Hakutulokset

1. U

.

Voi kurjuus @peanut_butter tuo tilanteesi. Toivottavasti tilanne ratkeaa pian johonkin suuntaan. Näin ovulaation suhteen tosi lasit silmillä aiemmin menneenä tosi mielenkiintoista kuulla, että miten se näkyy esim. testeissä (jos ei cb hymynaamaa) ja oloissa. Kiitos siis mm. @Wintersun ! Onko...
  2. U

.

Huomiselle saa päivittää tänne kp 2 ja yk 4:poop:. Uudella tohinalla kohti maaliskuuta ja ajattelin palkita itseni sushilla tästä ilosta :X3:.
  3. U

.

Onpa monella just alkanut menkat. Kuin pyldestä. :poop: Mää kans odotan, että ihan just kohta alkaa. Hyvä puoli tässä kierrossa vähän venähtäneessä kierrossa on ollut, että luulen oviksesta olevan nyt 14 päivää olojen perusteella, niin luteaalivaihe on ainakin tarpeeksi pitkä. Sitäkin olen...
  4. U

.

Pahoittelut uusista kierroista :( Täällä ei aamullakaan vielä näkynyt tätiä, mutta eipä piirtynyt cb:n plussakaan. Täti näimmä vähän pidemmällä kierrolla tällä kertaa. Itseä on hyvä piinata lukemalla myöhäisistä plussista ja raskausoireista ennen ja jälkeen plussan.. Kaikenlaisia oireita tässä...
  5. U

.

Täällä odotellaan teidän aamuisia testejä sormet ristissä! :):geek: Ajattelin hakea itsekin ruokiksella lähiapoteekista testejä, että pääsen huomenna testaamaan aamusta, jos sitä ennen ei mitään kuulu. Dposta en tiedä, mutta kierto jo tosiaan yleensä ohi tässä vaiheessa.
  6. U

.

@Shara Kyllä siellä jotain näkyy, väriäkin minun silmään!
  7. U

.

Ihania plussia ja hauskoja unia on täällä kirjoittajilla ollut! :love: Lämpimiä ajatuksia myös teille, joilla vielä ei ole plussa rtestiin tullut :love:. Edelleen lueskelen monesti päivässä, mutta kommentointi on jäänyt :coffee:.. Omaa. Täällä piinaillaan, en saanut ovista tikkuun, mutta...
  8. U

.

Pikapäivityksenä niin huomisen listaan saa päivittää minulle kp 3/26-28, yk 3.
  9. U

.

Plääh, täällä odotellaan, että täti tulee. Nyt pari päivää tullut kerran päivässä vähän rusehtavaa valkovuotoa ja laitoin Raskauskeijuun saman tien testipaketin tilaukseen :cool:. Tikutin kyllä tämänkin ovulaation, tai yritin, ja sen perusteella dpo ois vasta ehkä 11-12. Testasin Apteekin...
  10. U

.

Tervetuloa näin uudelta muille uusille! :):) Omaa napaa.. Piinailu jatkuu kovasti täällä, nyt kp27 ja ei vielä näy menkkoja. Oireita ei ole oikein mihinkään suuntaan, mutta toisaalta mulla onkin kuukautiset aika oireettomat. Vielä ollaan ns. normikierrossa, vaikkakin vähän jänskättää, kun viime...
  11. U

.

Onnea plussaneille :love::love: @Neltsuliini Hyvä vinkki tuo, että voisi mahdollisesti hakeutua aiemmin hoitoihin näiden rasitteiden takia! En ollut ajatellutkaan sitä. @StellaMom Tosi sissiä kyllä olla testaamatta! Itsehän testasin jo eilen tyylipuhtaan negan. Elättelen kyllä toivoa vielä...
  12. U

.

@StellaMom Tosi samoissa mennään! Olen tosi pahoillani km:stäsi :( toivottavasti nyt olisi parempi liima mukana! Milloin meinaat testata ensimmäisen kerran? Minulla ei ole ikinä ollut mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä, olen aina mennyt kondomikommandona :ninja:. Kierrot säännölliset, eikä...
  13. U

.

@Delphyne haha, minä luulen olevani 25v :whistle: miehellä on ollut vauvakuume koko meidän seurustelun ajan (reilu 4v) ja vasta nyt itselläni on kypsynyt ajatus äitiydestä. Ja hei, eikö neljäkymppiä ole uusi kolmekymppiä, niin sinun miehesi on ihan oikeassa laskuissaan, että olisi ~30v :cool:
  14. U

.

Moi! Taustalla olen kuukauden verran seurannut juttuja ja huomaan käyväni monta kertaa päivässä tsekkaamassa kaikkien kirjoittelevien kuulumiset, niin täytyy itsekin liittyä keskusteluun mukaan :geek:. Täällä toivotaan esikoista ja nyt piinailut päällä toisen yrityskerran jälkeen. Ikää minulla...

Yhteistyössä