Hakutulokset

1. L

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minut voi kans lisätä listaan Lapsettomuutta10v#1#munatorvet/alkioiden laatu#2 ivf
  2. L

Ihanaa lukea, että tulee niitä onnistumisia.. ❤️ On vaan niin raskasta ajatella ja toivoa, että itsekkin pääsisi joskus plussanneisiin..12v jo lapsihaavetta ja turhia odotuksia...:unsure: Nyt ensi viikolla ti punktio ja pe sitten siirto (3päivänen), jos siirtoon päästään..tämä siis 2. Ivf...
  3. L

Sivuoireita oli eilinen jomotus munasarjoissa, helpotti illalla sitten... en tiedä miten fyysisesti on niin rakempi hoito kun vuosi sitten.. ollut tosi väsy sumuista, pääkipua usein ja huonoaoloa :unsure: nyt tosiaan tänään 4päivä Gonal-F pistoksia... ensi pe sitten ultra ja punktio määritys...
  4. L

Heips, täällä on sumut alkaneet ja jo Gonal-F piikitelty jopa 2 päivää :sneaky: Kysynkin nyt kun edellisestä hoidosta kohta vuosi niin onko jo normaalia, että nyt jo jomottaa munasarjoja ja alkaa maha tuntumaan täyteläiseltä?(n)
  5. L

"Taigariina, saako kysyä miksi johtimet poistettiin ja poistettiinko sinulta molemmat? Itseltäni poistettiin nyt tulehduksen vuoksi molemmat (kiinnikkeitä ja nestetäytteinen toinen johdin) kesäkuussa. 1. Ivf meni päin persettä ja 1 alkio saatiin siirtoon, nyt menossa 2. Ivf ja jännä nähdä onko...
  6. L

dino; pitkäkaavan mukaan julkisella mennään..: ei ne taida kovin lyhyitä suosia?
  7. L

Hei kaikki, Täällä taustalla heilunut... nyt minulla alkaa 2 IVF. Eka siis oli täysi floppi, 1 alkio jota siirtää vaikka alkioita oli 8... ne ei vaan jatkaneet jakautumista...tästä jo kohta vuosi.. nyt munanjohtimet (kummatkin) on poistettu ja uusi hoito alkaa... jännittää kun tosi toimet alkaa...
  8. L

Taigariina; huomasin kirjoituksesi kun tätä palstaa seurailen.. yksi ivf takana, mutta ei plussaa.. tässä kohta puoli vuotta odoteltu leikkausaikaa joka on kesäkuussa.. täällä kans leikataan molemmat johtimet pois :( Millainen operaatio oli? Kauanko toipuminen kesti? Minä joudun taaaaas...
  9. L

choco-coco: täällä taustalla aina seurailen ja joskus aina taustaani täällä kertonut. Huomasin, että sinulla on myös johtimet tukossa, kuten minulla, onko sinulle koskaan ehdotettu niiden poistoa? Tai sinulta ei ole poistettu? Nythän sinulla näyttää hyvältä, että plussa sieltä voisikin tulla...
  10. L

Hei kaikille, Täällä taustalla seuraillu keskustelua jo muutaman kuukauden, kun odotellut, että pääsisi itse kans ns tosi toimiin Taustoja sen verran, että olen 33-vuotias, mies pikkasen nuorempi. 10v sitten selvisi edellisen miehen kanssa, että johtimet tukossa (klamydian aiheuttama joskus...

Yhteistyössä