Hakutulokset

1. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@tylleröinen_21 Eikä.. :unsure: Taas pidetään kaikki nousevat ruumiinosat pystyssä et kaikki on hyvin. Alkuraskauden vuodot on yleisiä, mutta tottakai ne huolettaa. @Karvakorvat Onnea kovasti siulle, en nyt muista mistä ryhmästä tänään siun pc:n viivan näin mut hyvältä vaikuttaa. (y) On...
  2. K

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Mitäs arvon raati sanoo tästä? Miun silmään viimenen on tasavahva, mut en oo näissä kokenu niin haluisin kokeneempien mielipidettä. Eka tikutettu kierto, edellisessä testasin silloin tällöin mutten ehtinyt säännöllisesti. :)
  3. K

Mitäs tänne kuuluu? Itse täällä sain viittävaille ovisplussan ennen yhtä testatessani, testailen iltasella vielä uudestaan. Niin hurjalla loikalla on vahvistunut kuitenkin eilisillasta että vaikee kuvitella tuon olevan mitään muuta. Sitä tää miun hyrräämisenikin kertois et kroppa vaatii...
  4. K

@Kikkakolmas Tuohan on selkeä plussa. :love: Siun taustoista miulla ei toki ole mitään hajua, mutta ois kyllä aika törkeä viiva jos ei siellä oikeesti jotain tapahtuis.
  5. K

Raskaana? Apua testin tulkitsemiseen.

@kja123 Onnea! Ja pienelle tarrasukkia. :)
  6. K

@kja123 Ootko tehny testiä? :love:
  7. K

@kja123 Ultrastakin olen kuullut huonoa, mutta kummallisena pitäisin jos kahteen eri merkkiseen testiin tulisi väärä positiivinen. Varovaiset onnittelut siis. :) Itse testaisin vielä digillä, se ei ainakaan jätä mitään arvailujen varaan. Kuulun kyllä niihin jotka tekee muutenkin kymmenen...
  8. K

Onko minkä merkkinen testi? Kyllähän tuossa näkyy selkeä viiva. :)
  9. K

Itse olen kyllä siis saanut oikeat tulokset noilla. Negat noilla liuskoilla sain kun piti niin ollakin ja keskenmenneen raskauden plussasin rfsu:n herkällä puikolla. Varmistelin itse plussan silloin Apteqn herkällä ja cb:n viikkonäytöllisellä.
  10. K

Rfsu? Voi olla tai olla olematta positiivinen, kuulemma monet on saanu vääriä positiivisia noilla. Kokeile toisen merkkistä testiä vielä viikonloppuna.

Yhteistyössä