Hakutulokset

1. T

Toiveissa vauva 2021

Voimia ❤
  2. T

Toiveissa vauva 2021

Sorry, väriä en saanut laitettua tällä kertaa
  3. T

Toiveissa vauva 2021

Minut saa laittaa piinailijoihin, DPO2
  4. T

Toiveissa vauva 2021

Mekin tehdään paistia uuniin, laatikoita ja vihersalaatteja, katetaan ruokapöytä mummovainaan vanhoilla astoilla ja kynttilät palamaan heti aamusta Eskarilainen teki hienon lipun pöytään
  5. T

Toiveissa vauva 2021

Mulle olis tässä tilanteessa aivan sana missä kuussa vauva syntyisi, KUNHAN syntyisi edes ollenkaan Lämmöt pomppasi 37.4 eli ovis on ollut, mulla loppui tikut kesken, ko 12 oli melkein tasavahvat ja muissa kierroissa oon ko 12 ovisplussan tikkuun saanut, nyt en sit viittiny 25kilsaa ajaa...
  6. T

Toiveissa vauva 2021

Voimia surun kohdanneille <3 Ja kovasti toivon viivojen vahvistumista piinailijoille <3 Tääl on ollu melkosesti tapahtumia yksityiselämässä niinon palstailu jääny hieman vähälle Dpo11 ja alkaa o-testit vahvistuu niin että tod näk huomenna ovisplussa, tänään saatiin onneks peittoja...
  7. T

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 otan osaa suruunne <3 kauheita uutisia olette saaneet
  8. T

40 + so what, wol 14 (2019)

Joo, jännitetään <3
  9. T

Toiveissa vauva 2021

Mulla samoja ajatuksia Tsemppiä <3
  10. T

Toiveissa vauva 2021

mulle saa päivittää kp 1/27
  11. T

40 + so what, wol 14 (2019)

Kp1 (kierto jäi onneksi nyt 27 päivään kun ovisplus tuli jo kp12) Haamutteli jo dpo 8 ja dpo9, sitten blancoja testejä ja ei muuta ku uutta kiertoa odottelee Toki joka kerta kun pettymyksen kohtaa, on pari päivää ihan mieli maassa että kiinnittyyköhön se koskaan enää kun on tätä ikää
  12. T

Toiveissa vauva 2021

Tuo on tosi selkeä
  13. T

Toiveissa vauva 2021

Onnea @saya @Eepinen <3
  14. T

Toiveissa vauva 2021

Apteekin ultra on kyllä susi, itekin turhia haamuja sillä saanut Meinasin itekin tnä käydä sen rfsu herkän
  15. T

Toiveissa vauva 2021

Tee iltapv! Itsekin tänään päätin etten teekään aamupissasta, yritän iltapv pidättää 3h ja jos tossa 17-18 tienoilla dippaan Aika moni täällä saanut iltapäivällä aamua vahvempia viivoja
  16. T

Toiveissa vauva 2021

Nökyy! Toivotaan vahvistumista (y)(y)
  17. T

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/eAubPS Tää oli 2h pidötetystä, dpo8, mutta tää aijaa raiskaa laadun kun muutenkin oli hankalaa saada kameraan asti näkymään ollenkaan Mut pienet toiveet, josko siel jotaki olis masussa
  18. T

Toiveissa vauva 2021

Dpo8 ja taistelen henkisesti siitä et en tekisi testiä. Oh why i'm an addikt :D
  19. T

Toiveissa vauva 2021

Todella isot pahoittelut :( voimia kovin paljon <3
  20. T

Toiveissa vauva 2021

Täällä 7.pv ovulaatiosta. Finnin iski leukaan, mitä ei oikein ikinä tuu Outoja sukkapuikkotuikkailuja ollut alamahalla Tuskaaaaaa oottaa muutamia päiviä vielä et pääsis testejä tekee o_O:poop:

Yhteistyössä