Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset

Koivis, mä ainakin huomaan oman hikeni hajun muuttuneen. On huomattavasti kirpeämpää. Googlasinkin sitä, kuulemma tarkoittaa sitä, että ei tartte enää haista hyvälle miesten nenään, kun pulla on jo uunissa ;). Täällä myös toivoton väsymys. Just heräsin päikkäreiltä.
  2. E

Kesäkuiset

Mä en imettänyt esikoista ollenkaan. Ei ollut mun valinta. Se ei oikein osanut imeä ja sitten mä olinkin sektiokomplikaatioiden takia niin kovissa lääkkeissä ettei ollut suotavaa.
  3. E

Kesäkuiset

Jotain sellasta, ultrassahan se sitten varmistuu.
  4. E

Kesäkuiset

Untuva79 parin viikon päästä, menis sillon viikolle 8?
  5. E

Kesäkuiset

Tilasin tänään neuvolan. Neuvolan täti sanoi viikoiksi 6, mutta ilmeisesti laski sen 28:n päivän kierron perusteella. Mulla on vähän pidempi ja saan laskuissa 5 +2. Kyselin myös tätä ikäasiaa. Ei kuulemma ole mitään lisäseuloja tms. ellei sitten itse halua yksityisesti käydä. Ovat aika hintavia...
  6. E

Kesäkuiset

Joo Santso, ei tosiaan ollut mitään pahoinvointeja ei mitään. Mulla oli erittäin helppo raskaus se eka. Ei tosin lääkäreiden mielestä kun tosiaan oli se insuliinihoitoinen radi. Juoksuttivat puolivälistä parin viikon välein lääkäriultraan ja sitten ryssivät synnytyksen. Tämän takia en minäkään...
  7. E

Kesäkuiset

Mulla oli viime kerralla eka iire kun lapsi alkoi potkia. Ei mitään pahoja oloja tms.
  8. E

Kesäkuiset

Mulla oli kanssa insuliinihoitoinen. Mä aattelin, että kannattaako edes sokeritestiä tehdä, tulee se kumminkin..
  9. E

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Kiitos Jimima. Muistan sinut kun kuumeilin täällä aikaisemmin. Hyvällä mallilla jo meneillään sinullakin. Ainakaan vielä ei vastakkaista tietoa omasta tilasta on. Tikut tummenee päivittäin ja oireita alkaa tulla. Pikku hiljaa alkaa upota omaan tajuntaan koko asia.
  10. E

Kesäkuiset

Mulla oli niitä herkkiä onestepin liuskoja ekassa raskaudessa. Tuliko niihin selvä viiva vasta viikolla 6 tms. Digi anto heti kun kuukautiset piti alkaa plussan. Onestepissä oli jotain ihan heikkoa tuhrua. En osta enää. Mulla on digejä kotona varttomassa kun palaan työreissulta. Vähän jännittää...
  11. E

Kesäkuiset

Scarlet en mäkään ihan vakavissani ollut.
  12. E

Kesäkuiset

Onko näissä mitään perää sukupuoleen nähden näissä himoissa? Minä himosin edellisessä tosiaan makeaa, etenkin jäätelöä ja tyttö tuli niin kuin sanotaan sen kertovan.
  13. E

Kesäkuiset

Mä spämmään vielä viivoilla http://aijaa.com/jgELBo musta olis paksuuntumassa. Mulla ei ole hajuoireita, mutta hitto, että tekee mieli lihaa. Edellisessä raskaudessa oli makeanhimo, nyt sitten liha.
  14. E

Kesäkuiset

Mulla on ylipainoa kymmeniä kiloja ja ikää 44. Ei nappaa yhtään neuvola täälläkään.
  15. E

Kesäkuiset

Ärtyneisyys on yksi raskausoire. Nimim. persiiseen ammuttu täälläkin.
  16. E

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Hei! Varovainen esittäytyminen josko tänne olisi asiaa. Plussasin lauantaina, digi ilmoitti sunnuntaina viikot 1-2. Aikaistahan se on, mutta yrittänyttä ei panna. LA menisi silloin kesäkuun alkuun. Ikää on niinkin paljon kuin 44 vee. Olin täällä aikaisemminkin, sain 40+ myös esikoiseni, joka on...
  17. E

Kesäkuiset

http://aijaa.com/ay8wG9 Vähän parempi
  18. E

Kesäkuiset

Mä tein nyt apteekin oman testin. On toi tummempi kuin rfsu, kuvassa valjumpi kuin oikeesti. Mies sanoo, että ihan selvä asia. http://aijaa.com/Bx4Kgn
  19. E

Kesäkuiset

Mulla menee melkein päinvastaisessa suunnassa. No, kokeilen kohta vähän paremmalla testillä.
  20. E

Kesäkuiset

Onks sulla olleet tasavahvoja kumminkin? Mä testasin lauantaina plussan, oli selvästi tummempi sunnuntaina ja nyt ma-ti mennyt valjummaksi joka kerta.

Yhteistyössä