Hakutulokset

1. J

Toiveissa vauva 2021

Miten mä en saa noita hymiöitä näkyviin paitsi ton yhden.. Pitänee tyytyä vanhan mallin hymiöihin :D
  2. J

Toiveissa vauva 2021

Meillä käytössä vaan greippimehu tällä hetkellä. Kaapisssa ois myös macaa mut hyi että se on niin pahaa ei pystytä sitä kumpika syömään onko joku keksiny keinon millä saa sen alas? Venhnänalkioöljyä tekis kans vähän mieli syödä mut en ole löytänyt mistään.. Apteekeista loppu, ruohonjuuressa...
  3. J

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus, on se sitten joo, koska tänään tosiaan se kp5..
  4. J

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa et näin moni piinailee samaan aikaan, jännää!!
  5. J

Toiveissa vauva 2021

Ihana että täällä on paljon aktiivista porukkaa, en pariin päivään käyny täällä, niin kirittävää riitti ku kaikki viestit kävi läpi mut kaikille kokonaisvaltaisesti isoja haleja, olipa ne sitten onnitteluhaleja tai kannustushaleja ❤️ Näin alussa kiertoa on helppo pitää ajatukset muualla, niin...
  6. J

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Voisin liittyä porukkaan jos mahtuu ☺️ Olen jo pitkään seuraillut keskustelua, mutta nyt kun tänään koitti kp1, päätin että tässä kohtaa on hyvä hypätä mukaan! Ollaan siis 28v&31v pariskunta, esikoista yritetään kovasti ❤️ viisi yrityskertaa takana, tunnustaudun himotestaajaksi ja...
  7. J

Haaveena vauva 2020

Okei, hyvä kuulla että gyne oli kertonut noin! Sai mun mieltä paljon paremmaksi, olen omassa mielessäni murehtinut asiaa aika paljon.. Hintakaan ei paha lainkaan näin tärkeästä tiedosta :) Kerro sitten kuinka teillä kävi!
  8. J

Haaveena vauva 2020

Heippa! Ajattelin tässä liittyä mukaan vauvakuumeilijoihin :)Ollaan tässä miehen kanssa muutama kierto yritetty vasta, mutta beibihaaveet niin kovat et pakko saada purkaa tätä jonnekin muuallekin kuin vain miehelle kotona :D Tänään alkoi taas uusi kierto ja pettymys valtasi mielen, täältä...

Yhteistyössä