Hakutulokset

1. P

Lokakuun lapsoset 2016

Noista vitamiineista.. oletteko hakeneet heti kun teitte plussan vai söittekö jo aikaisemmin? itse hain vasta pari päivää sitten jonkun multivita raskaus ja imetys? (en o nyt ihan varma nimestä) se sisältää d-vitamiia sekä sitä foolihappoa ja kaikkea muutakin..
  2. P

Lokakuun lapsoset 2016

Vauva vanhalle.. ! Uskon että on kakka fiilis, itselläkin on, mutta pitää yrittää uskoa sihen että se vaan on oireeton ja kaikki on hyvin, tai sitten ne oireet tulevat vasta myöhemmin :D Itse tänään soittelin yksityiselle ja koitin varata ultraa ajan, mutta tultiin siihen tulokseen että ei ole...
  3. P

Lokakuun lapsoset 2016

Meillä vanhempani jo tietävät asiasta, koska en vain voinut pitää suuta enää pienemmällä :D ja muutama läheinen ystävä myös, töissä yritin keksiä valheen, että miksi tupakan polton olen lopettanut, mutta eihän se läpi mennyt ja he arvasivat. Nyt mietityttää kovasti että olinko (tai siis olin)...
  4. P

Lokakuun lapsoset 2016

Sandymama, voi ei :( pidän peukkuja että kaikki kääntyy vielä parhain päin! <3 Jostain kumman syystä en pääse selaamaan aikaisempia viestejä, niin tuliko sinulla aivan yllättäen selkäkipu, vai pikkuhiljaa? Oliko muita oireita´? Teitkö ne testit silloin kun alkoi vuotoa tulemaan? Ymmärrän, jos et...
  5. P

Lokakuun lapsoset 2016

Tuosta syömisestä tuli mieleen, että mitä olette jättänyt kokonaa pois? Luin että raaka kala on pahasta ( sitä en kyllä muutenkaan syö) mutta mitenkäs juustot, rahkat ym? Itse olen perso juustoille ja nyt jättänyt fetan, aurajuusto(+muut home juustot) entäpä juustolevitteet? Tykkään aivan...
  6. P

Lokakuun lapsoset 2016

Kiitos vastauksista :) sain ehkä hitusen paremman mielenrauhan tähän asiaan :) Nyt vain odotellaan ekaa ultraa, jotta siellä sitten selviäisi. Milloin olisi (jos haluaa) hyvä aika tilata yksityiselle aika jos huolii mennä aikaisemmin ultraan? Taiko millä viikoilla näkyy jotakin? Nyt menossa 4+4
  7. P

Lokakuun lapsoset 2016

Te kellä on oireettomia niin onko teillä edes vihlasuja/repäsyn tunnetta? Mulla oli aluksi, mutta nyt nekin on poissa. Ultra minulla olisi ensikuussa, jännittää kovin että mitä siellä tulee vastaa :( :cry:
  8. P

Lokakuun lapsoset 2016

Okei, hyvä tietää tai oikeastaan helpottava tietää että tämäkin on siis mahdollista. Tosiaan kun ei edes vessassa juokseminenkaa ole lisääntynyt. Niin ehkä näiden oireettomien vuoksi en ole oikeastaan sisäistänyt että mahassani kasvaa ihmisen alku.
  9. P

Lokakuun lapsoset 2016

Täällä olisi kans yks plussan saanut :) Todennäköisesti LA. olisi siinä 18.10 tienoilla. Tällä hetkellä olisi menossa 4+3(?) vielä ei ole pahoinvointia tullut eikä oikeastaan mitään muutakaan. Onko kenelläkään muulla ollut ns. oireeton? Alussahan tämä vielä on, mutta olen aina kuvitellut että...

Yhteistyössä