Hakutulokset

1. chili_

Haaveena vauva 2022

Plussia on! Onnea! Mikä dpo nyt? Toivotaan, että täälläkin alkaisi tulemaan selvää haamua :D
  2. chili_

Haaveena vauva 2022

Kiitos toiveikkuudesta <3 :) Huomenna uudelleen :D
  3. chili_

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/UWswF4 Dpo9 aamulla pc tehty, livenä näkyy jotain viivanpaikkaa kait vain, höhhöh :/
  4. chili_

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea ja paljon tsemppiä matkaan pienelle <3
  5. chili_

Toiveissa vauva 2021

Paljon voimia nyt tyhjennysprosessiin ja hirveästi tsemppiä jatkoon, mahtavaa, että pääsette jo nyt jatkotutkimuksiin! <3
  6. chili_

Toiveissa vauva 2021

https://yle.fi/uutiset/3-11871490 Oli ihan mielenkiintoinen ylen juttu, linkkaan tähän jos jotain kiinnostaa lukea! :) On se aikamoista, miten massiivinen joukko ennustetaan tarvitsevan hedelmöitushoitoja tulevaisuudessa. Mut toi on niin hyvä pointti, että niiiiin usein miehen tutkiminen jää...
  7. chili_

Toiveissa vauva 2021

Voih :/ Oot varmaan käynyt gynellä? Mulla tuli myös niin, että välillä ei tullut ovisoireita, kipuja ollenkaan, välillä tuli plussa testiin ja parit kerrat ei. Sain letrot ja joka kk on tullut kyllä niillä ovis. En tiedä, voisko olla sit välillä vähän laiskaa se hormonituotanto, joka johtofollin...
  8. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onkohan mahdollista, että hormonit nousee ja kroppa yrittää irrottaa munarakkulaa, joka onkin sitten liian pieni/ei hyvä. Mä oon miettinyt tätä samaa, mulla on tullut kanssa plussia tikkuun turhaan.
  9. chili_

Toiveissa vauva 2021

Joo ymmärrän kyllä molemmat puolet! En mäkään siinä mielessä toivo, että arvoista löytyisi jotain, koska en tietenkään halua syödä lääkkeitä. Mutta sitten taas toivon, jos se näihin oireisiin auttaisi. Tuo on kyllä kurja ja niinkuin sanoit ni valitettavasti aika todennäköinen asia, että niitä...
  10. chili_

Toiveissa vauva 2021

@minttuni @Alinna86 kiitti tiedoista! Mä kävin aamulla kokeissa, otettiin nyt T4v,TSH ja uutena toi T3v. Ollut siis vajiksen oireet yli 10 vuotta, mutta viitteissä nuo arvot ovat aina olleet, toi raudanpuutekin voi selittää, kun sekin silloin löytyi. Reilu 2v sitten oli TSH 2,1 ja T4V 15, tässä...
  11. chili_

Toiveissa vauva 2021

Täällä taisi olla useampi, jotka tutkituttaneet kilppariarvonsa? Minkälaisia arvoja lääkärit ovat suositelleet, kun toiveena raskaus? Onko jollain ollut ths ja T4V viitteissä, mutta T3V ei hyvä?
  12. chili_

Toiveissa vauva 2021

Juu kyllä olen ja ei se viiva koskaan lähtenyt vahvistumaan, vaan sitten haaleni pois, eli oli varmasti pregnylin jämiä! Menkat alkoi eilen eli kierto jäi 24 päivään, mietinkin et eikö mun kannattais oikeasti syödä niitä lugeja enemmän kun 10pv, jos ongelmana on liian lyhyt kierto?! En nyt...
  13. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onnea<3
  14. chili_

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/9ViWmk Dpo8 (tai kipujen mukaan lähempänä dpo9) pregnylistä 9 päivää, haalea vaaleanpunainen viiva edelleen, onkohan pregnylin jämiä :o Noh ei tuota edes kameraan saa tarkennettua, ompas jännä loppukierto kun ei tiedä yhtään kuinka pitkä kierto lugejen kanssa tulossa. Mua...
  15. chili_

Toiveissa vauva 2021

Oho @Kuumeilija40 onhan tuossa viivat! :eek: Toki itselläkin tuosta testistä vähän huono kokemus mut aika selkeähän tuo kyllä on! Huomenna uudelleen :) Täällä dpo7 (jos kivuista lasketaan ni voisi olla jo dpo8) ja siis tein tänään pc:n koska halusin nähdä näkyykö pregnyl vielä :D En voi uskoa...
  16. chili_

Toiveissa vauva 2021

Voi @IinesAnkka82 olen niin pahoillani menetyksestä <3 Paljon voimia ja tsemppiä jatkoon, mihin ikinä päädyttekään.
  17. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mulle määrättiin letrot kp3-7, toivottavasti kerkeät saada reseptin!!
  18. chili_

Toiveissa vauva 2021

Ai luoja kauheita nää oireet nyt pregnylin piston ja lugesteronin aloituksen jälkeen. Vatsa ihan täynnä ilmaa ja ummettaa, todella tukala olo. Turvottaa kans ja paino noussut nesteestä. Lisäksi vatsa kipuilee aaltoilevasti, nää ei kyllä todella sovi mulle :eek: Tämän päivän ilonani on lisäksi...
  19. chili_

Toiveissa vauva 2021

Niin ja onnea plussanneille <3
  20. chili_

Toiveissa vauva 2021

Lueskelin kanssa, et ois tehokkaampi emättimen kautta. Höh! Epätietoisuus iskee, että miksi minä en tarvinnut kunnon tehoja kun ohjeistettiin suun kautta :D Noh en ala sooloileen, mennään nyt tällä. Ainakin jotain imeytyy kun törkeän huono olo ja huimaus tuli eilen aamulla otetusta...

Yhteistyössä