Hakutulokset

1. G

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Rusakkonen Mulla ei myöskään masu kyllä sillee kovasti näy, ensi alkuraskaudessa laihduin kovastikin pahoinvoinnin vuoksi ja nyt siihen on tullut vauvamasua tilalle. Ei sitä vielä ulkopuoliset huomaa kun mulla oli kuitenkin ylipainokiloja lähtötilanteessa 10. Nyt kyllä se sillee jo pömpöttelee...
  2. G

@Anemonee Meille lääkäri sanoi rv10 ultrassa, että koskaan minkäänlaista niskaturvotusta ei näy, niin ei sen pitäisi mihinkään kovinkaan riskisiin lukuihin kasvaa. Eli sikäli olisin ainakin rauhallisin mielin. @hillan_kukka Mulla oli myös kovaa hengenahdistusta siinä rv 14-16 aikoihin. En...
  3. G

Apua mitä kaikkea tapahtunut kun vähän lomailin netistä. Onnea @Mandala ja @-dino- pienistä uusista tytöistä. Dinolle tsemppiä kun ei pääse koko ajan olemaan vierellä ja Mandalalle kärsivällisyyttä odottaa kotiinpääsyä <3 Tuo sokeriseuranta on kyllä just tommoista. Aivan järkyttävästi tekstiä...
  4. G

@BlackCat Tervetuloa takaisin :love: @Anemonee Tsemppiä ultraa, ne on niin kovin jännittäviä. @Mandala Onpa tylsää kun kokoseurantalähetteestä ei ole mitään kuulunut. Mulla on takana nyt rakenneultra. Kauhesti pelotti ja jännitti ja ahdisti. Ja ehkä ahdistaa vieläkin. Vauvalla oli kaikki ihan...
  5. G

Pakko osallistua itsekin ulkonäkökeskusteluun. Meillähän on luovutetut siittiöt. Esikoinen ja tämä tuleva eri luovuttajalta. Geneettisesti ovat siis minun. Olen aika tumma, tosi tummanruskeat hiukset, voimakkaan väriset kulmat ja ripset, ja aivan tumman siniset silmät. Kun ponnistin esikoista...
  6. G

Yksi huoli vähemmän, parvorokon IgG oli 30 ja IgM neg. Eli olen sairastanut sen aiemmin eikä sitä tartte enää miettiä.
  7. G

@Mandala Onneksi painoarviot ei ihan aina pidä paikkaansa. Meillä ainakin pitkä jalat ja soikean mallinen pää (ja sitten se mittausjuttu on täysin pyöreä) vaikuttivat siihen, että kokoarvioikin oli vähän niin ja näin. Kun meidän jättiläinen oli lopulta 2,9 kg syntyessään. @Anemonee Mulla on...
  8. G

@Ramiina Kävin sokerirasituksessa ja oksensin tosiaan siellä. Neuvola piti tärkeänä, että käyn edes yrittämässä ja kun päättyi oksennukseen niin eivät kiduta enempää täällä. Esikoisen aikana asuin Helsingissä ja siellä kävin tosiaan kolmesti oksentamassa rasituksessa. Se oli tosi rankkaa, mutta...
  9. G

@Domi Neuvola-ajankohdat ovat hyvin kuntakohtaisia ja vaikea verrata senkin takia. Ne myös vaihtelevat sen mukaan onko ensisynnyttäjä (joissakin kunnissa) Tämä minun käyntini oli rv 17-18 toinen neuvolakäynti. Ensimmäinen neuvolakäynti oli rv 7. Ja seuraavaksi meillä on rv 22 se laajakäynti...
  10. G

Tänään oli neuvola ja kuuluihan siellä syke, 140 :love::love::love::love::love::love:Huh mikä helpotus. Oon kyllä tosi maassa kun mun th vaihtuu. Tämä nykyinen oli niin huippu, että paremmaksi on vaikea pistää. Esikoisen odotusaikana mulla oli kyllä 6 eri terveydenhoitajaa, että sikäli kokemusta...
  11. G

Kauheasti tullut viestejä ja monessa kohtaa tuli olo, että pitäisi kommentoida mutta nyt en enää muista mitään. @Domi Kannattaa niitä vakuutusten ehtoja vähän tosiaan katsella, paikkakunta vaikuttaa myös hintaan joillakin yhtiöillä yllättävän paljon. Siis esim. tossa IFin rv 11 alkaen...
  12. G

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Domi Aivan parasta :love::love: Onnea. Vihdoinkin.
  13. G

Esikoisen päiväkotiryhmässä on parvorokkoa ja nyt sitäkin saa hiukan (paljon) jännittää. Voihan pylly. Neuvolasta sanoivat, että ottavat vasta vasta-ainekokeet jos perheenjäsen sairastuu niin en sitten tiedä olenko sitä joskus itse sairastanut ja onko huoli aiheellinen. Eilen kävin...
  14. G

@nyuu Meillä on siis lahjasiittiöt käytössä. Miehellä puuttuu y-kromosomista ihan pieni pala, mutta juuri siitä siittiönmuodostusaluetta koodaavasta geenialueesta. Meidän esikoinenkin on lahjasiittiöillä, mutta eri luovuttajasta. Mulla alkoi molemmista raskauspahoinvointi (eli oksentelu, kuvotus...
  15. G

@Ismundo Mulla ainakin äitipolin tsekkaus loppuvaiheessakin auttoi omaan hermoiluun siitä, että onhan kaikki varmasti kuitenkin ok. Mulla ei siis myöskään esikoisesta kohdun sf-mitta kasvanut yhtään 8 viikkoon, vauva kuitenkin kasvoi. Joka tapauksessa enää sulla ei ole pitkää taivalta :):):)...
  16. G

@Ismundo Jännittävät viimeiset hetket käsillä. Jospa kohta :love: Mulla oli esikoisesta olematon sf-mitta, koska kohtu kynti selkärankaa pitkin. Ihan normikokoinen vauveli oli. Se sf-mitta on kuitenkin vaan yksi indikaattori. Mulla tehtiin pään MRI oireen vuoksi. Mulla on korvaongelma ja...
  17. G

Itselleni tuli hiukan huolta odotusaikaan kun omasta päästä löytyi jonkinlainen kasvain viime perjantaina. Raskauden vuoksi varjoaineella tehtävää magneettitutkimusta (mikä antaisi parhaiten tietoa) ei voida tehdä. Kasvain ei ole mikään jättiläinen, mutta kuitenkin 4x2x2 cm. Hyvänlaatuiseksi...
  18. G

@Domi Mä olin ymmärtävinäni, että alusta asti korkea estrogeenimäärä estää FSH:n/LH:n erittymisen (ja siten myöskään follia lähde kehittymään, ilman LH:ta ei tapahdu ovulaatiota) ja täten ei tarvita supressiota sumutteen muodossa. Varmaan on hoitopaikka/lääkärikohtaisia eroja. Mulla ehti olla...
  19. G

Aika harvoin Synarelaa kai käytetään lääkkeellisissä PASeissa, ainakin minun kokemukseni mukaan. Olen aina aloittanut estrogeenin kp 2 ja sitten keltarauhashormonin ennen alkionsiirtoa. Näillä kahdella lääkkeellä menty. Ei ole ollut sumutteluja ennen tai mitään. Tällä tavoin ei tule follia eikä...
  20. G

Mulla oli ennen esikoista kova synnytyspelko (ja epäilen, että tästäkin tulee ihan samaa). Tavallaan en pystynyt sisäistämään mitään tietoa synnytyksestä, vaikka yritin imeä tietoa. Olin siis kyllä ihan kätilöiden armoilla siinä suhteessa. Ponnistusvaiheessa mulla ei sitten ollut oikein enää...

Yhteistyössä