Hakutulokset

1. N

Elokuiset2021

Heippa! Osaako joku kertoa vitamiineista ja raskauspahoinvoinnista. Lueskelin, että raskausajan vitamiinien poisjättäminen saattaisi helpottaa jatkuvaa pahaaoloa. Ajattelin kokeilla, että hetken syön vain foolihappoa ja d-vitamiinia. Onkohan tämmönen ihan ok? Monipuolisesti yritän syödä, mutta...
  2. N

Elokuiset2021

Minut voi lisätä listalle 22.8. / Neilikka191919 / 2. / TYKS Saimme miehen kanssa juteltua ja kyllä se hänen innostus myös sieltä tuli, kun näki selkeän testitulokset. ❤️ Ollaan nyt käyty keskustelua ja pohdintaa siitä, kerrotaanko perheille jo jouluna. Jos joulua ei olisi, ei ehkä vielä...
  3. N

Elokuiset2021

Heippa kaikki ja isot onnittelut plussasta! Siirryn varovasti tuolta Toiveissa vauva 2021-ketjusta myös tänne. Menkat on virallisesti myöhässä ja haamuplussa vahvistuu. Digin teen varmaan huomenna tai perjantaina ja sen tulos sitten antakoon luvan sanoa "olen raskaana" (toivottavasti). Sitten...
  4. N

Toiveissa vauva 2021

Mun mies myös edelleen kieltää näkevänsä mitään, vaikka omasta mielestä (ja täällä saaduista kommenteista päätellen) haamu on jo selkeä. Muutenkaan mies ei halua yhtään puhua asiasta vaikka itse tekisi mieli innostua. On jotenkin tosi karua, että tällaisessa asiassa reagoidaan niin eri tavalla...
  5. N

Toiveissa vauva 2021

Näen haamun!
  6. N

Toiveissa vauva 2021

Kyllä tossa jotakin selkeästi näkyy! Ite sanoisin, että haamu. Toivotaan kovasti , että vahvistuu!
  7. N

Toiveissa vauva 2021

Tänään aamulla tällainen testi. Mielestäni on tummunut! Huomenna taidan tehdä digin. Vielä en jotenkin uskalla täysin innostua, mutta tietenkin äärettömän onnellinen jo näistä testeistä! https://aijaa.com/ACL5Kt Jos tämä raskautuminen tässä etenee ja kaikki menee hyvin , on se mun toinen...
  8. N

Toiveissa vauva 2021

Aamupissasta aika samanlainen haamu. Onneksi sentään jotain näkyy ! Kääk! Keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Yritän nyt malttaa olla pari päivää testaamatta. Joskos viiva olis sit vahvistunut. https://aijaa.com/EwMmWU
  9. N

Toiveissa vauva 2021

Meillä esikoisen kohdalla sama juttu, ihan alkuraskaudessa seksin jälkeen tuli kerran verta. Mahakin oli kipeä. Kävin lääkärissä ja kaikki oli silti kunnossa. Mutta kyllä se aina säikäyttää!
  10. N

Toiveissa vauva 2021

Juuri ostin kaapit täyteen testejä :D miten sitä nyt malttaa nukkua.
  11. N

Toiveissa vauva 2021

Olin todella malttamaton ja 1,5h pidättämisen jälkeen pakko testata uusiksi. Tällainen tuli testiajan puitteissa. Mitä näette? Vai näettekö mitään? Nyt testiajan ylittyessä ei levinnyt mitään punaista väriä epämääräisesti. https://aijaa.com/91FHP0
  12. N

Toiveissa vauva 2021

Tätä kyllä epäilen itekkin! Äh. Täytyy vain malttaa aamuun. Nää testit saa kyllä näköjään jännitystä aikaan.
  13. N

Toiveissa vauva 2021

@Satsuma_ Kiitos vastauksesta. Siis mulla meinaa ihan purkautua itkuna jotenkin tää helpotuksen tunne ku päätin tänne laittaa viestiä ja joku jopa vastaa. Tää on niin tämmöstä miljoonan asian omassa päässä pyörittämistä ja en vaan osaa olla ajattelematta vauvahaaveita. Ymmärrän, että mies ei...
  14. N

Toiveissa vauva 2021

Aion häikäilemättömästi pyytää teiltä apuja asian tulkitsemiseen. Testejä on tullut tehtyä näiden 3. Kierron aikana muutamia ja olen myös käynyt kurkkimassa olisiko roskishaamuja. Aina puhdas nega. Nyt tänään illalla testi näytti mielestäni testiajalla haamua, mies ei nähnyt mitään. Noin...
  15. N

Toiveissa vauva 2021

Heippa vaan! Ihan ekaksi, toivon niin kovasti jokaiselle teille vauvaa! ❤️ Oon käyny nyt parin kk ajan lukemassa tätä ketjua, en aiemmin vastaavaa oo lukenut. On hetki kestänyt sisäistää kaikki tämä "slangi" , jos niin voi sanoa. Ehkä nyt uskaltaudun kommentoimaan teidän juttuihin, ilman...

Yhteistyössä