Hakutulokset

1. H

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@miniminimini kuulostaa kyllä selkeältä ovikselta, nyt vain puhalletaan plussatuulia :love: Esikoista odottaessa en edes osannut huomata raskausoireita, olin jo luovuttanut koko raskautumisen suhteen enkä kyttäillyt kiertoja, kunnes sitten yhtenä päivänä ihmettelin et miten on rinnat näin...
  2. H

@miniminimini no onpas jännä jos ovis vasta nyt :) entä voiko olla niin, että onkin kyse raskaudesta ja siksi ovistestikin näyttää positiivista? Omaa napaa, dpo siis 9 ja ei edelleenkään oireita. Tai rintoja kyllä vähän aristaa, mut niin aristi viime kierrossakin kun ennen menkkoja. Testejä en...
  3. H

Laitoin @jamma sulle tuohon listaan aiemmin tänään et dpo 4, kun sanoit torstaina että on dpo 1 :D haluatko, että korjaan sen?
  4. H

Dpo 8 ja ei uutta auringon alla. Aamulämpö 36,9 C. Flunssa alkaa hellittämään :) päivät etenee hitaasti.. Mikäli luteaalivaihe ei jää yhtä lyhyeksi kuin viime kierrossa, niin yritän varmaan olla testaamatta tuonne dpo 12 asti.
  5. H

Dpo 6 eikä mitään oireita. Lämmöt on nyt kahtena aamuna olleet 36,8 C, mutta olen kyllä flunssassa nyt, joten sekin varmaan vaikuttaa. Enkä kyllä ole mitenkään aktiivisesti edes mittaillut, joten ei kovin luotettavaa :ROFLMAO: Esikoista odottaessa en kirjoitellut mihinkään foorumeille. Välillä...
  6. H

Tervetuloa @jamma :) laitatko vielä tietoja itsestäsi, niin lisään listaan. Jos siis haluat kertoa :) eli siis ikä, mikä yk, kuinka mones kp nyt ja minkä ikäinen esikoisen. Minkä dpo:n laitan sulle? 1 vai 2?
  7. H

Mulla on poppakonsteista käytössä greippimehu (ekaa kertaa tässä kierrossa) ja äitiysvitamiinit. Noita vitamiineja jäi melkein koko purkki keväältä viime raskaudesta, niin ajattelin nyt kuitenkin syödä ne pois. Kohta on kyllä purkki tyhjä, enkä varmaan osta uusia ennen kuin seuraavassa...
  8. H

3-kymppiset toista lasta yrittävät -OmaAurinkoinen- | 34v | yk2 | kp6/27| esikoinen 01/16 Esmenet | 38v | yk8 | kp6/28-37 | esikoinen 11/12 Hironea | 38v | yk3 | kp19/25 | esikoinen 12/15 Hyrräpää | 29v | yk4 | kp35/32-40 | km 4/17 | esikoinen 7/14 Iltasatu | 33v | yk4| kp18/26-29 | esikoinen...
  9. H

3-kymppiset toista lasta yrittävät -OmaAurinkoinen- | 34v | yk2 | kp1/27| esikoinen 01/16 Esmenet | 38v | yk7 | kp30/28-37 | esikoinen 11/12 Hironea | 38v | yk3 | kp19/25 | esikoinen 12/15 Hyrräpää | 29v | yk4 | kp30/32-40 | km 4/17 | esikoinen 7/14 Iltasatu | 33v | yk4| kp13/26-29 | esikoinen...
  10. H

@Esmenet ei ole oireita, mutta en usko että vielä olisikaan. Nimittäin mulla kävi niin, että vaikka sanoin täällä et oviksen bongailu on tältä kierrolta ohi, niin oli kuitenkin pakko ostaa lisää testejä ja bongasinkin oviksen kp 26 :ROFLMAO: puuhailtiin kaksi päivää ennen testin plussaamista ja...

Yhteistyössä