Hakutulokset

1. Neltsuliini

.

@rosemarie Hyvä että meet gynelle. Sieltä voi saada niin paljon apuja! Homma voi olla jostain ihan piennestäkin seikasta kiinni. Toivottavasti teillä pian tilanne selkiintyy ja raskautuisit sitten(y)
  2. Neltsuliini

.

Mulle saa huomiselle päivittää kp 3/28,kiitos!
  3. Neltsuliini

.

@Miina- Tiedän ton skeptisyyden.. Mäkin täällä odotan että kierto alkaisi niin ei venyisi paljon(y) Alkaa olo valumaan kohta itsesäälin puolelle kun Miksi ei taaskaano_O Mutta kerro sitten kun tukusta voi alkaa tilailemaan:LOL:
  4. Neltsuliini

.

@Miina- No toivotaan nyt kuitenkin vauvaa 2019:love:(y)
  5. Neltsuliini

.

@hitvetti Mikä noita miehiä joskus riivaa? Ne saa kyllä olla mielensä pahoittajia jos ei heru mut sitten kun nainen pyytää/vonkaa mitä vaan niin ok olla antamatta:confused: luulis olevan tyytyväisiä,sanon mä:D
  6. Neltsuliini

.

Katoin Flota ja mulla on viime kierrossa ollut tiputtelu vuotoa kp 9(ei kipuja).Jos ei johdu oviksesta,mitä epäilen että ei, koska ei ikinä ole ollut niin aikasin ja luteaalivaihekaan ei sitä tue. Onko muilla ollut vastaavaa? Mistäköhän voisi johtua? Mietin vaan kaikkea mahollista...
  7. Neltsuliini

.

@Beaatta Mulla ihan normitesti,ei erityisen herkkä, on näyttänyt dpo 12 illalla plussaa!
  8. Neltsuliini

.

@Wintersun Tiedän niin ton tunteen. Tsemppiä kumminkin(y)
  9. Neltsuliini

.

@W.we Kiitos mutta en usko että enää plussaksi muuttuu. Tein 10testin niin oishan siinä jo edes haamuviivaa pitänyt olla.. Niin haluisin voimia lähteä hoitoihin.
  10. Neltsuliini

.

@Ilonetsijä Mehiläisessä lääkäri suositteli tekemään ovistestejä,mieluiten digi ja tarkat päivät koska aloittaa(pakkauksen ohjeen mukaan) jos/kun kierto säännöllinen. @W.we Viimeksi kun raskauduin(km): Ei yhtään tärppi fiilis,yllätys kun testi pos. Ei hormoni näppyjä Rinnat kipeyty vasta sinä...
  11. Neltsuliini

.

@W.we Ei oo dposta tietoa kun en tikuttanut ovista(n) Pitäis ens kierrossa tikuttaa!
  12. Neltsuliini

.

Nega testattu.. Otti kyl pitkästä aikaa niin tunteisiin että itku tuli. Miks tää on niin vaikeeta.. Flunssasen odottaa menkkoja ja sit uuteen nousuun:cool:
  13. Neltsuliini

.

@peanut_butter Voimia:(
  14. Neltsuliini

.

@peanut_butter Tsemppiä illan testiin:love: @janskusdff Mulla on tosi yleistä et kivut jatkuu menkkohin asti.
  15. Neltsuliini

.

@Rimaleli Kiitos kun jaksoit kertoilla:love: Meillä ei nyt mitään hoito kontaktia. Haluaisin jaksaa uskoa luomuplussaan mutta kun ei sitä tule niin ajatukset pikkuhiljaa pitäisi suunnata taas lapsettomuushoitoihin.. Se on myöskin on aika raskasta+matkat ja rahoitus. Lasta vielä niin paljon...
  16. Neltsuliini

.

@Rimaleli Jos jaksat niin kerrotko tarkemmin teidän aikasemmasta lapsettomuus taustasta. Siis ovuloitko ilman lääkkeitä,missä kävit hoidoiss ym. Käytän vaan kännyä,hankalaa löytää vanhoja viestejä...
  17. Neltsuliini

.

@haaveilija92 Lh huipusta eli silloin kun saa plussa testin niin ovulaatio tapahtuu siitä 24-36h päästä,yleisesti(y) Siksi ovis seuraavalle päivälle!
  18. Neltsuliini

.

@Rimaleli Mikä lääkitys sulla oli? Pysyikö koko ajan samana vai muutettiinko sitä?
  19. Neltsuliini

.

@Rimaleli Joo,on ollut 8-10 kiertoa yhteensä,nyt ei enää. Yksi raskaus ja yksi keskenmeno,2,5v mennyt.
  20. Neltsuliini

.

Sain Letron tukemaan ovista vaikka tapahtuu muutenkin. Samalla annoksella kuin @chili_ sinä. :) Pakko mennä nukkumaan,luen viestit sitten uudestaan(y)

Yhteistyössä