Hakutulokset

1. kathii

.

Täällä toivuttu jo ihan hyvin keskenmenosta. Lähinnä sellaista hillitöntä vauvakuumeilu oloa ei ole vieläkään tullut. Jotenkin tuntuu, ettei tässä välttämättä heti raskauduta uudestaan ja toisaalta uusi raskaus jopa hieman pelottaa, kun pelkään joudunko taas pettymään. Tänään on itse asiassa...
  2. kathii

.

Onnea plussanneille! Ja tsempit piinailijoille! (y):love: Itsellä ei vaan ole ei sitten alkuunkaan energiaa ja jaksamista kuumeilla. Keskenmenosta huomenna 2 viikkoa. Viime viikolla tein r-testin hormonien laskun seuraamiseksi, antoi hailuran mutta selkeän viivan vielä. Testaan tällä viikolla...
  3. kathii

.

@iK ihana haamulainen siellä :love: Itsellä jotenkin kaikki innostus on jossain.. Tänään on nyt kulunut viikko keskenmenosta ja tuntuu, että pahin suruvaihe on käyty läpi. Tällä hetkellä mielen on vallannut tyhjyys. Ei oikein huvita vauvakuumeilla, ei huvita tehdä töitä, ei huvita suunnitella...
  4. kathii

.

Tsemppiä yhteisesti kaikille piinailijoille! Vaikka piinailu tuntuu piinalta, niin itsellä on hieman ikävä sitä ihanaa kutkuttavaa tunnetta kun saa kuulostella oireita ja elää toivossa:love: Tänään tuli yllättäen iso vuoto ryöpsähdys, jonka joukossa oli vihdoin ja viimein alkiopusseineen. Koin...
  5. kathii

Toukokuiset 2019

Heippa, meikäläisen voisi poistella tuolta listoilta! Keskenmeno.. Maanantaina alkoi verinen vuoto ja tiistaina näkyi ultrassa sykkeetön alkio, jonka kasvu oli loppunut jo pari viikkoa aiemmin rv 6+0. Mukavaa ja ennen kaikkea turvallista odotusaikaa teille! Toivottavasti kukaan ei tule perässä...
  6. kathii

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Momon erittäin varovaiset onnittelut! Ja voimia samaan aikaan! Yrittämättä ei kuitenkaan voi onnistua! Toki usean keskenmenon jälkeen koko ajan kalvaa se ajatus, kuinka monta kertaa pitää ensin haavoittua ennen kuin onnistuu, sinä varmasti tuolla taustalla alat jo henkisesti valmistautumaan...
  7. kathii

.

Fyysisesti jo parempi olo, vuotaa vuotaa, mutta parempi vuotaakin, että tulee kaikki varmasti ulos! Pitäisi käydä ostamassa raskaustestejä ihan tuon hcg:n laskun seuraamiseksi. Pupuilut saadaan aloittaa, kunhan tämä vuoto tästä loppuu tai ainakin lähes loppuu, sittenhän se raskauden alkaminen...
  8. kathii

.

Tänään keskenmeno lopullisesti todettu ultrassa. Oli lopettanut kasvunsa jo rv 6+0, joten pari viikkoa melkein oli kuolleena matkassa :( Tuli onneksi jo ulos. Oikein soma istukkakin syntyi, alkio niin pieni ettei sitä vuodosta erottanut, mutta istukka olikin jo yllättävän iso.. olin viime yön...
  9. kathii

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Hei, minä liityn nyt tähän joukkoon! Tänään olisi 7+4, mutta muutaman päivän tuhrutellut ja nyt vuotaa verta ja supistelee. Kyseessä siis toinen keskenmenoni, onneksi välissä onnistunutkin raskaus.. keskiviikkona vielä lääkäri jossa saan vahvistuksen asiaan. Eli minun tiedot kathii ya 8/18, km...
  10. kathii

.

Mie tulen tänne hattu kourassa takaisin:cry: Pari päivää tuhrutellut ja nyt tulee veristä vuotoa ja supistelee. Viikkoja olisi tänään ollut 7+4... tämä on nyt minun toinen keskenmeno. Ke aamuna on lääkäri joka katsoo tilanteen, mutta kyllä tämä aika selkeä tapaus on. Minut voi siis laitella...

Yhteistyössä