Hakutulokset

1. T

Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

Täällä onkin ollut hyvää keskustelua noista tarvikkeista, kuin myös jälkivuodosta. Olen myös pohtinut sopivaa itkuhälytintä sekä rintapumppua. Molemmat ajattelin hankkia valmiiksi, oli sitten pumpullekkaan käyttöä tai ei -mistä sitä herumista tietty ennalta tietää :) Ostoslistalla olisi myös...
  2. T

Tulipahan käytyä nyt iltasella äitiyspolilla päivystyksessä. Jonkun aikaa ollu jo hyvin vetistä valkovuotoa, ja nyt viikonlopuna erityisen runsasta (mm. kastellut jopa päällä olevat pyjamahousut ja runsaasti vielä alla olevaa lakanaakin). Homma jatkunut siinä määrin, että soitin polille...
  3. T

Meillä on pienokaiselle oma huone, mutta tosiaan sama juttu täälläkin, että alkuun pinnis on meidän huoneessa. Hoitopöytä varmaan sijoitetaan hänen huoneeseen, koska se ei välttämättä mahdu meidän huoneeseen - täytyypä sovitella ja katsoa. Ollaan tuota huonetta nyt kuitenkin laiteltu...
  4. T

@Hiekkasärkkä79 tuo ihottuma raskausaikana taitaa olla kohtalaisen yleistä, etenkin loppua kohti. Toivottavasti voiteet ja lääke auttaa. Tuli tutustuttua aiheeseen, kun itselleni tuli raskauden alussa (ennen plussatestiä) vatsan alueelle ja vähän selänkin puolelle ihmeellistä ihottumaa. Pieniä...
  5. T

Pitäisi varmaan pikkuhiljaa mennä ostelemaaan uutta alusvaatetta, vähän kirraa jo vanhat. En oo vielä ostanut yksiäkään uusia. Pitäisi noita äitiys- ja imetyspaitojakin varmaan ostaa. Tähän saakka olen pärjännyt omilla pitkillä trikoopaidoilla (ja mekoilla), mutta kovasti ovat lyhkäiseksi...
  6. T

Aika jännä, minäkin hain kaikki samassa, mutta päätöksen sain vain äitiysavustuksesta. Äitiyspakkauskin on ollut minulla jo yli 2 viikkoa. Mitään muita päätöksiä ei ole kuulunut, ja minulle on kerrottu että päätös voi tulla vasta syksyllä? Käsittääkseni he ainakin syksyllä vielä tarkistaa...
  7. T

Minäkään en ole saanut päätöstä, vaikka tuo 4 viikkoa on paukkunut jo aikaa sitten. Käsittääkseni päätös saattaa tulla vasta joskus syksyllä? Ainakin minun tapauksessa, jossa haluan että 6 kk tulot tarkistetaan. Ja nehän katsotaan vasta sitten syksyllä, että tulee oikeasti katsottua ne...
  8. T

@Hiekkasärkkä79 ihana iltaleikki teillä :love:Vedän Obsidan Fe ++. Neuvolassa oli tästä suositus, ja sain mainoksen siitä mukaan. Mutta tietysti kaikki rautavalmisteet oli ok, tuo oli heiltä vain yksi esimerkki. :) Katsotaan, saisiko hb:n laskun pysäytettyä. Oi jänniä hetkiä ystävälläsi ja...
  9. T

Tsempit sokerirasitukseen! Se litku juodaan siellä labrahuoneessa, eli sen puoleen ei huolta :) Mutta kyllä minulle sanottiin, että kerro vaan heti jos tarvitsee päästä lepäilemään. Hyvin ottavat huomioon kyllä. Minulla se lepohetki koitti sitten tunnin kuluttua litkun juonnista, kun olo sitä...
  10. T

Minun litku oli sitä vadelmaa. Kyllähän se selitti, että mitä kaikkea se sisältää. Kaikenlaistahan siinä oli, enkä oikeastaan kummemmin ajatellut, että maistuiko se oikeasti niin kamalasti vadelmalta? Makealtahan se toki maistui, mutta siinä janossa oisin juonut mitä vaan ja kuinka paljon...

Yhteistyössä