. Puhallan kaikkien suuntaan paljon vauvapölyä<3
  8. R

@Eloveera-79 Olen niin pahoillani...<3 itse anonyymin vertaistukiryhmän olen kokenut kaikkein parhaimmaksi tueksi ja avuksi. Komppaan täysin tuota että vain yrittämällä voi onnistua, lannistua ei saa!
  9. R

Eilen tuli tehtyä plussa testi ja pelonsekaiset onnelliset fiilikset!:love: lääkäri onneksi huomenna niin mietitään tilannetta ja lugesteronit nyt käytössä!(y) minut voi siirtää plussanneisiin. Uusi tärppi kävi siis 3kk km jälkeen.
  10. R

Huhtikuiset 2020

Voisin liittyä mukaan:) esikoisen la nyt huhtikuun alku 2020 ja ensimmäinen raskaus meni kesken huhtikuussa 2019 RV 6+1. Ja pelottaa mutta super onnellinen olo! :love: nyt on rv 3+5 (kai:ROFLMAO:)
  11. R

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille onnitteluista! Tää tuntuu niin uskomattomalta että saisi huhtikuussa esikoislapsen:cry:<3 @Wintersun Minut voi siirtää plussanneisiin:giggle: Mistähän tossa on kyse, vaivoisko olla kuitenkin menkoista huolimatta raskaus @Wintersun ?
  12. R

Haaveena vauva 2020

Oireet ja kaikki oli mitä odotin! Dpo 11 illalla tässä tulos! Uskomattoman epätodellinen olo huhtikuisen keskenmenon jälkeen. Sateenkaarivauva tulossa!:cry::love:
  13. R

Haaveena vauva 2020

Onnea!!:love: @Owlet koska teit siis ekan posi testin?:giggle: kun en muista että olisit maininnut asiasta ennen tätä:LOL: ihanaa kun täälä plussataan<3
  14. R

Haaveena vauva 2020

No voi kurja:(
  15. R

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu mä niin tiedän piinapäivien tuskan:D jotain ihan kauheeta:confused: kyl ne päivät sieltä tulee ja mua ainakin helpottaa kun päivät on täynnä tekemistä eikä jatkuvasti mieti asiaa. Sit huomaakin taas et hui päivät onki jo menny ja taas on entistä lähempänä testausta.:) Oma olo parani...
  16. R

Haaveena vauva 2020

@FaBuu mulla ainakin vatsaa nippailee ja siinä kierrossa kun raskauduin oli näin :) myös valkovuotoa tulee aika paljon ajoittain sitten taas ei, tiedä sitten mitä meinaa:LOL: eli voi olla mikä vaan kolmesta vaihtoehdosta raskaus menkat tai ovis mutta en usko että sulla vasta nyt ovis tapahtuisi...
  17. R

Haaveena vauva 2020

Mulla samaa ongelmaa:D
  18. R

Olen niin pahoillani:unsure:
  19. R

Haaveena vauva 2020

Voi ei:( pahoittelut...
  20. R

Haaveena vauva 2020

No problemos:p joo saa nähä mitä mieltä ite kyseisistä first responsen testeistä olen :LOL: menkkamaista juilintaa on kohdun alueella ja alaselässä. Vielä ainakin ihan lupaavaa;)

Yhteistyössä