Hakutulokset

1. Abby87

.

@Miina- 6-9päivää keskimäärin menee munasolulla aikaa vaeltaa kohtuun asti ja sitten pari päivää kiinnittyä. Eli juurikin tuohon aikaan. Mulla on lämmöt hirveen matalalla. 36.0 oli aamulla. Tipahtanut 0,5 asteella eilisestä. Toissa päivänä oli 36,8 :D testit kuumottelee kaapissa, mutta pitää...
  2. Abby87

.

@kuus+1 En saa mitään näkyviin :( Hyhvin aikasta on vielä ja mahdollinen kiinnittyminen just tapahtunut, joten epätodennäköistä vielä näkyä. :D Malttia ja uutta yritysta alku viikosta. :) Mua polttelis kans jo testata ja tää viikko vain matelee eteenpäin.
  3. Abby87

.

@Nemi_K Aika perus olo. Pikkasen nippailee vasemmalta, mutta muuten ei mitään. Hitaasti vain tuntuu päivät etenevän :D tiistaihin yritän ainakin olla testaamatta. Saa nähdä miten onnistuu ja nopeuttaisiko viikonlopun työt ja ens viikolla alkava työharjoittelu ajan kulumista. JA tervetuloa...
  4. Abby87

.

Tervetuoa @Yemi mukaan. Saitko masennukset hyvin hoidettua ja keskusteltua asiat läpi? Varmasti pelottaa, että uusii, mutta nyt varmasti herkemmin tunnistaa oireet ja ehkä mahdollista jotenkin ennalta ehkäistä niitä?
  5. Abby87

Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

@Santrana aika hiljaista on tosiaan ollu :D Eipä oikein mitään uutta. Yk11 ja Dpo6 menossa ja painoa keikkuu melko samoissa lukemissa. Motivaatio laskee aina välillä pohjalukemiin, kun yrittää stempata ja silti vaaka ei liiku minnekään. Ei haluaisi millekään kitu dietillekään. Noita nutriletteja...
  6. Abby87

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@Frangipani82 paljon onnea :love: Ihanasti ollut plussia nyt viime aikoina :love::love: Voi kun itsekin samalla plussa tuulella pääsisi odottamaan uuden vuoden vaavia. Dpo6 menossa ja ihme nippailua oli eilen vasemmalla, josta oviskin lähti. Ei vaan kamalasti jaksaisi innostua mistään...
  7. Abby87

.

@Miina- Dpo6 menossa. ihme nippailua ja painontunnetta ollut samalla puolen kuin mistä ovis lähti. Lämmöt pysyy tasaseen korkealla, mutta ei oikein jaksa enää liian korkealla toivoa pitää. Tippuu vain aina korkealta alas, kun menkat alkaa. :( Ens kuussa tulee vuosi täyteen yritystä ja jos ei...
  8. Abby87

.

@Helmi30 mulla on tullut kontrolla vahvempia viivoja. Ei joka kierrossa, mutta useamman kerran kun on juuri oikeaan aikaan testannut.
  9. Abby87

.

@kuus+1 yleensä kiinnittymiseen menee viikon verran ja siitä hetki että keho tajuaa jotain olevan mukana, joten ei kai pitäisi mitään erikoista tapahtua ennen sitä. :)
  10. Abby87

.

@Miina- mulla lähtee laskuun päivää paria ennen menkkoja.

Yhteistyössä