Hakutulokset

1. B

Toukokuiset 2021

Voi apua onko kokemusta että tulisi rintaan tulehdus raskaana? Imettänyt en ole moneen vuoteen. Kipeä, punainen ja kova läikkä rinnassa nännipihan vieressä.
  2. B

Toukokuiset 2021

Mulla ois ens pe 6+2 ja ultra. Saas nähdä onko liian aikasin. Pääsen onneksi julkiselle. Ja jos ei vielä tuolloin mitään näy niin kontrolliin viikon päästä tuosta. Mutta on tämä piiiiiiiiiiiitkä aika odottaaa......
  3. B

Toukokuiset 2021

Tervetuloa uudet! Minä taas näin unta että synnytin 7.8kiloisen pojan.... Ja vielä kotona ilman mitään puuduteita :D ihmeteltiin vauvan suurta kokoa miehen kanssa. Siinä sitä imetin ja mies yritti etsiä tarpeeksi isoja vaatteita....
  4. B

Toukokuiset 2021

Selkäkivut ei ole mulla alkaneet kuin vasta noin 15 viikon jälkeen aiemmin. Pahimpana kuitenkin lienee jalkakivut jotka helpottaa synnytykseen. Tsemppiä kipuileville, kurja jos alkaa aikasin. Tukivyö? Pahoinvointi löysi minut. Eilen kun vielä ihmettelin sen poissaoloa. Yöllä oli vaikeaa...
  5. B

Toukokuiset 2021

La / nimimerkki / ikä / kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 / iinesankka82/ 37/ 2. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 14.5. / Sofianella / 30 / 1. 16.5. / Tinksuliini / 31 / 1. 17.5. /...
  6. B

Toukokuiset 2021

Huomenta! 4+4 ja edelleen kahvi maistuu ja olo on hyvä. Onko muilla normaali olo? :D tai ainakin suhteellisen normaali . Ihmettelen tätä pahoinvoinnin puutetta. Toisaalta en valita, mutta laittaa huolestumaan tietenkin hieman. Noh päivä kerrallaan. Toisaalta myös kiva huomenna töihin ilman että...
  7. B

Toukokuiset 2021

Voi että kun ei jaksaisi omaa ultraa millään odottaa❤ Ihana kuulla että ketkä käyny nyt ultrassa niin kaikki vaikuttanut viikkoihin nähden just oikealle! Hengästyminen, mistä sekin johtuu nimittäin puuskutan kuin mikäkin höyryveturi. Jännä juttu.
  8. B

Toukokuiset 2021

On kyllä raskaudet erilaiset. Ei vieläkään pahoinvointia mutta näin se oli esikoisestakin. Keskimmäisten kohdalla örväsin jo 4+1 lähtien, nyt 4+3 ehkä. Ainoa tunnistettava raskausoire, josta päättelisin ilman testien tekoakin että olen raskaana satavarmasti, on nämä kohdun repäisykivut ja...
  9. B

Toukokuiset 2021

No-niin arvasin että mulla on illalla väkevämpää virtsaa kun liuskoihinkin tulleet iltaisin tummemmat viivat kuin aamulla. Nyt se sanoo jo 2-3 kolmen tunnin pidätyksellä ❤
  10. B

Toukokuiset 2021

Saadaan ilmaiseksi koska korostunut riski kromosomipoikkeamaan. Avaan asiaa myöhemmin suljetussa ryhmässä :)

Yhteistyössä