Hakutulokset

1. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tällainen pikainen välikysymys tänne, kun tuntuu, että hermot pettää tähän epätietoisuuteen.. Eli mulla oli pp 10 maanantaina hyvin haalea plus (One step liuska), tiistaina toisella testillä selvästi vahvempi ja keskiviikkona näytti digitesti raskaana 1-2 viikkoa. Tänään oli pakko vielä testata...
  2. H

Tuollaista näytti minullakin maanantaina. Siitä se lähtee(y)
  3. H

@gemmy kuullostaa todella vääryydeltä! Kun on täälläkin nähnyt hoitoja, joissa todellakin muutetaan kaavaa, jos joku ei toimi, etenkin yksityisellä. Teinä vaihtaisin klinikkaa, jos mahdollista. Eihän tuo ole matka eikä mikään. Täällä kans jokainen käynti 350 km suuntaansa. :D
  4. H

Nimi# yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään adelmiina_ #2012 #2 #tuhoutuneet johtimet #3. IVF/1. PAS Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF Carinem #10/16 #1...
  5. H

Mietin @justhope, ettei mulla olis näkynyt kyllä mitään vielä tuossa vaiheessa, kun pp10 nyt juuri ja juuri erotti. Eli elä heitä kirvestä vielä kaivoon! Ja tosiaan mulla ei ole oireista tietoakaan edelleenkään. Ja kiitos @Nipsu_78 :love:
  6. H

Nimi# yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään adelmiina_ #2012 #2 #tuhoutuneet johtimet #3. IVF/1. PAS Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF Carinem #10/16 #1...
  7. H

@Anemonee sinulla vaikuttaa olevan pätevä lääkäri, joka tarttuu toimeen, kun jokin näyttää huonolta. Toivon, että tämä tappio oli vain väliaikainen ja sinäkin onnistut:love: Täällä on uitettu tikkua pöntössä ja kyllä se viiva vain vahvistuu. Olen niin shokissa, etten osaa edes hyppiä onnesta...
  8. H

Oliko sinulla blasto vai aikaisempi? Tämä viivojen tulkitseminenkin täysin uusi kokemus, kun aiemmin testannut niin myöhään, ettei paljon ole tarvinnut viivojen paksuutta miettiä :)
  9. H

Tänään pp10 ja niin vain oli pakko testata. Tuloksena hyvin haalea plussa (ei haamu vaan viiva). Mitä tähän nyt sanoisi? Onnellinen siitä, että näen tuon viivan viiden vuoden odotuksen jälkeen, mutta epätoivo tuosta haaleudesta. Ei auta kun marssia kauppaan ostamaan digitesti.
  10. H

@adelmiina_ huippua! Pidämme kädet ristissä:love:Aikaisin uskalsit testata, oliko jotain oireilua?

Yhteistyössä