Hakutulokset

1. Neltsuliini

.

@haaveilija92 Jatkan testailuja ja kerron kerron jos/kun milloin tulee plussa:love:
  2. Neltsuliini

.

@Saippuakupli Ihan kun siinä olisi väriäkin(y) Onko mahdollista testailla toisella testillä?
  3. Neltsuliini

.

@haaveilija92 On pc. Oon aikasemminkin niillä testannu,aloittanut n.kp 9 ja silloin tullut vaan puolet tosta vahvuudesta,siks ihmettelen:D
  4. Neltsuliini

.

Nyt dpo 6 ja sain näinkin selkeen viivan ovistestiin. @Miina- innoittamana halusin testailla ajoissa:LOL: Viime kierto oli kumminki jo 28pv. Saa nähdä mikä kp se plussa sitten tulee . Ennen tällänen tullut ehkä kp12-13(n) Millä kp muilla näyttäisi suurinpiirtein tältä?
  5. Neltsuliini

.

@haaveilija92 Toi on varmasti miehen kannalta kivempi vaihtoehto hoitaa hommat kotona ja viedä satsi labraan jos vaan aikaraja antaa myöden:whistle: Kylhän me naisetkin joudutaan siellä sun täällä levittelemään mut voin kuvitella et saattaa miehelle tilanteessa tulla vähän paineita:p Mä...
  6. Neltsuliini

.

@Alinah92 ja @quinque Välillä ollut oviksen aikaa tai menkkojen lähestyessä maitomaista vuotoa. Nyt ollut kirkasta ja siis tulee ihan molemmista eikä tunnu mitään kyhmyjä missään(n) @Sanzu85 Pahoittelut sinne! Toivottavasti pian onnistuu uudestaan(y)
  7. Neltsuliini

.

@W.we Kiitos vastauksesta! Apua:eek:alko huolestuttamaan.. Joskus tulee nestettäkin rinnoista.. Pari kiertoa mennyt ilman lääkkeitä. Jos ei lopu niin lääkääriin kyl!
  8. Neltsuliini

.

@mammuskainen Tervetuloa:) Onko sinulla lapsia ennestään jo? Semmoinen kysymys jos kellään olisi kokemusta,mistä ihmeestä voi johtua kun rinnat kipeenä ympäri kierron ja jatkuu seuraavallekin kierrolle. Samanlailla kun menkkojen aikana tai oviksen jälkeen.. outoa ja ärsyttävää(n) Toivot ei...
  9. Neltsuliini

.

@Saippuakupli Mä en kyl malta odottaa sun testiä:LOL:
  10. Neltsuliini

.

@Sennay Kaikkea hyvää sulle tulevaisuudessa❤
  11. Neltsuliini

.

@alfred.j.kwak Viimeksi kun ostin vauvan vaatteita niin tulinkin raskaaksi,pitäiskö taas kokeilla:LOL:
  12. Neltsuliini

.

@Miina Mulla toi olis ovis plussa tolla testillä ja aikamoinen viiva kyl r.testissäkin:whistle:
  13. Neltsuliini

.

@~Madre~ Joo Raskauskeijulta kannattaa tilata:) Pc testit ollut hyviä ja hintakin ok!
  14. Neltsuliini

.

@haaveilija92 mäkin saan noilla paska testeillä viivanpaikkoja myös. Mut toi sun kuivunutkin näyttää plussalta,tai sit mun silmät kuivunu:LOL: Mulla ton näkönen viimeksi tarkoitti pos.
  15. Neltsuliini

.

@haaveilija92 Parempi kuva kiitos:p Mut toi ei kyl enää viivanpaikalta näytä(y)
  16. Neltsuliini

.

@Wintersun Kyllä teidän mahdottoman pitkällä pinnalla ja historiikillä saa valittaa jos siltä tuntuu,onhan toi jo ihan kohtuutonta.. Ei ole kyse muutaman kk "odottelusta" vaan vuosien hartaasta toiveesta minkä toteutuminen vaan venyy.
  17. Neltsuliini

.

@haaveilija92 Ja vielä tohon ICSI ei kokemusta mutta itekkin alan olemaan sen kannalla..
  18. Neltsuliini

.

@haaveilija92 Voimia!!! Kannattaa käydä uusimassa testi 3kk kuluttua niin on vertailu arvoja,nekin saattaa heitellä. mä en löydä mistään miehen tuloksia jotta osaisin mitään sanoa noihin.. Varmasti teijän tilanteeseen löytyy sopiva hoito ja pääsette eteenpäin(y) Niin paljon nykyään voidaan...
  19. Neltsuliini

.

@hitvetti Kuulostaa ihan oviksen jälkeiseltä keltsi toiminnalta. Missä vaiheessa kiertoa meet?
  20. Neltsuliini

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@~Madre~ mulla ei tosta puikosta kokemusta mutta luulisi olevan samanlainen testi sisällä kuin ilman puikkoa..?o_O Ja siis mun mielestä toi näyttää plussalta:) Olisi sitten mikä testi tahansa.

Yhteistyössä