Hakutulokset

1. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Kiva kuulla että on kohtalotovereita ja että oppiminen on mahdollista @em85 , @Apustaja ja @Eloveera-79 :LOL: Pitää kai siirtyä hienovaraisempaan vihjailuun. Vaikka on se edelleen mielestäni vähän älytöntä, että mies kehtaa tuosta tehtävästään kitistä, kun miettii naisen osuutta hommassa...
  2. E

Haaveena vauva 2020

Täällä ilmoittautuu yksi kuvittelija! Joka kierrossa on ollut kaikki mahdolliset oireet... Jännä miten sitä saa kuviteltua tissitkin kipeeksi :ROFLMAO: Onneksi tässä alkaa jo oppia siihen, että ei voi omalla kohdalla luottaa mihinkään oireisiin. Testiä ei onneksi voi kuvitella plussaksi ;)
  3. E

Haaveena vauva 2020

Minulla pitäisi olla tänään kp 18 :)
  4. E

Toi oviksen tikuttaminen on kyllä aika koukuttavaa puuhaa. :D Sain viikonloppuna ensimmäistä kertaa ihan selvästi positiivisen tuloksen ovistestiin! Luulen, että tämä olikin ensimmäinen kierto km jälkeen, jossa kunnolla ovuloin. Ovis osui sunnuntaille ja tallettelu oli perjantaina. Nyt toivon...
  5. E

Haaveena vauva 2020

@Nyyyti kannattaa kyllä mennä käymään lääkärissä, jos on outoa vuotoa kkm jälkeen. Siinä on aina se kohtutulehduksen riski. Varsinkin jos tulee outoja vatsanippailuja tai hiivaa muistuttavia oireita. Minulla tulehdus ei näkynyt missään testeissä, mutta lääkäri onneksi uskoi minua oireiden...
  6. E

Haaveena vauva 2020

En ole kuullut ja en ole välttänyt. Nyt alkoi vähän huolestuttamaan. Pitäisikö välttää? Mistä tällainen ajatus on lähtöisin? Omassa plussa kierrossa kyllä aavistin olevani raskaana, kun seksi tuntui erilaiselta kuin yleensä. Varsinkin orgasmin jälkeen oli pitkään tuntemuksia kohdussa...
  7. E

Haaveena vauva 2020

@Owlet onnea (y) ON: Täällä oli eilen tosi vahvat ovis tuntemukset. Oli niin hedelmällinen olo ettei ole aiemmin sellaista ollutkaan :ROFLMAO: siinä ei muuten paljon miehen väsymystä töiden jälkeen kuunneltu :sneaky::D Oli pakko vielä testata ovista eilen illalla, mutta ei olleet ihan yhtä...
  8. E

Minulle ohjattiin neuvolasta, että kannattaisi tehdä vasta neljän viikon kuluttua ja silloin pitäisi olla nega. Olin aika malttamaton yrittämisen jatkamisen kanssa ja muistaakseni testi oli nega jo kaksi viikkoa km jälkeen, mutta vuotokin kesti vain viikon. Eli nega tuli siis 5-7 päivää vuodon...
  9. E

Haaveena vauva 2020

Kiitos @Helmiina1978 listalle lisäämisestä :) @Jjuu hurjasti onnea! Toivottavasti monet seuraavat perässä jo tästä kierrosta :love:
  10. E

Haaveena vauva 2020

@Mohan päädyn yleensä testaamaan jo vähän ennen kuukautisia, koska olen kova kuvittelemaan oireita ja haluan hillitä itseäni. Tuntuu, että mitä pidempään ehdin uskotella itselleni olevani raskaana, sitä suurempi pettymys on kun kuukautiset sitten alkavat. En kuitenkaan testaile päivittäin vaan...
  11. E

Haaveena vauva 2020

Voisin tulla mukaan listalle. Olen lukenut jo jonkin aikaa ja tuolla esikoisesta haavelijoissa myös mukana. Ehka2020, kp 9/28
  12. E

Täällä kuukautiset loppui, kp8 ja mieliala vähän parempi taas yrittämisen suhteen. Ovis pitäisi Flon mukaan osua ens viikonlopulle. Se on kiva, saadaan ehkä jopa vähän romantiikkaa treffien merkissä tähän yritykseen ;) ja toki viikolla tallettelua, mutta ehkä enemmän vaan vauva mielessä nää...
  13. E

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Niin ja paljon onnea vielä plussasta ja tarrasukkia @StellaMom :love:
  14. E

Joo, tottahan se on, että voi onnistua myöhäänkin. Ja hyvä niin, monille se on varmasti lohdullinen ajatus. :) Itse en haluaisi yhtä lasta ja se lisää painetta ajan suhteen. Ja toki pelottaa myös, että kun ikää tulee lisää terveen lapsen saaminen on paljon vaikeampaa. Nyt on sovittu, että...
  15. E

Mun tietoihin voisi päivittää iäksi 33 ja yk3. Onnea kaikille plussanneille ja tsempit jännittäjille. :love: ON: täällä on nyt jotenkin aika kurjat fiilikset. Vaikka onkin vasta kolmas yk alkanut km jälkeen, toiveet on valunut ihan nollaan. Viime kierrossa oli ajoitukset kohdillaan, foolihapot...
  16. E

Mulle voisi päivittää iäksi 33 ja yk 3.
  17. E

Hmm. Voikohan kiertoon liittyvät fyysiset "oireet" muuttua km seurauksena? (n) Tässä kierrossa on ollut tosi outoja oloja ja ehdin jo olla toiveikas uuden raskauden suhteen, mutta testi näyttää negaa ja varmasti on ihan oikeassa (herkkä testi, tehty päivää ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa)...
  18. E

Todella tutun kuuloisia ajatuksia. Keskenmenon jälkeen tuntui, että joka puolella kaikki saa laumoittain lapsia ja minulle ei suoda edes yhtä. Raskaana olevan tutun näkeminen hajoitti ja teki mieli huutaa, kun hän valitteli oireita ja raskausarpia. Km aikana satutti, kun tuntui ettei mies ole...
  19. E

@Eloveera-79 kuulostaa kyllä tosi raskaalta toi sun kokemus. Ei ihme, jos meinaa välillä positiivisuus loppua kesken. Onneksi miehesi jaksaa tukea ja auttaa varmasti sinuakin olemaan lannistumatta. Paljon tsemppiä ja plussatuulia sinne :love:
  20. E

@rainbowdream Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan harkita yksityiselle menoa jos ei tässä muutaman kierron aikana tule plussaa.

Yhteistyössä